Wat is het leukste dat je ooit hebt gedaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Wat is het leukste dat je ooit hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 20:51

Haha, doet mij ook denken aan een leuke:

Die ene knappe jongen zelf versieren en dat het ook nog lukt. Om vervolgens een supergezellige avond te hebben met beide vriendengroepen.

Villanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:13

Als jong kind de vakanties in Florida, inclusief Disneyworld.

Vakantie naar de Veluwe met mijn pony, vriendin en haar pony.

Leuke momenten met mijn kids. Zwanger zijn.

Als jong kind met mijn vader kijken bij concoursen (vader nu overleden).

Onze jonge hond ophalen.

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:20

Twee maal moeder worden <3 met stipt bovenaan :D

Een luchtballon vaart

Rondreis door Canada

Daten met m’n vriend :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:22

Het leukste en mooiste van het leven vind ik nieuw leven. Of dat nu kittens, pups, veulentjes of mensenbabies zijn, dat maakt me geen fluit uit. Dat ik een aantal keren de geboorte van een zelf gefokt veulen mee mocht maken (waaronder van ons paradepaard Floris BS), vind ik echt weergaloos! Zo gaat!

Onze merrie is nu drachtig en binnen nu en een dikke maand verwacht ik dat ze gaat veulenen.. weer zo speciaal!

Zelf heb ik drie kinderen gekregen. Iedere geboorte was weer even speciaal.. <3

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 21:48

vroeger PonyParkCity, nee niet voor het rijden, wel om bezig te zijn met mijn ''eigen'' pony.
En toen mijn eigen pony. :+
Mijn mooiste moment was wel zonder zadel met halster over open velden crossen(netjes langs de kant) en mijn moeder die via de auto meereed om te filmen door het raam, met toch heel wat km per uur(want die merrie kon snél) was het echt een prachtig moment.

Avanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 22:13

Eigenlijk alle bijzondere interacties met wilde dieren.
Snorkelen met dolfijnen big island hawaii.
Ze waren aan het spelen onder water, hard aan het klikken, enorm grote pod en zwommen op arm breedte langs.
Echt bijzonder!!!

Zuid Afrika bush walk tussen de brullende leeuwen was ook wel uniek haha.
Paardrijden tussen de giraffen en zebras.
Ijsland een groep orcas naast de boot.
Snorkelen op de Malediven, hele onderwater stad met koraal en zoveel kleurige vissen.
Hondenslee in Finland met min 20.
Eigenlijk teveel om op te noemen.

Maar thuis strandrit met zonsondergang geeft ook wel echt een wow gevoel.
Laatst bijgewerkt door Avanti op 19-04-23 22:19, in het totaal 2 keer bewerkt

Kaartje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 22:17

Mijn bevallingen waren fantastisch. Vooral van mijn jongste,thuis in bad. Verloskundige was er nog niet en ik was samen met mijn man. Zo mooi, rustig, intiem. Staat echt met stip bovenaan.

Verder alle mooie reizen.

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 22:48

Op paarden gebied: Vorig jaar april met paardlief op Elf Fantasy Fair (Elfia) mogen rondrijden <3

En op privé gebied: Ieder jaar een musical voorstelling op de planken mogen opvoeren. Na zo'n weekend heb ik altijd minimaal 3 dagen nodig om weer te landen en uit die adrenaline kick te komen :))

Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 23:00

DJZ schreef:
Op paarden gebied: Vorig jaar april met paardlief op Elf Fantasy Fair (Elfia) mogen rondrijden <3

En op privé gebied: Ieder jaar een musical voorstelling op de planken mogen opvoeren. Na zo'n weekend heb ik altijd minimaal 3 dagen nodig om weer te landen en uit die adrenaline kick te komen :))

Ja dat ken ik wel, dat had ik ook toen ik een paar weken terug voor het eerst een musical opvoerde. Wat een kick!

DJZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 23:30

Earth schreef:
DJZ schreef:

Ja dat ken ik wel, dat had ik ook toen ik een paar weken terug voor het eerst een musical opvoerde. Wat een kick!

Heerlijk he? :)) Zit je ook bij een musical vereniging?
Ik zit in de decorcommissie, dus de maandag voor de eerste voorstelling, op vrijdag, beginnen we met het decor opbouwen. Als het grootste gedeelte dan al staat, is dat al zo'n voldaan gevoel... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 23:36

Avanti schreef:
Eigenlijk alle bijzondere interacties met wilde dieren.
Snorkelen met dolfijnen big island hawaii.
Ze waren aan het spelen onder water, hard aan het klikken, enorm grote pod en zwommen op arm breedte langs.
Echt bijzonder!!!

