Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
secricible schreef:Ik leer mijn kinderen dat als er mensen aan hun privé gedeeltes moeten zitten dat altijd is met iemand die bij hun hoort.
Dat gebeurt dus wat mij betreft niet anders bij een schoolonderzoek.
Dan maar een snowflake. Lekker brullen vanaf de zijlijn.
DuoPenotti schreef:@rien ik niet. En was een reactie op mij.
Maar dat geeft niet.
Ik vind inderdaad dat men tegenwoordig vaak overdrijft. En die mening mag ook ik gewoon hebben.
Rdut:dat dus rien
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:Ja het randje van je onderbroek werd opgetild... Sooo trauma.
Joh, wat interesseert het jou hoe anderen het moederschap invullen? Het is niet alsof het bij jou vroeger beter was, dus waar maak je je druk om?
Urbanus schreef:DuoPenotti schreef:@rien ik niet. En was een reactie op mij.
Maar dat geeft niet.
Ik vind inderdaad dat men tegenwoordig vaak overdrijft. En die mening mag ook ik gewoon hebben.
Rdut:dat dus rien
Ja, maar waarom moet je het delen? Wat heeft het voor nut? Duopenotti vindt mij een helikoptermoedertje, oh nee! Ik ga het meteen helemaal anders doen. En nee, ik wil je niet weren, maar ik vind het gewoon niet logisch.
![]()
Twiggy, echt zo. Het CB vond mijn dochter ondervoed en ondermaats, maar volgden haar ongecorrigeerde lijn terwijl ze ernstig prematuur was. Toen heb ik haar ingepakt en ben weggegaanHeb alle inentingen en onderzoeken op de kinderafdeling van het ziekenhuis gedaan.
Urbanus schreef:Ja, zie voorgaande bericht. Waarom moet je in zoveel berichten delen wat je er van vindt? Doe het dan zelf lekker anders maar ga er niet spastisch over doen.
DuoPenotti schreef:Urbanus schreef:Ja, zie voorgaande bericht. Waarom moet je in zoveel berichten delen wat je er van vindt? Doe het dan zelf lekker anders maar ga er niet spastisch over doen.
Wie doet er nu spastisch?
En over veel delen gesproken....
Keek je net in de spiegel?
Ik heb je overigens al vaker aangeraden mij op foei te zetten als ik je zo trigger...
rien10 schreef:Ik ben het wel met DP eens. Als je zo'n onderzoek niet wilt, dan meld je je kind af. Klaar.
DuoPenotti schreef:Ja het randje van je onderbroek werd opgetild... Sooo trauma.
Hhilde schreef:DP en rien, fijn dat het bij jullie geen trauma heeft veroorzaakt. Bij mij heeft de kinderarts tot op de dag van vandaag (ik word volgend jaar 30) nog invloed. Niet alleen de kinderarts trouwens, maar zij hielpen net zo mee in vertellen dat ik te dik ben, als kind al. Dat ben ik ook, maar vanaf kinds af aan al horen dat dat iets slechts is, heeft invloed op je.
Sizzle schreef:DuoPenotti schreef:Ja het randje van je onderbroek werd opgetild... Sooo trauma.
Top voor jou![]()
Zowel mijn man als ik hebben dit als kind als zeer onaangenaam ervaren. Vooral bij de jongens is het niet tof als er ongevraagd iemand aan je piemel zit.
ik werd gewoon even een complex aangepraat over mijn gewicht.
Wij zijn er gewoon bij. Tandarts idem. Je mag bij ons gratis naar de schooltandarts zonder ouders of je moet een bewijs leveren dat je zelf geweest bent. Wij hebben het laatste gedaan.
Heb jij daar specifiek last van?
TS stelt gewoon een vraag die legitiem is lijkt mij?
Hhilde schreef:DP en rien, fijn dat het bij jullie geen trauma heeft veroorzaakt. Bij mij heeft de kinderarts tot op de dag van vandaag (ik word volgend jaar 30) nog invloed. Niet alleen de kinderarts trouwens, maar zij hielpen net zo mee in vertellen dat ik te dik ben, als kind al. Dat ben ik ook, maar vanaf kinds af aan al horen dat dat iets slechts is, heeft invloed op je.
Sizzle schreef:DuoPenotti schreef:Ja het randje van je onderbroek werd opgetild... Sooo trauma.
Top voor jou![]()
Zowel mijn man als ik hebben dit als kind als zeer onaangenaam ervaren. Vooral bij de jongens is het niet tof als er ongevraagd iemand aan je piemel zit.
ik werd gewoon even een complex aangepraat over mijn gewicht.
Wij zijn er gewoon bij. Tandarts idem. Je mag bij ons gratis naar de schooltandarts zonder ouders of je moet een bewijs leveren dat je zelf geweest bent. Wij hebben het laatste gedaan.
Heb jij daar specifiek last van?
TS stelt gewoon een vraag die legitiem is lijkt mij?