De ultieme waterfles

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:22

Telpeva schreef:
Mag ik binnenvallen met een vraag, aangezien hier geloof ik veel kenners zitten O:)
Hoe doen jullie ze schoonmaken, ik lees vrijwel overal dat ze niet in de vaatwasser mogen, heeft iemand ervaring hoe zulke flessen zich houden wanneer je ze toch in de vaatwasser zet?

Veel kunnen gewoon in de vaatwasser. Doe ik alleen nooit, want ik heb stickers op de mijne geplakt. Flessen met een brede opening kun je prima met de hand schoonmaken, sopje en schrobben. Je kunt waterflessen ook goed schoonmaken met speciale tabletten daarvoor, of - goedkopere optie- met tabletten voor kunstgebitten.

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: De ultieme waterfles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 15:26

Thanks!

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 16:24

Voor flessen die niet in de vaatwasser kunnen gebruik ik een flessen borstel. Ikea heeft er een voor 79ct, maar ze zijn vast ook elders wel te krijgen.

Knuffeldier

Re: De ultieme waterfles

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-23 17:21

Na veel zoeken en uitproberen van (vooral dure) flessen heb ik de Quechua insulated van de Decathlon. Kosstte nog geen 20 euro, perfect lekdicht en houdt alles eindeloos warm of koud. Zowel een 0.8liter als 0.5 liter.

xSelina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 01:09

Justme_Lisaa schreef:
xSelina schreef:
Heb jij met de 2e generatie niet het probleem dat de drinkrand steeds losdraait? Ik heb nog steeds allemaal generatie 1 en dan 1tje van generatie 2 maar dan een halve liter. Maar ik vind het dus zo irritant dat bij mij die drinkrand steeds los draait.

Nee totaal niet. Misschien niet strak genoeg dicht gedraaid? Zowel bij de 0,5 en sinds gisteren de 1 liter niet bekend mee. Krijg komende dagen nog 2 flessen van 1 liter, zal daar eens op letten.

Nee ik heb hem wel echt goed vastgedraaid maar wellicht heb ik dan gewoon pech met die ene fles. Binnenkort dan maar is een liter fles bestellen van de 2e generatie :D

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 13:42

Lizz schreef:
Judass schreef:
Camelbak Eddy <3, beste fles die ik tot nu toe heb gehad (Mizu, Dopper etc.)

Ik vind het rietje zelf heel fijn, en het onderhoud is makkelijk. Ik heb een metalen thermos versie.

Bh

A qaxdvvvrrrrrrrrf vffrffvve
    dedeeCzw

Ik zal het even vertalen :D
Het is een bh voor deze thermofles, houd het extra koel of warm.

https://www.fruugo.nl/drank-kan-haken-v ... -137206802

Maar weet niet of ts dit zoekt :+