Mellow schreef:Maar het geeft bij mijn man nu wel heel erg het gevoel te gaan solliciteren naar wat anders.
Dat snapt iedereen, de werkgever als die na of tijdens het gesprek een beetje doordenkt ook.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mellow schreef:Het is geen conflict hoor en dat willen we er niet van maken.
Vol emotie valt enigzins ook wel mee. Ik besef heel goed dat in theorie we niet zo sterk staan. Om het gesprek aan te gaan vroeg ik tips.
Dat ik er echter ook een beetje boos om ben is dat het blijkbaar nu dus niet loont om hart voor de zaak te hebben. En dat is wat mij wel echt steekt.
Jullie hoeven van mij niet aan een kant te staan hoor. Bedoel ik weet dat ergens werkgever ook een punt heeft. Alleen wat ik zeg. Mijn man kan op vele plekken ingezet worden. Dus moet hij met vakanties altijd al rekening houden met alles en iedereen. Maar wanneer word er andersom een keer rekening gehouden met hem? Niet dus...
En dat is nu even de druppel.
En ja ik weet dat dit wat minder rationeel overkomt. Maar we hebben een pittige tijd achter de rug en zijn wel even toe aan vakantie zeg maar.
Mellow schreef:Die tips staan er ook tussen. Waarvoor dank. Als het zo is is het zo en leggen we ons er voor nu bij neer.
Maar het geeft bij mijn man nu wel heel erg het gevoel te gaan solliciteren naar wat anders.
Mellow schreef:Die tips staan er ook tussen. Waarvoor dank. Als het zo is is het zo en leggen we ons er voor nu bij neer.
Maar het geeft bij mijn man nu wel heel erg het gevoel te gaan solliciteren naar wat anders.
Baloedebeer schreef:Succes met het gesprek en een tip, de volgende papadag gewoon de telefoon uit. Daar leert de werkgever/leidinggevende erg snel van hoe het werkt als je man niet zo toeschietelijk is. Te goed is ook niet gezond, zeker ook aan je eigen gezin denken!