Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Guilty pleasure/rare gewoontes/gekke gedachtens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 22:52

Bep berichten v. een bokker lezen? Dat klinkt wel erg freaky hoor!

Sellyxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-23 22:57

Haha wat een leuk topic dit. Ben nog wel geïntrigeerd (is dat het goede woord) door het kijken naar efteling wacht tijden. Wat is daar leuk/relaxed/chill/rustgevend of wat dan ook aan? :D Uiteraard zonder oordeel, gewoon nieuwsgierig :') (@Snippergroen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 00:18

Evamarie schreef:

Zijn er hier met een hoog entertainment-waarde.
Wie dat zijn laat ik in het midden :Y)

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 00:31

Waarom denk je dat een 45 km autootje 60 rijdt?
Ik kan het uitleggen hoor!
Op een typische 50 weg, als ik 50 rijd, krijg ik over een dubbele doorgetrokken streep 6 inhalers op 800 meter.
Op een stuk met meerdere stoplichten/rotondes.
Ik heb zelfs van de politie het advies gekregen: meerijden met het verkeer, verkeersveiligheid gaat in deze voor.
En 50 is 50 maar toch vind men het dus nodig achterlijke toeren uit te halen: dan dus 55 meerijden met het verkeer als het dan niet gebeurt.

Dus wees er maar trots op, je bent blij als je vervoer hebt na rijlessen zat, maar door te weinig energie en pijn je examen niet kunt doen.
Niet iedereen in zo’n ding kan niet sturen.
Word dan maar zelf zo kreupel dat je geen keuze hebt dan zo’n stom ding wat veilig 60 meerijdt ipv alles ophoudt! :evaw:

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 08:11

Nielojram schreef:
Evamarie schreef:

Zijn er hier met een hoog entertainment-waarde.
Wie dat zijn laat ik in het midden :Y)

Ik doe dit ook. _O-

Ik kijk voor ik ga slapen heel vaak filmpjes van hoefsmeden op tiktok, zo satisfying. :')
Mijn guilty pleasure die niemand snapt is toch wel muziek van Elvis. (Ik ben 24 :Y) ) En nog veel meer van die oude muziek trouwens.
Kerstmuziek het hele jaar door doe ik ook stiekem.
Disneyfilms zijn en blijven mijn favoriet en ik ken heel wat scripts uit mijn hoofd. Zoveel dat ik soms zelf denk 'gaat het wel goed met je'.
Ik vind het ook heel leuk om ouderwets Rollercoaster Tycoon te spelen. _O-
Op Funda de duurste huizen bekijken en dan overal commentaar op hebben vind ik ook heerlijk.
Als ik in de Lidl ben kan ik absoluut niet weg zonder 2 kaneelbroodjes.

Ik heb er zeker weten nog veel meer maar dit is wat er nu in me op komt. :D

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 09:29

Ik vond het echt heerlijk om mensen in de gaten te houden via Facebook of insta. Zeker de mensen waarvan ik weet dat er vaak drama is of hun alles openbaar zetten.

Dit klinkt heel stalkerig, maar ik zoek ze niet op zie het dan wel op story of timeline voorbijkomen.

Flux

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 09:32

Ooh heerlijke reacties allemaal :):)

Ik ga ook goed op pus en viezigheid. Die koeiensmid kijk ik ook wel eens maar filmpjes van oorsmeer verwijderen kijk ik ook helemaal af :')

Ik heb ook een rare tik met stokbrood en soep. Ik MOET altijd de kontjes (uiteinden := ) van het stokbrood. Die hol ik uit met mn vingers (Yum!) en vul ik vervolgens met soep :j Tot het randje. En dan eten/opdrinken. Is het praktisch? Nee. Is het lekkerder? Niet perse. Maar het MOET. Ik weet niet precies waar het begonnen is maar mn vriend weet niet beter dan dit en we zijn bijna 15 jaar samen _O-

Prairy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 09:35

Ik neem van vakantie altijd zaadjes en stekjes/baby plantjes mee. Ik zaai het verder niet want dat vergeet ik :P

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 09:54

TLC staat hier ook de hele dag op, en een gekke gewoonte die ik me nu kan bedenken is dat mijn knuffel (al gek genoeg op je 30e toch, zo'n badstof lap met een kop, een konijn volgens mij), over mijn hoofd moet liggen als ik ga slapen :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 12:29

Haha wat een leuke gekke reacties allemaal. Ik had verwacht dat dit topic niet zo storm zou lopen. Maar zo zie je maar weer: We zijn allemaal een beetje weird :P

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:20

Guilty pleasure: de choco-mochi’s vd AH… ik koop ze vaak stiekum en soms deel ik ze met dochter

Dit doe ik ook wel eens met de double choco cookies v Lidl en de doos choco-‘zeevruchten’ vd Lidl

Yup ik ben chocoholic ☺️

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 18:41

Evamarie schreef:
Dat doet me aan dit denken, waar ik dus juist echt niet goed op ga.
Naar dit soort afbeeldingen kan ik niet kijken.(misselijk kan ik er oprecht v worden) Iemand een idee hoe deze plant heet?
[ [url=m/nLGBUk.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat heeft een naam, niet naar dat soort dingen kunnen kijken:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trypofobie

En dat is dan denk ik mijn guilty pleasure: QI (een Brits TV programma) kijken, waar dit soort weetjes in langskomen...

