Wie weet toch naar een tweede trip trap erbij als ik niks anders vind.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Evamarie schreef:Ja die ikea stoelen zijn wel ideaal. Enige nadeel is dat je ze per ongeluk om kan stoten wat de trip trap niet toe laat.
Urbanus schreef:Ik vind de Trip zo ideaal met die babyset, zoveel
Froukje_J schreef:Evamarie schreef:Ja die ikea stoelen zijn wel ideaal. Enige nadeel is dat je ze per ongeluk om kan stoten wat de trip trap niet toe laat.
Om stoten? Je stoot eerder je tenen aan dat ding met een gebroken teen tot gevolgje stoot die dingen echt niet om hoor
Sannens schreef:Ik volg even, mijn dochter is 7 maanden en ik ben altijd opzoek naar tips! Ik vind de Tripp Trapp zelf echt ideaal. Mijn dochter kan nog niet stabiel zitten, maar wel even zitten in de Tripp Trapp waar ze zich kan vasthouden.
Oh die Maileg muisjes zijn heel leuk, maar jemig wat zijn die meubeltjes daarvan duur!
Froukje_J schreef:Welk model bedoel je? Ik bedoel de witte met dunne pootjes![]()
Citaat:De antilop
https://www.ikea.com/nl/nl/p/antilop-ki ... 89041709/#
Ik dacht dat je deze bedoelde haha die springen zelfs leeg ons lompe honden niet omver...maar heb er wel een keer een teen door gebroken omdat de poten wat wijd staan
Evamarie schreef:O echt haha, die bedoel ik idd!
Het lijkt alsof ze zo omvallen maar blijkbaar niet dus
Elias93 schreef:Die stoelen van de ikea gebruiken wij zo min mogelijk.
Die van ons heeft er een handje van om zich zelf tegen de tafel af te zetten. En is al een paar keer bijna met stoel en al naar achteren gevallen. Gelukkig waren we erbij en alert.
linoleum schreef:Grootste nadeel van de Antilop vind ik toch wel dat er geen voetenplankje aan zit. Dat is bij de Tripp Trapp wel. Het is veiliger als ze (leren) eten en zit ook veel fijner. Je zit zeg ook niet graag met bungelende benen.
En genoeg andere kinderstoelen die wel ook voetenplankjes hebben!