Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:En als deze welkoop niet meer uren kan bieden 1 verderop wellicht wel. Zie tenminste best vaak vacatures van de welkoop.
Ik vind het als een naaistreek klinken dat die ene melkveehouder je op deze manier liet kiezen.
Hij geen enkel risico.
Die liet ik nu dus lekker vallen.
Wil je de sector niet verlaten, AB-werkt springt om mensen zoals jij
senna21 schreef:Dan is de route eigenlijk wel duidelijk. Zoek iets anders voor de uren dat je ZZPer bent.
Want mocht je eventueel uitvallen, heb je totaal geen vangnet. Niet tof van deze werkgever. Dus denk goed na wat goed is voor jou!
Of wil je toch iets anders???
othelloster schreef:Even wat betreft de paarden, de paarden kosten mij rondom de 500 euro per maand. Daar zitten de mini's ook bij berekend. Die zijn financieel het probleem niet en verder heb ik ook geen financiële problemen. Ik kan netjes sparen naast de paarden. Anders kon ik mij deze reis naar Canada ook niet veroorloven.
Wildgirl schreef:Ik vraag me eigenlijk alleen maar af waarom je, je leven zo ingericht hebt?
Is dat om niet stil te hoeven staan bij bepaalde (traumatische) zaken?
Ik denk dat je, jezelf heel goed realiseert dat wat jij doet niet standaard is en, nog veel belangrijker, niet gezond.
Maar, om een patroon te doorbreken zul je, je eerst bewust moeten worden van het patroon en het ontstaan ervan.
Anders blijf je in dezelfde cirkel ronddraaien.
Heb je de paint ohz? In dat geval zou ik een leuke bijrijder voor de pony zoeken zodat je daar rust krijgt ipv druk.
Je hebt jezelf aangeleerd te fragmenteren, op meerdere gebieden. Dat kun je óók weer afleren!
Veel succes, bekijk het als een interessante reis!