Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
prompter schreef:Het is mij zelfs bij een gewone kassa eens overkomen dat ik een doos eieren niet heb afgerekend, ik had hem in mijn hand om als laatste op de band te zetten, helemaal vergeten en gewoon afgerekend. Kassameisje had ook niks door. Maar ik voelde me echt niet prettig toen ik er buiten achter kwam, laat staan dat ik bewust iets niet af zou rekenen en het nog ontdekt werd ook.
Kijk, zou het nou een paar miljoen zijn waardoor ik stilletjes kon verdwijnen! Maar voor een paar Euro je voordeel proberen te halen, echt niet
Dammie schreef:Op de scanner kan ik makkelijk zien hoeveel ik moet betalen en of de korting goed eraf gaat.
Dat vind ik fijn.
Onali schreef:Ik snap het gezeur over opnieuw inpakken niet.
Ze hoeven maar 3 artikelen te scannen als controle, niet je hele boodschappentas.
Sizzle schreef:Hoe vaak krijgen jullie dan een controle (in NL)?
Ik heb dit echt nog nooit gehad en kom toch heus meermaals per week in een supermarkt.
Heb het ook nog nooit zien gebeuren dat iemand het moest laten zien.
Onali schreef:Ik snap het gezeur over opnieuw inpakken niet.
Ze hoeven maar 3 artikelen te scannen als controle, niet je hele boodschappentas.
Dreamy schreef:Sizzle schreef:Hoe vaak krijgen jullie dan een controle (in NL)?
Ik heb dit echt nog nooit gehad en kom toch heus meermaals per week in een supermarkt.
Heb het ook nog nooit zien gebeuren dat iemand het moest laten zien.
Ik echt 1 op de 3 keer ofzo
DuoPenotti schreef:Soms 3 keer achter elkaar en dan ook vlot weer 15 keer niet.
Ik verwacht dat het ook wel iets zal zijn 1 op de 20 klanten oid.
Sizzle schreef:De handscanner die je de winkel in neemt gebruik ik nooit, wel de zelf afreken kassa‘s waar je dan terplekke alles langs de scan haalt. Aangezien daar bijna altijd wel iemand bij staat of in de gaten houdt heb ik werkelijk geen idee hoe veel daarmee gestolen wordt.
Ik doe altijd alles 1 voor 1 daarna gelijk in de tas dus iets missen kan dan haast niet.
Ben nog nooit gecontrolleerd.