Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Met alle respect, maar dat zakloze-gemiep snap ik niet zo.
Nielojram schreef:Met alle respect, maar dat zakloze-gemiep snap ik niet zo.
Brainless schreef:Tja, ik heb een oude hond die bang is voor water en stinkt naar oude hond en een fret die ook niet altijd lekker ruikt.
Ik had boven een stofzuiger met zak en die gaat echt wel na een weekje stinken als je hem aan zet, dan wordt de honden- en frettenlucht heerlijk verspreid![]()
Ik heb echt veel zand in huis en ik vindt het heerlijk dat ik hem gelijk leeg kan gooien en evt om kan spoelen.
Met een zak deed ik beneneden krap aan een week...
Nielojram schreef:Nielojram schreef:Met alle respect, maar dat zakloze-gemiep snap ik niet zo.Brainless schreef:Tja, ik heb een oude hond die bang is voor water en stinkt naar oude hond en een fret die ook niet altijd lekker ruikt.
Ik had boven een stofzuiger met zak en die gaat echt wel na een weekje stinken als je hem aan zet, dan wordt de honden- en frettenlucht heerlijk verspreid![]()
Ik heb echt veel zand in huis en ik vindt het heerlijk dat ik hem gelijk leeg kan gooien en evt om kan spoelen.
Met een zak deed ik beneneden krap aan een week...
Of waspoeder opzuigen.
Of wat parfum in het filter ( je weet wel, van die proefjes als je wat koopt bij een drogist
Siersma schreef:https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_m ... yYQAvD_BwE
Deze hebben wij op het werk, al jaren! Echt een topper. Zuigt super, meestal met nieuwe zak zelfs te hard waardoor ie bijna vacuum zuigt haha.
Deze is zo goed, dat mijn werkgever deze ook al jaren heeft voor in zijn appartementen die hij toeristisch verhuurd.
Wel een tip, alleen originele Miele zakker erin doen. De neppers sluiten niet goed aan waardoor het stof en zand los in de zuiger terecht komt en dat is niet fijn kan ik je vertellen uit ervaring
Edit: We hebben er ook een speciale borstel bij voor de haren die vast in de mat zitten. Ik werk in een winkel trouwens
https://www.miele.nl/e/turboteq-stb-305-3-10455360-p
pillow schreef:Ik heb een Kirby en daar ben ik heel enthousiast over. De lucht gaat niet door de zak dus hij verliest geen zuigkracht en stinkt ook niet. Handige steel die op 3 plekken gemakkelijk uit elkaar kan en je kunt overal op en onder. Nadeel is dat hij vrij zwaar is en best luidruchtig.
maralyn schreef:pillow schreef:Ik heb een Kirby en daar ben ik heel enthousiast over. De lucht gaat niet door de zak dus hij verliest geen zuigkracht en stinkt ook niet. Handige steel die op 3 plekken gemakkelijk uit elkaar kan en je kunt overal op en onder. Nadeel is dat hij vrij zwaar is en best luidruchtig.
En vrij prijzig
Wintu schreef:Ieder zijn ding, geeft toch niets? Ik heb liever zakloos. Niet omdat ik te lui ben om een zak te wisselen hoor, maar puur om de lucht en zelfs waspoeder of geurparels maskeren dat uiteindelijk niet