Maar ben sinds ik terug ben elke dag misselijk en duizelig door de hitte. En dan zit ik nog voornamelijk binnen.
Vanochtend op kantoor alleen maar gezweet en dan heb ik een zittend beroep

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Ik volg al een tijdje en dame die filmpjes maakt over haar leven op Svalbard, Spitsbergen dus dichtbij de Noordpool.
Het is dat ik dol ben op bossen en bomen anders was ik al vertrokken. Enkele maanden per jaar donker, dus knusse lichtjes, groot deel van het jaar ruim onder nul en op een hete zomer dag een comfortabele 10 graden. Zalig!
Suzanne F. schreef:Nou ik houd echt van de zon en ben dol op lente. Maar dit vind ik echt verschrikkelijk. Waarom moet het meteen 30 graden worden? Doe 20 graden met zon, dat is warm zat. Max 23. Maar meer word ik echt niet blij van. Boven de 25 graden sluit ik mezelf op in huis. Deuren en ramen dicht en airco aan.
Nederland kan ook nooit normaal zijn. Of we spoelen weg met een supernat en koud voorjaar, en nu is het weer kurkdroog en 32 graden. Echt hoor.
madeliefw schreef:Hier ook, ik hou van 20-22 graden en een zonnetje max. Het kan ook nooit normaal hier. Of regen of meteen 30 graden. Hier wel fijn airco thuis, draait op zonnepanelen. Dus ik ben het liefste binnen. Overal goede horren ook. Dus prima plek. Ben ook spierwit en een hekel aan smeren. Doe het wel maar dan is het al zo heet en dan ben je ook nog zo plakkerig van de zonnebrand. En zomerkleding hou ik ook al niet van omdat ik mezelf te dik vind. In winterkleding kan je dat veel beter verhullen.
Overigens vind ik slippers wel heerlijk.
En in andere landen kan ik het beter hebben. 2 weken aruba hou ik prima vol. Misschien omdat je ieder moment het water in kan rennen en niemand je kent.
ElfBeau_067 schreef:Menino schreef:Bokt is een beetje preuts, dus scheldwoorden veranderen in andere willekeurige woorden. Ik heb het zelf uitstaan (maar wel grappig om te zien dat sommige mensen het zelf al zo typen) dus ik weet ze niet uit mijn hoofd.
Poedersuiker is K.ut, dus dat ben je mss al tegengekomen!En verder weet ik sowieso niet of je mams er blij van wordt als ik ze hier allemaal uit ga spellen
. Ga er maar van uit dat als je ergens een gek woord ziet staan dat het censuur is!
Poedersuiker ben ik idd weleens tegengekomen ja. Ik denk ook niet dat mijn moeder er heel blij van wordt haha
musiqolog schreef:Het voornaamste wat er door mij heengaat is: verd*mme, die klimaatverandering. Dan heb ik het over de hitte, maar vooral ook over de droogte. Ik ben echt geen fan van een bui op mijn kop maar hiervan zie je de wereld naar de jeweetwel gaan. Dus los van mijn fysieke ongemak word ik hier echt verdrietig van.
Cynn schreef:Suzanne F. schreef:Nou ik houd echt van de zon en ben dol op lente. Maar dit vind ik echt verschrikkelijk. Waarom moet het meteen 30 graden worden? Doe 20 graden met zon, dat is warm zat. Max 23. Maar meer word ik echt niet blij van. Boven de 25 graden sluit ik mezelf op in huis. Deuren en ramen dicht en airco aan.
Nederland kan ook nooit normaal zijn. Of we spoelen weg met een supernat en koud voorjaar, en nu is het weer kurkdroog en 32 graden. Echt hoor.
Same.
Mando schreef:I
Je kan nu lekker naar buiten, korte broek aan
Supervixen schreef:Redenen waarom ik niet van de zomer hou:
- heet.
- zweet, altijd en overal als je ook maar iets beweegt.
- in de auto stappen die 100 graden is voor de airco op gang is.
- te lang licht 's avonds, doe maar rond een uur of 9 donker.
- wielrenners inderdaad.
- harde muziek in de buurt.
- heet.
- zweten.
- stinkende, luidruchtige mensen.
- als je in de natuur wandelt en je staat 1 seconde stil word je aangevallen door muggen.
- mieren
- werken opschoolkantoor waar het 30 graden of meer is