Maak me maar jaloers Zo veel mensen lijken het niet te kennen echt een gemis vind ik
Ik heb er nog nooit van gehoord. Wat is dat dan? Surinaams?
Inderdaad een indische stoof, pittig met rundvlees
ElfBeau_067
Geplaatst: 23-11-23 19:51
Chorizo, spinaziekaas en oesterzwammen een keer op (qua speciale smaken) smaakt allemaal veel lekkerder dan een normale bitterbal. Ook lekker met mosterd (maar alleen voor de oesterzwammen!)
Ik ben er al gedeeltelijk uit wat ik ga doen. Oesterzwammen met knoflook Oude kaas en prei
De laatste ga ik nog even goed over nadenken. Ik heb al gedeeltelijk boodschappen gedaan en gorgonzola gehaald, in de veronderstelling dat ik het nodig had. Dus misschien iets met gorgonzola. Chorizo klinkt ook als een goed idee, dus mogelijk dat ik dat ga combineren met gorgonzola
Tamme kastanjes? Heeft heerlijke specifieke smaak, denk icm oesterzwammen echt een geweldig herfstrecept
O, verkeerd gelezen . Maar tamme kastanjes vind ik ook wel hollands
foxy80
Geplaatst: 24-11-23 17:00
Mellow schreef:
foxy80 schreef:
Dit topic mag niet zo actief blijven. Ik krijg er trek van telkens ik de titel zie...
Haha ik wilde net iets in die strekking typen. Dat ik spijt had hier op te hebben gereageerd want nu heb ik steeds trek in bitterballen.
Het is beslist, vanavond langs frituur...
Mjetterd
Geplaatst door de TopicStarter: 25-11-23 18:37
De bitterballen zijn gemaakt, mijn keuken is ontploft
Het volgende is het geworden: * Oesterzwammen met knoflook * Oude kaas, prei en mosterd * Chorizo en gorgonzola (en ik had nog bosui voor erbij, maar die ben ik vergeten er in te doen)