Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nielojram schreef:Evamarie schreef:Bep berichten v. een bokker lezen? Dat klinkt wel erg freaky hoor!
Zijn er hier met een hoog entertainment-waarde.
Wie dat zijn laat ik in het midden
Evamarie schreef:Dat doet me aan dit denken, waar ik dus juist echt niet goed op ga.
Naar dit soort afbeeldingen kan ik niet kijken.(misselijk kan ik er oprecht v worden) Iemand een idee hoe deze plant heet?
[ [url=m/nLGBUk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prairy schreef:Ik neem van vakantie altijd zaadjes en stekjes/baby plantjes mee. Ik zaai het verder niet want dat vergeet ik
Benfan schreef:Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen?
Dallista schreef:Benfan schreef:Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen?
Is dat niet heel normaal? Ik bedoel… in mijn jeugd nog wel in elk geval! “kip, patat en appelmoes, en grote klodders mayonaise”.
https://youtu.be/S90lgZCLWIM
Benfan schreef:Zou je denken. Dat nr is ook van mijn jeugd. En toch.. in 41 jaar heb ik nog maar 5 mensen ontmoet die dat dus ook doen. De mayo door de appelmoes en dan opsmullen die zooi!
Boheme schreef:Ik heb een behoorlijk aantal koffiekopjes, maar s'avonds drink ik uit mijn avondkopjes , kopjes van Rien Poortvliet en Marjolein Bastin. Die tik heb ik al een jaar of 30. Waarom geen idee.