Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Urbanus schreef:Ik heb echt met je te doen IHN, gastvrijheid is totaal niet mijn talent en mijn haren staan fier omhoog bij het lezen van je verhaal. Blij dat ze morgen weggaan!
Kennis van mij had haar oude praktijkruimte omgebouwd tot B&B en kreeg er toen lucht van dat hij werd gebruikt voor opname van een extreme seksfilm. Ik ging helemaal stuk maar het was echt om te janken hoe ze de B&B achterlieten. Helaas niet via een organisatie geboekt, maar gewoon 'Zimmer frei' op het raam geplakt dus ze was zelf de sjaak.
Sky_As schreef:Urbanus schreef:Ik heb echt met je te doen IHN, gastvrijheid is totaal niet mijn talent en mijn haren staan fier omhoog bij het lezen van je verhaal. Blij dat ze morgen weggaan!
Kennis van mij had haar oude praktijkruimte omgebouwd tot B&B en kreeg er toen lucht van dat hij werd gebruikt voor opname van een extreme seksfilm. Ik ging helemaal stuk maar het was echt om te janken hoe ze de B&B achterlieten. Helaas niet via een organisatie geboekt, maar gewoon 'Zimmer frei' op het raam geplakt dus ze was zelf de sjaak.
Nou echt, dit he..
Ik was snachts om half 4 mijn bed uit gegaan en had ze gezegd hun spullen te mogen pakken en vertrekken. Of mocht ik bang zijn dat ze herrie zouden schoppen had ik ze om 6 uur weer wakker gemaakt met bladblazer, mijn niet bestaande drumstel hobby of iets anders. Zijn ze helemaal gek!
Ik zou in het contract voortaan ook gewoon consequenties vermelden, dus niet op tijd terug, om half 12 gaat de poort dicht en ben je niet meer welkom. Kun je de volgende ochtend je spullen komen halen. Roken =per direct het huis verlaten
Etc
Sansevieria schreef:Oei, vermoed eens dat ze nog beledigd waren ook dat je ze hebt aangesproken op het niet nakomen van contract en afspraken. Denk eerlijk gezegd ook dat ze dat niet meer zullen gaan doen.
Wat is wijsheid in deze?
Ben ik blij dat ik niks verhuur als ik dit zo lees
Kimbers schreef:Ik heb je vakantiehuisje ook even opgeslagen![]()
Even kijken of we in de zomer nog bij je langs kunnen komen. Het leek mijn dochters erg leuk in ieder geval.
Bizar hoor je laatste verhaal. Kan er niet bij hoe je je zo kan gedragen bij iemand anders op het erf.
Rennie89 schreef:TS allereerst vervelend! Hopelijk krijg je vanaf nu leukere gasten!
Mag je wel vapen bij jou?dan zou ik evt interesse hebben om langs te komen. (Zijn die batterij dingetjes, geen vuur etc en stinken ook niet) Ben wel toe aan een vakantie haha.