Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Esther schreef:De dag kan ik me nog wel herinneren, ik was er bij maar dat wist je vast nog wel.![]()
We hadden Dorine al vaker gezien en bezocht, die dag wilde ik niet aan me voorbij laten gaan.
De enorme bossen rozen die we eerder al gebracht hebben, opgehaald op een camping bij een bokker waarvan de naam me even ontschoten is.
Goede herinneringen ook aan het groepje waar we een paar keer mee gemeet hebben incl. Dorine.
Nimber schreef:Ik ben wel bij veel meetings geweest.
De Efteling toen maar in het begin ook naar bepaalde wedstrijden, of uit eten. In die tijd dat je met 90% van alle bokkers uit eten kon in 1 restaurant en aan 1 lange tafel. De buiten ritten in Lunteren en omgeving ook met 80% van alle bokkers en hun paarden.
Ik ben 2 of 3 keer op een Lan party en sleepover geweest. De mannelijke bokkers gamen en de dames kletsen en borrelen tot heel diep in de nacht.
Super leuke en fijne herinneringen aan. Dat was echt wel een heel leuke tijd. Veel mensen zie en spreek ik regelmatig en mijn bestie heb ik ook ruim 20 jaar terug hier leren kennen. Heel grappig
Oscar schreef:Wel inderdaad ook dat linkje naar de Gelderlander, maar dat doet het helaas ook niet meer.