Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nielojram schreef:Evamarie schreef:Bep berichten v. een bokker lezen? Dat klinkt wel erg freaky hoor!
Zijn er hier met een hoog entertainment-waarde.
Wie dat zijn laat ik in het midden

) En nog veel meer van die oude muziek trouwens.
) van het stokbrood. Die hol ik uit met mn vingers (Yum!) en vul ik vervolgens met soep
Tot het randje. En dan eten/opdrinken. Is het praktisch? Nee. Is het lekkerder? Niet perse. Maar het MOET. Ik weet niet precies waar het begonnen is maar mn vriend weet niet beter dan dit en we zijn bijna 15 jaar samen
Evamarie schreef:Dat doet me aan dit denken, waar ik dus juist echt niet goed op ga.
Naar dit soort afbeeldingen kan ik niet kijken.(misselijk kan ik er oprecht v worden) Iemand een idee hoe deze plant heet?
[ [url=m/nLGBUk.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prairy schreef:Ik neem van vakantie altijd zaadjes en stekjes/baby plantjes mee. Ik zaai het verder niet want dat vergeet ik
Benfan schreef:Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen?
en gezien het aantal views ben ik niet de enige, hahaha Dallista schreef:Benfan schreef:Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen?
Is dat niet heel normaal? Ik bedoel… in mijn jeugd nog wel in elk geval! “kip, patat en appelmoes, en grote klodders mayonaise”.
https://youtu.be/S90lgZCLWIM
Benfan schreef:Zou je denken. Dat nr is ook van mijn jeugd. En toch.. in 41 jaar heb ik nog maar 5 mensen ontmoet die dat dus ook doen. De mayo door de appelmoes en dan opsmullen die zooi!
Boheme schreef:Ik heb een behoorlijk aantal koffiekopjes, maar s'avonds drink ik uit mijn avondkopjes , kopjes van Rien Poortvliet en Marjolein Bastin. Die tik heb ik al een jaar of 30. Waarom geen idee.