), maar in de vakantie doen we dan wel veel meer omdat de verplichtingen een stuk minder zijn. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
), maar in de vakantie doen we dan wel veel meer omdat de verplichtingen een stuk minder zijn.

. Nou is het niet zo dat mijn huis smerig is hoor, want met een poezekind gaat de dyson er sowieso elke dag doorheen, maar dingen als tuin spuiten, keukenkastjes van binnen en buiten, voegen in de badkamer etc, dat lukt gewoon niet met tijd. kosseh schreef:Zelfs een dag voor of na m'n vakantie vind ik het zonde en verspilling om verlof op te nemen. Zo kom ik de volgende vakantie op maandag terug en werk ik dinsdag weer. En om het "anders" stofzuigen dan dat ik het doe. -> heb altijd iemand die poezekind komt vertroetelen en meestal zorgen ze dat er ook wel een stofzuiger door het huis gaat voordat ik terugkom. Maar het is toch altijd anders dan dat ik het zelf doe.

Echt op vakantie gaan vind ik vooral stress en uitrusten kan ik ook niet. Inpakken vind ik al een crime om mee te beginnen, dan op vakantie wil ik zoveel mogelijk doen want ik ga niet zoveel geld betalen om alleen in een hotel te chillen, en eenmaal thuis heb je die enorme berg was. Nee vind er niks aan.
Thuis kan ik heerlijk niks doen.
.
. Maar al het andere reizen vind ik verschrikkelijk en zonde van de tijd.