Dit is de grootste nachtmerrie, het ergste nieuws wat je kunt krijgen. Ik wens je voor nu heel veel sterkte. Hoop dat jij en je geliefden hier samen doorheen kunnen komen en steun aan elkaar hebben .
Gecondoleerd met het verlies van je broertje. En heel veel sterkte met elkaar.
Ik snap dat je nu ook met de bruilof in de maag zit. maar ik weet zeker dat die dag de liefde voor elkaar en voor je broertje overwint en dat hij er op een mooie manier hopelijk toch bij is.
Hopelijk heb je nog 'mooi' afscheid kunnen nemen deze ochtend.
Sabbientje
Geplaatst: 24-05-23 07:19
Oh meid, wat heftig. Ik snap dat je dat van je af wilt schrijven, dus schijf je verhaal zo lang je wilt. Zo'n bericht ontvangen is de nachtmerrie van iedereen.
Heel veel sterkte voor jou en je familie in deze heftige tijd.
Wat een vreselijk nieuws.... jaren geleden is mijn neef ook op 21 jarige leeftijd overleden door een (eenzijdig) verkeersongeval. Dat was echt heel heftig voor iedereen, heel veel sterkte voor jullie allemaal.
Wat afschuwelijk, heel veel kracht en sterkte toegewenst.
Siers83
Geplaatst: 24-05-23 07:28
Jeetje ts, wat een schrik zul jij gehad hebben.
Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 24-05-23 07:30
wat een vreselijk nieuws krijg je dan zo even op de te vroege ochtend. En dan ook nog met het bericht erbij dat mogelijk ghb in het spel was. Dat maakt het denk ik nog veel erger dan het vreselijke bericht nu al is. Ik hoop dat het afscheid nemen vanmorgen een beetje vol te houden was.
En dan je bruiloft ook nog zo snel met dat gemis dat er dan nog even extra hard ingrijpt. Ik kan niets meer doen dan jullie allemaal heel veel sterkte kracht en liefde voor elkaar toewensen. Dat jullie samen deze klap een plek gaan geven.
luuntje
Geplaatst: 24-05-23 07:30
Verschrikkelijk. Heel veel sterkte voor jou en je naasten.
Lieve TS, wens jou en je familie heel veel sterkte en kracht toe komende tijd.
Rose123
Geplaatst: 24-05-23 07:48
Verschrikkelijk nieuws om te horen te krijgen en dan wordt het ook nog eens verzwaard doordat het zo dicht voor je bruiloft zit. Heel veel sterkte voor jou en je familie gewenst.
Mandarijn
Geplaatst: 24-05-23 07:48
Wat vreselijk, gecondoleerd en heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.
chanicha
Geplaatst: 24-05-23 07:51
Wat verdrietig zeg Gecondoleerd en heel veel sterkte!
Rangeela
Geplaatst: 24-05-23 07:52
Alsof je broertje je wakker heeft gemaakt voordat het werkelijke nieuws via je moeder kwam. Tragisch dat het zo in een keer over is voor zo’n jonge man en dat jullie nu zonder hem verder moeten. Heel veel sterkte met jullie verlies. Je zal er zelf achter komen of de bruiloft op de geplande dag door zal gaan of niet. Is wel snel na zo’n klap natuurlijk. Ik denk dat je nu eerst maar even bij moet komen van het nieuws en rustig aan kijken hoe je je rouwproces moet invullen zodat het voor jou te doen is.
Wat een vreselijk nieuws is dit om te krijgen, ontzettend veel sterkte gewenst met het verlies van je broertje….er zijn geen woorden voor om het juiste te zeggen