Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Wauw, de mensen die met een full English breakfast ontbijten. Respect!
Ik zou het op dat tijdstip nooit weg kunnen krijgen
ikke schreef:Morganlefay schreef:English breakfast: Eieren, tomaten, bacon, witte bonen, toast, koffie en thee(porridge and kidney eet ik niet)
Hee, je vergeet de Black Pudding!
of de Haggis als je in Schotland bent.
![]()
![]()
Maarre, TS, je werkgever MOET je koffiepauze geven, dat is gewoon wettelijk geregeld!
Was het mijn werkgever, liep ie een behoorlijk risico op melding bij de inspectie.
Hij is botweg in overtreding en feitelijk strafbaar (al wordt dat in de praktijk zelden door gezet).
Exitium schreef:Palmera schreef:Soep! Lekker met een warm buikje aan de gang.
Da's ook alleen maar omdat je het zo koud vindt daar op je eilandje
Suzanne F. schreef:Zijn jullie zo actief dat jullie zoveel eten? Ik eet helemaal niks tot een uur of 12 en dan eet ik 2 boterhammen en dan rond 18 uur avondeten. Moet ik wel zeggen dat ik meer at toen ik nog paarden had, toen was ik veel buiten en actiever. Maar eigenlijk nooit ‘s ochtends. Ik ben geen ontbijter. Alleen een kop koffie en eten pas vanaf 12 uur.
Celebi schreef:Grappig, ik heb juist enorme honger op kantoor dagen waarbij ik computer werk doe, maar een hele dag op stal kan ik vertoeven op een banaan. Zolang ik bezig ben heb ik meestal niet zo'n honger.
Laurahh schreef:Mijn favorieten zijn een mugcake met yoghurt;
3 lepels havermout, 1 banaan, 1 ei en kruiden naar keuze (ik doe cacao maar kan ook speculaaskruiden). Dit in een mok of bakje en 4 minuten in de magnetron. Dit dan samen met yoghurt en ik zit uren vol!
Of havermoutwafels (havermout, ei, yoghurt, honing, bakpoeder, melk) en deze beleggen met banaan of ander fruit.
[***] schreef:Banaanpannenkoekjes (kan je evt ook havermout door gooien) of ontbijtmuffins?