Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DJZ schreef:Op paarden gebied: Vorig jaar april met paardlief op Elf Fantasy Fair (Elfia) mogen rondrijden![]()
En op privé gebied: Ieder jaar een musical voorstelling op de planken mogen opvoeren. Na zo'n weekend heb ik altijd minimaal 3 dagen nodig om weer te landen en uit die adrenaline kick te komen
Earth schreef:DJZ schreef:Op paarden gebied: Vorig jaar april met paardlief op Elf Fantasy Fair (Elfia) mogen rondrijden![]()
En op privé gebied: Ieder jaar een musical voorstelling op de planken mogen opvoeren. Na zo'n weekend heb ik altijd minimaal 3 dagen nodig om weer te landen en uit die adrenaline kick te komen
Ja dat ken ik wel, dat had ik ook toen ik een paar weken terug voor het eerst een musical opvoerde. Wat een kick!
Avanti schreef:Eigenlijk alle bijzondere interacties met wilde dieren.
Snorkelen met dolfijnen big island hawaii.
Ze waren aan het spelen onder water, hard aan het klikken, enorm grote pod en zwommen op arm breedte langs.
Echt bijzonder!!!
Zuid Afrika bush walk tussen de brullende leeuwen was ook wel uniek haha.
Paardrijden tussen de giraffen en zebras.
Ijsland een groep orcas naast de boot.
Snorkelen op de Malediven, hele onderwater stad met koraal en zoveel kleurige vissen.
Hondenslee in Finland met min 20.
Eigenlijk teveel om op te noemen.
Maar thuis strandrit met zonsondergang geeft ook wel echt een wow gevoel.
DJZ schreef:Earth schreef:
Ja dat ken ik wel, dat had ik ook toen ik een paar weken terug voor het eerst een musical opvoerde. Wat een kick!
Heerlijk he?Zit je ook bij een musical vereniging?
Ik zit in de decorcommissie, dus de maandag voor de eerste voorstelling, op vrijdag, beginnen we met het decor opbouwen. Als het grootste gedeelte dan al staat, is dat al zo'n voldaan gevoel...
Mo_86 schreef:Ons appartement verkopen en op een zeilboot gaan wonen. Met diezelfde boot hebben we al een paar heel gave reizen gemaakt maar de meest bijzondere tot nu toe is toch wel onze tocht met z’n tweeën naar Denemarken. Er gaan nog veel meer mooie reizen volgen. Meest magische was overigens dat ik de wacht had (in m’n eentje, ook wel een mijlpaal want altijd gedacht dat ik dat niet zou durven) en ik door een groot veld zeevonk voer. Alsof je door een wolk van glitters vaart.
Skessa_ schreef:2 x een weekend naar het strand geweest met mn pony!
En mijn vakantie naar IJsland was ook wel een hoogtepuntje
Yv_ schreef:Skessa_ schreef:2 x een weekend naar het strand geweest met mn pony!
En mijn vakantie naar IJsland was ook wel een hoogtepuntje
Komt door je gezelschap he![]()
. Mits je natuurlijk niet nog een paar keer stiekem bent geweest
.
Ik zit echt al 10 minuten te denken, maar zou het serieus niet weten.
Er zijn zoveel dingen die echt heel gaaf waren, maar het leukste? En wat me echt nog dagelijks bijstaat? Ik weet het echt gewoon niet..