Zuid Afrika bush walk tussen de brullende leeuwen was ook wel uniek haha.
Paardrijden tussen de giraffen en zebras.
Ijsland een groep orcas naast de boot.
Snorkelen op de Malediven, hele onderwater stad met koraal en zoveel kleurige vissen.
Hondenslee in Finland met min 20.
Eigenlijk teveel om op te noemen.

Maar thuis strandrit met zonsondergang geeft ook wel echt een wow gevoel.

Dat is niet zomaar iets wat je opnoemt. Wat een bijzondertoffe gebeurtenissen!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-23 23:57

Mijn reizen naar Canada! Mis de rust en ruimte nog dagelijks!

Afbeelding

En mijn carriere switch naar paardentandarts. Elke werkdag is weer een feestje!

Gerardyolo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 00:20

Heel cliché, mijn paard voor het eerst thuis van de trailer afhalen! Dat vond ik zo’n speciaal moment!

En natuurlijk karaoke avond organiseren in het bejaardentehuis, dat is echt geweldig!!

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 01:01

Rammstein show fotograferen <3

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 03:21

Mijn eigen shetlander Daantje te hebben gehad en nu toch wel het rondreizen door Canada samen met mijn vriend

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 08:06

Ons appartement verkopen en op een zeilboot gaan wonen. Met diezelfde boot hebben we al een paar heel gave reizen gemaakt maar de meest bijzondere tot nu toe is toch wel onze tocht met z’n tweeën naar Denemarken. Er gaan nog veel meer mooie reizen volgen. Meest magische was overigens dat ik de wacht had (in m’n eentje, ook wel een mijlpaal want altijd gedacht dat ik dat niet zou durven) en ik door een groot veld zeevonk voer. Alsof je door een wolk van glitters vaart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 08:10

DJZ schreef:
Earth schreef:

Heerlijk he? :)) Zit je ook bij een musical vereniging?
Ik zit in de decorcommissie, dus de maandag voor de eerste voorstelling, op vrijdag, beginnen we met het decor opbouwen. Als het grootste gedeelte dan al staat, is dat al zo'n voldaan gevoel... :j

ik wil ook bij musical vereniging ;( . Vereniging hier is alleen heel duur.
En heb echt niet genoeg talent om auditie te doen ofzo :')

verder ben ik in 2012 naar Australië gegaan in mijn eentje. Dat was best matig en meteen 1 van de meest traumatische ervaringen, want de eerste week dat ik daar als guppie (kwam vers van de middelbare school) was overleed mijn stiefvader onverwachts. Ben heen en weer gevlogen voor de uitvaart en gezien “moeilijke familieomstandigheden” meteen weer terug naar Aus gevlucht. De rest van de reis was echter meer coping dan dik plezier m.u.v. 1 kampeertrip door de outback/woestijn met een groepje. Dat vond ik zó bijzonder. Ik was echt een gup, en temidden in complete leegheid, desolatie met alleen de natuur, zand en bomen zijn voelde zó bijzonder. Echt zo’n existentieel momentje van whatdefuq doen we als mensen de wereld eigenlijk aan. Hoogtepunt was wel toen we ons kamp op gingen zetten en de reisleider de bus op een supermooie verlaten plek zette en er geheel toevallig “It’s the ciiiiiircle of life” door de speakers galmde. Puur toeval, maar zo toepasselijk en mooi :D . Daarna met marshmallows bij een kampvuur over het leven praten.

toen ik 25 was moest ik door ziekte en verlies van studiefinanciering en inkomen weer bij mijn vader gaan wonen (waar ik nooit gewoond had overigens, hij was een weekendpapa). Dat is 1 van de beste jaren geweest. Leuke tijdelijke baan, huis achter het strand, heel veel sporten wat me een goed gevoel gaf. En onwijs veel leuke mensen ontmoet waar ik een hele mooie tijd mee heb gehad. Mis dat fiets strand iedere dag :+ . Dat is toch wel het perfecte decor voor het hebben van een mooie tijd.

Doet me overigens herinneren dat de dag dat we hoorden dat mijn vader terminaal ziek ironisch genoeg een heel mooie dag was :) . We zijn toen als familie bij elkaar komen, en dat was de eerste en enige keer dat alle maskers afvielen, iedereen zichzelf even niet op de eerste plaats zette (dat is nogal wat in die kant van de familie :+ ) en er gewoon echt even verbinding was en een gevoel van saamhorigheid. Ook vanuit mijn vader die er vrede mee had, en gewoon even helemaal niets meer te verliezen had en alle kaarten op tafel openlegde. Het moment dat we het hoorde zelf en alles wat er op volgde was natuurlijk allemaal niet zo mooi (en nu zitten we al jaren verwikkeld in een rechtzaak over het bewust achterhouden van legaten generaties eerder. En dat is echt heel lelijk.). Maar die eerste avond dat we bij elkaar waren was heel bijzonder :j .

