15-06-2003 Dorinedag: Alweer 20 jaar geleden. Wie was erbij?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jolliegirl

Berichten: 33037
Geregistreerd: 18-07-04

Re: 15-06-2003 Dorinedag: Alweer 20 jaar geleden. Wie was erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 23:08

Zo lang alweer...jeetje...

lies

Berichten: 9670
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-23 23:12

Jeetje, 20 jaar alweer..
Ik was er niet fysiek bij, maar weet nog dat ik zo trots was op al die bokkers die wel waren gegaan om Dorine een onvergetelijke dag te bezorgen. Heel mooi!

Silvia

Berichten: 3274
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 21:21

Esther schreef:
De dag kan ik me nog wel herinneren, ik was er bij maar dat wist je vast nog wel. ;)
We hadden Dorine al vaker gezien en bezocht, die dag wilde ik niet aan me voorbij laten gaan.
De enorme bossen rozen die we eerder al gebracht hebben, opgehaald op een camping bij een bokker waarvan de naam me even ontschoten is.

Goede herinneringen ook aan het groepje waar we een paar keer mee gemeet hebben incl. Dorine.


Och ja, ik was het alweer vergeten, de meetings met oa Hannelore, Sanderijn en Jippie (Jolanda).

Leuk dat ik oude, bekende namen voorbij zie komen. :D
Ik ga dit weekend proberen of we onze oude computer nog kunnen aanslingeren, hopelijk staan daar nog foto’s op.

Nimber

Berichten: 26560
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 15-06-2003 Dorinedag: Alweer 20 jaar geleden. Wie was erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-23 21:33

Die dag was ik er niet bij.
Dorine was een heel dierbare vriendin geworden door de tijd die we samen doorbrachten op bokt maar ook daarbuiten.
Tijdens haar uitvaart was ik 1 van de kist dragers en wat vond ik dat heftig.
Met regelmaat denk ik nog aan haar.

Silvia

Berichten: 3274
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Re: 15-06-2003 Dorinedag: Alweer 20 jaar geleden. Wie was erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-23 21:46

@Nimber, was jij er ook bij met de Bokt meetings waar Esther en ik het over hadden? Ik zat te twijfelen, namelijk.
Wel grappig dat je reageert terwijl ik aan je zit te denken.

Nimber

Berichten: 26560
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: 15-06-2003 Dorinedag: Alweer 20 jaar geleden. Wie was erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:23

Ik ben wel bij veel meetings geweest.
De Efteling toen maar in het begin ook naar bepaalde wedstrijden, of uit eten. In die tijd dat je met 90% van alle bokkers uit eten kon in 1 restaurant en aan 1 lange tafel. De buiten ritten in Lunteren en omgeving ook met 80% van alle bokkers en hun paarden.

Ik ben 2 of 3 keer op een Lan party en sleepover geweest. De mannelijke bokkers gamen en de dames kletsen en borrelen tot heel diep in de nacht.

Super leuke en fijne herinneringen aan. Dat was echt wel een heel leuke tijd. Veel mensen zie en spreek ik regelmatig en mijn bestie heb ik ook ruim 20 jaar terug hier leren kennen. Heel grappig

Suzanne F.

Berichten: 49664
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:33

Nimber schreef:
Ik ben wel bij veel meetings geweest.
De Efteling toen maar in het begin ook naar bepaalde wedstrijden, of uit eten. In die tijd dat je met 90% van alle bokkers uit eten kon in 1 restaurant en aan 1 lange tafel. De buiten ritten in Lunteren en omgeving ook met 80% van alle bokkers en hun paarden.

Ik ben 2 of 3 keer op een Lan party en sleepover geweest. De mannelijke bokkers gamen en de dames kletsen en borrelen tot heel diep in de nacht.

Super leuke en fijne herinneringen aan. Dat was echt wel een heel leuke tijd. Veel mensen zie en spreek ik regelmatig en mijn bestie heb ik ook ruim 20 jaar terug hier leren kennen. Heel grappig


Ja dat waren leuke tijden. Ik ben ook nog op een Lan party geweest. De jeugd nu weet niet eens meer wat het is vermoed ik. Ook diverse boktmeetings gehad vroeger. Toen Bokt nog een boktje was.

Ibbel

Berichten: 49332
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 07:59

Oscar schreef:
Wel inderdaad ook dat linkje naar de Gelderlander, maar dat doet het helaas ook niet meer.

Archief van De Gelderlander staat online. Dus daar zou je 'm moeten kunnen vinden?
https://www.geldersarchief.nl/bronnen/a ... iview=inv2

Dorine is van voor mijn tijd, maar ik heb wel haar bundel hier ook in de kast staan - van iemand overgenomen.

Tallie1979
Berichten: 22806
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Re: 15-06-2003 Dorinedag: Alweer 20 jaar geleden. Wie was erbij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 08:14

Ik weet het nog. Ik was er alleen niet bij.

Ik heb later haar gedichtenbundel gekocht. <3

Tazzey
Berichten: 9542
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-23 09:06

Ik was er niet fysiek bij maar ik kan het me nog zo goed herinneren. Ik heb haar gedichtenbundel nog altijd in de kast staan.

Twintig jaar, wat vliegt de tijd. Dat houdt in dat ik mijn liefste en beste vriendinnetje ook al minstens zo lang ken. Wij hebben elkaar in die periode op Bokt leren kennen.