Picopico

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 19:47

Prairy schreef:
Ik neem van vakantie altijd zaadjes en stekjes/baby plantjes mee. Ik zaai het verder niet want dat vergeet ik :P

Hier moet je wel mee oppassen. Natuurlijk materiaal (zaden, blaadjes, schelpen, stenen, etc.) meenemen is lang niet altijd toegestaan. Met de auto over land binnen de EU zal het wel loslopen. Reis je met het vliegtuig, kan het zeker problemen opleveren. In sommige landen staan hier hoge geldboetes op of zelfs een gevangenisstraf.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:00

Thaïse BL (boys love, yaoi). Kan er eindeloos bij wegdromen. En er is altijd nieuw spul te kijken. Staking bij de Hollywood scriptschrijvers? Geen probleem! O:)

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:04

Mijn rustpunt is afleveringen kijken van Time Team op Youtube.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:25

Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen? Het liefst dan nog met jus van het draadjesvlees erbij.. fiets zalig!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:36

Benfan schreef:
Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen?

Is dat niet heel normaal? Ik bedoel… in mijn jeugd nog wel in elk geval! “kip, patat en appelmoes, en grote klodders mayonaise”.
https://youtu.be/S90lgZCLWIM

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:50

Ik heb een behoorlijk aantal koffiekopjes, maar s'avonds drink ik uit mijn avondkopjes , kopjes van Rien Poortvliet en Marjolein Bastin. Die tik heb ik al een jaar of 30. Waarom geen idee.

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 20:52

Haha, ik wil altijd mijn Lekker Fred bekertje.
En dan het liefst de vogel. :+

Malle_meid

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:20

Haha, ik kijk ook alles van DCC, 600 lbs life en de 1000bs sisters!

Dr. Pimpel popper en al het andere met voeten en rare huidaandoeningen trek ik dan weer voor geen meter :n

ik ben op youtube via suggesties eens terecht gekomen op soap cutting asmr en sand asmr, daar ga ik dan weer wel goed op :Y) en gezien het aantal views ben ik niet de enige, hahaha

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:34

Dallista schreef:
Benfan schreef:
Zijn hier ook appelmoes met mayo voor bij de friet/patat mensen?

Is dat niet heel normaal? Ik bedoel… in mijn jeugd nog wel in elk geval! “kip, patat en appelmoes, en grote klodders mayonaise”.
https://youtu.be/S90lgZCLWIM

Zou je denken. Dat nr is ook van mijn jeugd. En toch.. in 41 jaar heb ik nog maar 5 mensen ontmoet die dat dus ook doen. De mayo door de appelmoes en dan opsmullen die zooi!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:39

Benfan schreef:
Zou je denken. Dat nr is ook van mijn jeugd. En toch.. in 41 jaar heb ik nog maar 5 mensen ontmoet die dat dus ook doen. De mayo door de appelmoes en dan opsmullen die zooi!

Okay, heel eerlijk toegegeven… dat mixen is ook niet echt meer mijn ding! Wel gedaan als kind, maar tegenwoordig houd ik ze toch liever gescheiden. :')

nevica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 21:41

Dat is er ook nog een. Saus en eten mag op mijn bord absoluut niet tegen of door elkaar. Saus mag elkaar niet aanraken en eet ik bijvoorbeeld avg'tje dan moet dat ook gescheiden liggen. Maar ik neem dan wel iets van alles bij elke hap. :')

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 22:10

Boheme schreef:
Ik heb een behoorlijk aantal koffiekopjes, maar s'avonds drink ik uit mijn avondkopjes , kopjes van Rien Poortvliet en Marjolein Bastin. Die tik heb ik al een jaar of 30. Waarom geen idee.

Haha, ik heb ook zo’n tik. Ik gebruik op de dagen dat ik thuis werk andere koffiemokken dan als ik vrij ben. Effen koffiemokken voor thuiswerkdagen en leuke met tekst en plaatjes voor als ik vrij ben.

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-23 22:27

Ow appelmoes m mayo is voor mij inderdaad ook v vroeger… was wel lekker… :P

Mijn man vindt sommige eetgewoontes v mij ‘weird’:

Hier nog meer mensen die bij appeltaart en yoghurttaart eerst de vulling eten en de bodem voor laatst bewaren?

Verder: gekookt ei, eerst eiwit afpellen en opeten, dan dooier in zijn geheel in je mond doen. Vooral bij zachtgekookt een uitdaging dat de dooier niet vroegtijdig barst (geluksmomentje als dat lukt heel te houden)

En ik laat altijd mijn laatste slok v water of sap staan… of ik nou 1, 2 of 5 glazen heb gedronken. Die laatste slok, kan er nooit bij. Mijn dochter v 18 doet inmiddels hetzelfde :')