Plinten lelijk gelegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

LWDaisy

Re: Plinten lelijk gelegd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 11:34

Hij zal de kost niet hebben willen maken om nieuwe plinten te kopen, lijkt me.
Zonde, want hij kan het aan de trap te zien wél - jammer dat hij de puntjes niet op de i heeft gezet bij de overige plinten. Die echt spuuglelijk zijn hoor haha, je bent geen muggenzifter, ik zou daar ook niet voor willen betalen.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 19:33

Hier is pvc wel tot aan de plint gelegd. Ging om een nieuwbouwwoning waar de plinten eerder in zaten dan de vloer. Vloer is gewoon gekit. En geen kiertje te zien.

De vloerenlegger had met jouw moeten communiceren over de plakplint. Dus ik denk dat je er wel iets mee kan.

Lindor92

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-23 19:36

Ingrid_92 schreef:
Wistaire schreef:
Wat voor soort PVC is er gelegd? Bij mij is het verlijmd en strak tegen de plinten gelegd zonder kier/plakplint, nooit problemen mee gehad en ligt nog steeds mooi vlak. Misschien dat het anders werkt met klik PVC?

Dit had ik dus inderdaad ook verwacht dat er zou gebeuren.
Het is wel klik pvc. Maar zoals gezegd: ik heb er 0,0 verstand van. Hij had mij van te voren moeten vertellen dat hij het niet strak tegen de plinten aan kon leggen en wat de opties dan waren geweest.
En dan ook nog eens hoe het gelegd is, te triest voor woorden vind ik :')

[ [url=m/XBwVrO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9YoIgW.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/t6bsHj.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/c82lQW.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dit is inderdaad echt heel lelijk zeg.

Geen idee of er verschil is in het leggen van klik pvc of plak pvc bij de plint. Maar dan nog had hij het moeten communiceren.