Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Leo schreef:Slim idee! Ik zit nog een beetje te puzzelen wanneer save the dates uit te sturen, ik dacht aan september. We trouwen in mei. En dan iets van februari de officiële uitnodigingen?
Maken jullie in de save the date ook al onderscheid tussen avond / dag gasten? Ik dacht aan simpel de datum en daaronder aanvangstijd (15:00 of 20:00) en plaats.
November108 schreef:De prijzen van degene waar we een kennismaking hebben zullen rond de 2850 liggen... van aankleden tot en met 1e uur feest. Net als emilyslaluna man en vrouw dus misschien wel dezelfde? Haha!
Ik zie verder gewoon door de bomen het bos niet meer zeg maar, dus als jullie nog wat aanraders hebben hoor ik het heel graag (mag ook per PB!). Naar mijn idee moet ik toch wat gaan vergelijken, haha.
Eilinora schreef:Ik twijfel of ik niet misschien snel al mijn jurk moet gaan uitzoeken.
We trouwen over een jaar pas maar als ik in februari mijn jurk pas uitzoek ben ik bang dat we te laat zijn.
emilyslaluna schreef:Wij gaan in juli 2024 trouwen en ik heb net een afspraak geboekt voor 22 juli dit jaar om jurken te passen.
Hoe doen de andere bruidjes hier het? Ik ga in de ochtend naar winkel 1 die niet op afspraak werkt, en in de middag naar winkel 2 die wel op afspraak werkt. Maar wat als ik slaag bij winkel 1? Dan voel ik me wel banketstaaf om zo last minute de tweede winkel af te bellen. Maar ik ga het ook niet op 2 verschillende dagen doen want ik wil niet dat mijn aanhang 2x moet reizen.
maria500 schreef:Eilinora schreef:Ik twijfel of ik niet misschien snel al mijn jurk moet gaan uitzoeken.
We trouwen over een jaar pas maar als ik in februari mijn jurk pas uitzoek ben ik bang dat we te laat zijn.
Ik zou nu op je gemakje gaan kijken. Mijn jurk had een levertijd van volgens mij 8 maanden.
speedfiets_2 schreef:@Hanneke137 welke tips heb je zo allemaal gehoord?
emilyslaluna schreef:Hoe gaat het hier allemaal met het plannen?
Wij naderen binnen een paar dagen het 1 jaar aftellen! Dit betekent dat we alvast in ondertrouw kunnen gaan en de datum van het gemeentehuis kunnen boeken. We trouwen eerst in NL en dan gaan we voor de ceremonie naar Frankrijk.
Inmiddels heb ik mijn drie bruidsmeisjes gevraagd. Hun reactie op het cadeau was zo leuk om te zien!![]()
Zijn hier meer bruiden die inspiratie halen van Pinterest of TikTok bijvoorbeeld? Ik zie zo veel leuke dingen voorbij komen. Ook handige lijsten van wat er allemaal gedaan moet worden qua regelen.
Hanteren jullie ook een soort To Do lijst? Ik heb geen idee waar te beginnen en wat er misschien ontbreekt.