Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Eatshay
Berichten: 684
Geregistreerd: 18-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 13:56

UO: betere apparatuur kopen en nadenken hoe je eea plaatst.
Ik heb ook maar 1 grote ruimte en dus een open keuken, maar mijn afzuigkap zuigt me nog net niet de pannen van het fornuis. En dan zit 'ie nog in het plafond ingebouwd ook.

Maar wat ik laatst bij iemand zag was zo'n afzuiging die in de kookplaat verwerkt zat, in een klein kookeilandje, en dan de oven er haaks op in de dichtstbijzijnde muur op geplaatst was. En die inbouwoven die 'blaast'. In dit geval blaast hij zelfs alle stoom en dus luchtjes WEG van de afzuiging. Tja.

Tink89
Berichten: 3022
Geregistreerd: 16-02-14

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:24

Ik heb alles opengetrokken hier, maar met goede afzuiging echt nul problemen met eetluchtjes. Wij hebben de open keuken zelfs bewust het hart van ons huis gemaakt. Heerlijk! Bij mijn moeder in een klein huisje met slechte afzuiging en weinig opbergruimte, is het inderdaad minder geslaagd...

denisesilver

Berichten: 3167
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:26

Menino, ik doelde inderdaad op die drie keer per dag een uur wandelen mensen inderdaad :D

Oh muurtjes eruit slopen O:)

Oh nou kan ik geen foto's toevoegen -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:35

Ik vind een voorkeur voor dichte keukens idd wel unpopular :)) . Wij hebben een halfopen keuken, da's wel best of both worlds haha. Geen rommel in zicht, goede afzuiging. Maar het ziet er wel ruimtelijk uit en ik kan met mijn vriend kletsen als 1 van ons in de keuken staat en 1 in de woonkamer zit.

Maar 't had van mij best opener gemogen O:) .

Sanet

Berichten: 8057
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 14:49

Ik vind het met huisdieren wel ideaal. Voorheen de katten ook wel op het aanrecht, bah. Dat is wel af te leren als je er bij staat, maar als ik de voordeur dicht trek, dan staken ze allemaal hun middelvingertjes op en dan zaten ze er alsnog. Ik vind het wel heel fijn :)

Telpeva

Berichten: 14927
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: In de hoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 15:02

Ik ben juist ook blij met mijn dichte keuken, want yay voor rommel laten staan wanneer ik geen zin heb op op te ruimen en schoon te maken.

Aight
Berichten: 3194
Geregistreerd: 01-11-08

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 15:33

UO: gadverdamme, katten die te pas en te onpas overal op springen, aanrecht, eettafel, schoot (?? bij vreemden zonder aankondiging) :(

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42095
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 15:37

Aight schreef:
UO: gadverdamme, katten die te pas en te onpas overal op springen, aanrecht, eettafel, schoot (?? bij vreemden zonder aankondiging) :(

Ik vind dat ook echt een nadeel van katten. Mijn vriend zegt dan wel dat katten schone dieren zijn, maar ik weet niet hoor, ze likken hun kont met dezelfde tong waar ze hun poten mee likken :o.

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:16

Ik vind onze katten minder ranzig dan de hond. Die vreet stront, likt aan z'n puspiemel en wilde dan je gezicht likken. No thanks.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 42095
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:21

Oh, honden zijn ook ranszakken. Alleen vind ik dat van katten dus ook :=.

Cchanny

Berichten: 8894
Geregistreerd: 21-09-09
Woonplaats: Noord-Holland.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:24

Captain schreef:
Ik vind onze katten minder ranzig dan de hond. Die vreet stront, likt aan z'n puspiemel en wilde dan je gezicht likken. No thanks.


Daarom vind ik het ook heel vies als mensen hun gezicht laten aflikken door een hond.

Wij hebben er daar in het begin een hele strijd met mensen gehad.
Wij wilde niet dat onze hond dat deed, ook niet bij vreemden.

Vonden ze ook maar raar. -O-

DuoPenotti

Berichten: 30604
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:26

Ik ben een grote hondengek, maar likken in het gezicht hier ook niet hoor.

Captain

Berichten: 21463
Geregistreerd: 15-10-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:26

:j Niet alleen hun gezicht, ook handen/armen/voeten. Onze hond mocht het ook niet. Echt heel erg vies. Vooral nadat hij dan net een kilo vers rauw vlees op had. Bwuuugh!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:28

Ik ken iemand, die liet haar hond aan haar ijsje likken en ging dan zelf verder likken/eten.

Was even een vrij bizarre gewaarwording :+

Vind het ook niets om door een hond gelikt te worden. Maar ben wel te lui geweest om het ze af te leren :o , dus meestal blijft het bij ergernis :') .

