Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kimm4 schreef:Dank je wel, daar heb ik wat aan.
Qua prijs scheelt het geen €100 euro maar je hebt bij bijv de find x5 pro het dubbele aan geheugen, zowel ram als opslag, goede camera (zeggen ze, vind dat zelf iets minder belangrijk want bij goede foto's gebruik ik m'n camera wel. Denk bij beide telefoons wel dat de camera prima is). En de batterij is aanzienlijk beter volgens reviews. Dat laatste maakt me vooral aan het twijfelen. Dat geheugen kan ik mee leven
Appeltje00 schreef:Kimm4 schreef:Dank je wel, daar heb ik wat aan.
Qua prijs scheelt het geen €100 euro maar je hebt bij bijv de find x5 pro het dubbele aan geheugen, zowel ram als opslag, goede camera (zeggen ze, vind dat zelf iets minder belangrijk want bij goede foto's gebruik ik m'n camera wel. Denk bij beide telefoons wel dat de camera prima is). En de batterij is aanzienlijk beter volgens reviews. Dat laatste maakt me vooral aan het twijfelen. Dat geheugen kan ik mee leven
Ik heb voor €1 of €2 pm een icloud opslag van 200gb. Je kan ook meer nemen. Al mijn fotos staan in de cloud en op die manier gebruik je minder geheugen op je telefoon.
Ik heb 26.000 foto’s en 2000 videos en een iphone met 128 gb geheugen.
Kimm4 schreef:Appeltje00 schreef:Ik heb voor €1 of €2 pm een icloud opslag van 200gb. Je kan ook meer nemen. Al mijn fotos staan in de cloud en op die manier gebruik je minder geheugen op je telefoon.
Ik heb 26.000 foto’s en 2000 videos en een iphone met 128 gb geheugen.
Ja daar heb je gelijk in, dat is ook niet m'n grootste 'angst' (groot woord angst haha maar je begrijpt vast wat ik bedoel).
Mijn vraag is meer of het besturingssysteem van Iphone dusdanig beter is dat er minder MaH voor nodig is om even lang mee te kunnen? En dat geldt ook voor het werkgeheugen. Als dat namelijk zo is, ben ik er wel over uit. Als dat niet zo is, ben ik er ook over uit haha. Maar nu weet ik het niet
Kimm4 schreef:Inmiddels een week of vier in gebruik en nog steeds niet helemaal happy. Wat mis ik veel tov mijn vorige telefoon. Ben nog steeds aan het twijfelen hem te retourneren er terug over te stappen naar Android. Maar ik weet het echt even niet…
Ga ik er volledig aan wennen, kan ik de verschillen met Android missen. Vragen die door m’n hoofd spoken en waar ik binnen een paar dagen antwoord op moet vinden haha.
Het formaat vind ik wel echt fantastisch, net zoals het uiterlijk.