Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Suzanne F. schreef:Maar zijn geen echte toch? Ze komen van de Ali?
Zijn idd geen echte nee,
Vandaar ook via de verborgen links van Ali.
LWDaisy schreef:Er is 1 naad waar ik iets minder blij mee ben, maar ik ga er maar vanuit dat niemand dat zal zien haha. En ik ben ook niet van plan er bergen oid mee te beklimmen, ik ben sowieso vrij "voorzichtig" met schoenen, dus ik hoop dat ze toch een tijdje kunnen meegaan op die manier.
Nee, ik denk niet dat het "echte" zijn - maar dat zijn mijn andere ook niet, dus ik zie geen verschil![]()
Ik vind ze leuk genoeg om er nog te bestellen haha, maar nu heb ik keuze-stress
LWDaisy schreef:loez schreef:Herkenbaarhahaha
De huidige linkjes werken even niet, dus heb ik tijd genoeg om te kiezen haha! Ik hoop dat ze snel weer werken
LWDaisy schreef:loez schreef:Ff via Facebook kijken of er nieuwe linkjes zijn. De oude worden er regelmatig weer afgehaald omdat het officieel niet mag. Vandaar ‘verborgen’ linkjes. Dus die zullen niet meer gaan werken ook
Ze liggen er allemaal uit, ook de nieuwste.. Ik hou het sowieso wel in de gaten haha!
LWDaisy schreef:loez schreef:Pbtje gestuurd
En besteld
Voor wie benieuwd is: heb net 31.70 euro (incl. verzending) voor deze betaald:
[ [url=m/ODKa3J.png]Afbeelding[/url] ]
En nu weer vol spanning afwachten haha!
loez schreef:Ik snap het wel hoor! Ik heb zelden wit… vanwege de honden vooral haha
Bedenk me nu dat ik ook wit met donkerblauw had moeten bestellen. 5 mei een bruiloft in navy thema haha
Hahahaha Nice! En qua prijs scheelt het een hele boel
Daisy alweer 6 weken overleden? Wat dat snel gaat he… bizar
LWDaisy schreef:loez schreef:Kan je een beter foto maken van de kleur?heb ze toch nog besteld
![]()
![]()
![]()
Ik denk dat deze foto beter/duidelijker is:
[ [url=m/1UTlTW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik denk dat ik hierna zwarte bestel