Esmee_RS

Berichten: 4904
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:34

Ik vind honden ook echt vieze dieren :+

Sanet

Berichten: 8057
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 16:41

Ja jakkes, er wordt hier dus ook niet gelikt, ik vind dat zo vies.
En ik wil de katten ook niet op het aanrecht. Maar het zijn gewoon klootzakjes op 4 pootjes en als je weg bent, dan doen ze lekker waar ze zelf zin in hebben. Lang leve dus de dichte keuken :) :j

Suzanne F.

Berichten: 49663
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 17:15

Ach een likje op mijn hand vind ik niet zo erg. Ik was ze wel weer. Maar niet in mijn gezicht ofzo, bah.

Niobe

Berichten: 8037
Geregistreerd: 13-08-10
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:33

_San87_ schreef:
Aight schreef:
UO: gadverdamme, katten die te pas en te onpas overal op springen, aanrecht, eettafel, schoot (?? bij vreemden zonder aankondiging) :(

Ik vind dat ook echt een nadeel van katten. Mijn vriend zegt dan wel dat katten schone dieren zijn, maar ik weet niet hoor, ze likken hun kont met dezelfde tong waar ze hun poten mee likken :o.


Oh ik heb daar zo weinig moeite mee :')

BaileyMix

Berichten: 7918
Geregistreerd: 03-01-11
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 19:39

Ik vind gezicht likken heel goor maar zo lief en zielig om hun goede bedoelingen af te wijzen :')

Lisitano

Berichten: 4960
Geregistreerd: 05-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 20:30

Eatshay schreef:
UO: betere apparatuur kopen en nadenken hoe je eea plaatst.
Ik heb ook maar 1 grote ruimte en dus een open keuken, maar mijn afzuigkap zuigt me nog net niet de pannen van het fornuis. En dan zit 'ie nog in het plafond ingebouwd ook.

Maar wat ik laatst bij iemand zag was zo'n afzuiging die in de kookplaat verwerkt zat, in een klein kookeilandje, en dan de oven er haaks op in de dichtstbijzijnde muur op geplaatst was. En die inbouwoven die 'blaast'. In dit geval blaast hij zelfs alle stoom en dus luchtjes WEG van de afzuiging. Tja.

Die afzuiger is dan niet zo’n beste kwaliteit :D Wij hebben ook zo’n geïntegreerd ding en je wordt nog net niet zelf weggezogen.

denisesilver

Berichten: 3167
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:19

Telpeva schreef:
Ik ben juist ook blij met mijn dichte keuken, want yay voor rommel laten staan wanneer ik geen zin heb op op te ruimen en schoon te maken.

Oh kijk, snap ik gelijk waarom ik een open keuken prettiger vind. Dan zie ik tenminste staan wat ik nog moet opruimen, kan ik het niet vergeten.

Ik kan echt niet met mensen die niet van katten houden, sorry O:)
Al moet ik zeggen dat die van mij absoluut niet op tafel mag als we zitten te eten, of op het aanrecht als ik eten aan het maken ben.

Zonnetje81
Berichten: 18800
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:21

Ik ga stuk hier haha

Benzz
Berichten: 3122
Geregistreerd: 10-02-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-23 21:42

denisesilver schreef:
Ik kan echt niet met mensen die niet van katten houden, sorry O:)
Al moet ik zeggen dat die van mij absoluut niet op tafel mag als we zitten te eten, of op het aanrecht als ik eten aan het maken ben.

Mijn hond is vrij strak opgevoed.........mijn kat daarintegen is compleet verwend en verziekt en mag alles wat ze wil :o

denisesilver

Berichten: 3167
Geregistreerd: 27-08-11
Woonplaats: Zwerf ergens door het land

Re: Welke “unpopular opinions” heb jij? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 00:35

Mijn katten waren vrij strak opgevoed tot ze bij mijn zus kwamen wonen :')

chevax

Berichten: 11338
Geregistreerd: 17-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-23 04:22

Ik heb een O die volgens mij echt wel U is
Vrouwen roepen vaak over zelfstandigheid/gelijkwaardigheid. Tot je kijkt naar een programma als First Dates, waar élke vrouw afwacht wat de man met de rekening doet. De man zegt “ik betaal ‘m wel” en na het verplichte (maar korte “oh, dat hoeft niet”), betaalt hij. Of de rekening wordt gesplit. Maar een vrouw die zegt “joh, ik betaal”, heb ik iig nog niet gezien (geen frequente kijker).
Wat vinden jullie: waarom gaat zelfstandigheid van tafel zodra er een rekening op komt?