Pakket vermist bij PostNL

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

hwn

Re: Pakket vermist bij PostNL

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-23 20:10

Hoe weet je eigenlijk dat het via BPost geleverd zal worden? PostNL levert ook in België hoor.
En dat er pakketten achtergehouden en doorverkocht worden, zou me verwonderen (al zijn er natuurlijk wel chauffeurs die proberen pakketten achterover te drukken, maar de controles zijn best streng). In het depot in België waar ik werkte, werd alles de deur uitgewerkt, van de duizenden pakketten waren er misschien een 30tal die een dag vertraging hadden, opslagruimte was daar niet voor, pakketten zonder label of zo werden dan naar een ander depot gestuurd, misschien werken die anders.

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 20:45

Zamero schreef:
Helaas ervaring mee.

Als je pakket niet verzekerd is heb je gewoon pech :( en ben je hem gewoon kwijt :(
Al hoop ik dat hij als nog op duikt :)
Heb je heb tweede hands gekocht of van een winkel, anders heeft volgens mij de winkel een soort van “verplichting” te leveren.

Helaas dus niet van een winkel..

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 20:50

Niqui schreef:
Ik zou het nog even afwachten. Een tijdje geleden hadden we ook een pakketje naar Belgie verstuurd en ging het op precies dezelfde manier. Het is uiteindelijk toch op de bestemming aangekomen.

Hoe lang heeft het toen bij jullie uiteindelijk geduurd?

Quickly2003

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-23 20:51

hwn schreef:
Hoe weet je eigenlijk dat het via BPost geleverd zal worden? PostNL levert ook in België hoor.
En dat er pakketten achtergehouden en doorverkocht worden, zou me verwonderen (al zijn er natuurlijk wel chauffeurs die proberen pakketten achterover te drukken, maar de controles zijn best streng). In het depot in België waar ik werkte, werd alles de deur uitgewerkt, van de duizenden pakketten waren er misschien een 30tal die een dag vertraging hadden, opslagruimte was daar niet voor, pakketten zonder label of zo werden dan naar een ander depot gestuurd, misschien werken die anders.

PostNL vertelde mij dit zelf. Van hun heb ik dan ook de track and trace gekregen van Bpost.