Het zal mij werkelijk een zorg zijn of ze me in en uit zien gaan.
Heb je veel verschillende dates of zo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:Cubone schreef:Ik vind die deurbellen echt vreselijk. Het idee dat iedereen je constant staat op te nemen pff.
Ik heb vrienden met zo’n ding en ga altijd om het hoekje staan om aan te bellen zodat ik niet word gefilmd
Dus ik snap wel dat je je er ongemakkelijk bij voelt. Misschien gewoon eens aangeven?
Serieus? Dan zou ik gewoon niet open doen vrees ik. Als je zo gesteld bent op je privacy respecteer ik die met liefde.
Cubone schreef:Ja serieus. Ik wil niet constant op camera voor andermans vermaak. Ik kom sowieso nooit onaangekondigd, dus je weet wanneer je me kunt verwachten dus het is ook gewoon onnodig.
Mensen die constant een camera of telefoon vast hebben om foto’s te nemen vermijd ik dan ook sowieso als de pestIk voel me dan vreselijk ongemakkelijk.
Maar ik zal dus zeker niet bij jou langs komenGeen probleem hoor
Cubone schreef:Ayasha schreef:Serieus? Dan zou ik gewoon niet open doen vrees ik. Als je zo gesteld bent op je privacy respecteer ik die met liefde.
Ja serieus. Ik wil niet constant op camera voor andermans vermaak. Ik kom sowieso nooit onaangekondigd, dus je weet wanneer je me kunt verwachten dus het is ook gewoon onnodig.
Mensen die constant een camera of telefoon vast hebben om foto’s te nemen vermijd ik dan ook sowieso als de pestIk voel me dan vreselijk ongemakkelijk.
Ayasha schreef:Cubone schreef:
Ja serieus. Ik wil niet constant op camera voor andermans vermaak. Ik kom sowieso nooit onaangekondigd, dus je weet wanneer je me kunt verwachten dus het is ook gewoon onnodig.
Het is geen vermaak…. Ik heb geen camera trouwens. Heb drie Mechelaars rond me zitten als ik open doe.maar als je een camera hebt en iemand belt aan maar er staat niemand zou ik denken dat er kinderen aan het spelen zijn ofzo, het zou niet in me op komen dat een volwassen persoon zo’n gedrag vertoont.
Hutcherson schreef:Hahaha ik heb een camera voor de deur, en moet door jouw post direct denken aan de pakketbezorger hier. Ik heb twee grote honden die helemaal over de emmer gaan van enthousiasme als de bel gaat. Dus die kalven knallen mee naar de deur. Doe de deur open (niet helemaal zodat hondjes netjes binnen blijven). Geen bezorger, pakket op de grond. Hoor direct piepende bandjes en de bus is weg. Kijk later terug op de camera wat er nou in vredesnaam gebeurde. Die arme man schrok zo van de honden dat ie t pakket heeft laten vallen en in zn bus is gesprongen