Misschien is “leukste” niet echt de goede omschrijving, maar toch wel bijzonder om te zien dat in mijn geval de mooiste momenten toch wel echt de silver lining is van een boel narigheid :+ .

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 08:48

Mo_86 schreef:
Ons appartement verkopen en op een zeilboot gaan wonen. Met diezelfde boot hebben we al een paar heel gave reizen gemaakt maar de meest bijzondere tot nu toe is toch wel onze tocht met z’n tweeën naar Denemarken. Er gaan nog veel meer mooie reizen volgen. Meest magische was overigens dat ik de wacht had (in m’n eentje, ook wel een mijlpaal want altijd gedacht dat ik dat niet zou durven) en ik door een groot veld zeevonk voer. Alsof je door een wolk van glitters vaart.

<3 Dat hoop ik ook ooit mee te mogen maken!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:20

Met onze eigen platbodem droogvallen op het wad en 's nachts naar de melkweg kijken met enkel het geruis van de zee op de achtergrond <3.

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:30

Het mooiste moment bij ons was toch wel het zeilen bij zonsondergang met meerdere bruinvissen en zeehonden die nieuwsgierig bij onze boot kwamen kijken <3
Afbeelding
Afbeelding

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:30

Alleen het vliegtuig naar Engeland gepakt en genoten van een concert. Wauw!! Nog nooit bij een concert geweest, maar dit was echt een kippenvel moment <3
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 09:32

Skessa_ schreef:
2 x een weekend naar het strand geweest met mn pony!

En mijn vakantie naar IJsland was ook wel een hoogtepuntje <3

Komt door je gezelschap he :P :)) . Mits je natuurlijk niet nog een paar keer stiekem bent geweest :P.

Ik zit echt al 10 minuten te denken, maar zou het serieus niet weten.
Er zijn zoveel dingen die echt heel gaaf waren, maar het leukste? En wat me echt nog dagelijks bijstaat? Ik weet het echt gewoon niet..

Dorine92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 10:12

Mn leven hangt aan elkaar van hoogtepunten eigenlijk. Ben ook wel continu bezig met het volgende hoogtepunt regelen. Kan echt van alles zijn. Leuke feestjes, uitstapjes, reizen (IJsland <3 ) , maar ook dingen bereiken/meemaken die ik graag wil bereiken/meemaken. Hoeft helemaal niet spectaculair te zijn, maar ik heb bijvoorbeeld altijd geroepen: als ik met pensioen ben, ga ik op pianoles. Tot iemand die ik hoog heb zitten tegen me zei: waarom dan pas? Hoppa, volgende dag zegt ie: jij nog plannen? “Ja, ik ga zo naar pianoles”. En dan die kop :D kan dan zo lol hebben met mezelf. Zit tegenwoordig ook in een orkest met mn dwarsfluit. Het is knettervals maar ik zit wél mooi in een orkest *\o/*
Ook het ontbijt uit eigen tuin plukken is elk jaar weer een hoogtepunt. En tölten op de IJslanders op een mooi vlak strand met hard zand. Het leven is leuk *\o/* kan ook echt niet kiezen wat nou echt het hoogtepunt was. Misschien dan maar gewoon letterlijk nemen: het hoogtepunt was op iets van 3000 meter hoogte op de top van de berg die ik helemaal in mn eentje beklommen heb. En dan zo half in de wolken, en dan een kudde zebra’s met gnoes tegenkomen (die ik daar helemaal niet had verwacht).

Afbeelding

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 10:57

In Afrika heb ik echt zulke gave dingen gedaan.

Een cheetah geaaid (die eigen prooi pakt, dus was best wel wat gevaarlijk, maar hij begon te spinnen :P ).
Lange python om mijn nek gehad.
In de hoogste kroeg van Afrika overnacht in Lesotho als enige gasten die dag.
Naast twee jagende leeuwen gereden.
Ziplinen in de Magoebaskloof.
Night drive in het Krugerpark.
De zee op om bultruggen van dichtbij te spotten.
In Namibië in de woestijn overnachten.

In Noorwegen een boottocht doen om potvissen te zien.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-23 11:03

Yv_ schreef:
Skessa_ schreef:
2 x een weekend naar het strand geweest met mn pony!

En mijn vakantie naar IJsland was ook wel een hoogtepuntje <3

Komt door je gezelschap he :P :)) . Mits je natuurlijk niet nog een paar keer stiekem bent geweest :P.

Ik zit echt al 10 minuten te denken, maar zou het serieus niet weten.
Er zijn zoveel dingen die echt heel gaaf waren, maar het leukste? En wat me echt nog dagelijks bijstaat? Ik weet het echt gewoon niet..

Hahaha nee dat was met jou :D *\o/*