Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snippergroen schreef:Oh en nog eentje: de kilometerstand van mijn auto onthouden als ik eerst nog de pincode van mijn tankpas moet invoeren
Dat zijn gewoon een boel getallen zo oke.
Snippergroen schreef:Oh en nog eentje: de kilometerstand van mijn auto onthouden als ik eerst nog de pincode van mijn tankpas moet invoeren
XxMariellexX schreef:Ik kan niet iets drinken tijdens het lopen
Zil schreef:Ik denk dat gewoon niks samengaat sowieso met plassen hahaha.
Ibbel schreef:Zil schreef:Ik denk dat gewoon niks samengaat sowieso met plassen hahaha.
Niesen en piesen gaat héél goed samen als je bekkenbodemspieren niet zo goed (meer) zijn. Dé klacht bij mensen met lichte incontinentie. Het gaat goed tot je moet niezen, hoesten of lachen.
Overigens geldt voor vrouwen dat ze (vanwege de lichaamsbouw en innervatie (= manier waarop zenuwen lopen en werken)) niet kunnen poepen zonder ook te piesen. NASA heeft daar een hoop technologie in moeten stoppen voor haar vrouwelijke astronauten. Zonder zwaartekracht geeft dat een extra uitdaging, zeg maar
Keizerinnnn schreef:Snippergroen schreef:Oh en nog eentje: de kilometerstand van mijn auto onthouden als ik eerst nog de pincode van mijn tankpas moet invoeren
Ik vind dat altijd zo vreselijk, zeker als ik de tankshop in loop. Loop ik met telefoon waar kilometerstand in notities staat, airmiles app geopend zodat ze die kan scannen en dan nog de pincode onthouden (gaat intussen na 1 jaar redelijk). En dan het ergste dat ik die pas vaak niet goed door apparaat haal alsof ik nooit tank met die tankpas![]()
![]()