Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Volgens mij heeft die POH psychologie niet helemaal begrepen.
-
De dag dat ik werd opgenomen in het ziekenhuis werd mij geen tijd gegund om de vaat op te ruimen, iemand heeft dit voor mij vies in de vaatwasser gezet, de deur gesloten, en de vaatwasser niet laten draaien. De boel zit nu helemaal vol met schimmel en ik wil eigenlijk zachtjes gaan huilen want hoe moet ik dit nu weer oplossen.
Nyaleti schreef:Yup. Niet dwingen of er te vaak over zeuren. Dat werkt hooguit averechts.
Nu heb ik met iemand gedate die er ook geen fan van was. Je kan er echt wel rekening mee houden. Tanden poetsen of luchtje op als je na het roken naast diegene op de bank ploft ofzo. Of met een uitje of in een restaurant niet tussendoor gaan roken etc. Vind dat je zulke dingen ook echt wel mag vragen / verlangen van je rokende partner.
juval schreef:niet 1, maar bij nader onderzoek toch minstens 5 kapotte neuzen en snot bij de koeien. blauwtong
Winged schreef:Nyaleti schreef:Yup. Niet dwingen of er te vaak over zeuren. Dat werkt hooguit averechts.
Nu heb ik met iemand gedate die er ook geen fan van was. Je kan er echt wel rekening mee houden. Tanden poetsen of luchtje op als je na het roken naast diegene op de bank ploft ofzo. Of met een uitje of in een restaurant niet tussendoor gaan roken etc. Vind dat je zulke dingen ook echt wel mag vragen / verlangen van je rokende partner.
Dat is inderdaad vrij normaal. Gewoon aangeven dat je het niet lekker vind ruiken en of je partner daar rekening mee wilt houden. Dan gun jij je partner het 'pleziertje' en dan gunt je partner jou dat je niet in de stank zit.
Snap heel goed dat je het graag ziet minderen ivm overlast en gezondheid, maar pushen werkt echt niet. Dan gaat het eerder stiekem en dat is dan ook weer geen fijne situatie.