Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
upendo schreef:Tsja, niet in dit geval. Uiteindelijk was het gelukkig via Bol.com dus via daar kregen we vrij moeiteloos alsnog een telefoon geleverd.
Maar je zal maar een kleine webshop zijn die dit om de haverklap heeft. Loop je gewoon op leeg.
Nikass schreef:Dan moet je betere afspraken maken met je leverancier denk ik
Popstra schreef:DHL bezorgd hier bij de Hema maar ook thuis nooit problemen mee gehad en de DPD bezorgd bij de Hubo verderop.
Ik vind dat echt ideaal. Nooit gedonder met bezorging.
post.nl. Bezorgd hier bij de Hoogvliet en de Primera.
En dan is dit gewoon een dorp ( Woudenberg)
Ik kan mij niet voorstellen er in andere plaatsen geen mogelijkheden zijn je pakket te laten bezorgen als je het thuis zo een gedoe vind!
Exitium schreef:Popstra schreef:DHL bezorgd hier bij de Hema maar ook thuis nooit problemen mee gehad en de DPD bezorgd bij de Hubo verderop.
Ik vind dat echt ideaal. Nooit gedonder met bezorging.
post.nl. Bezorgd hier bij de Hoogvliet en de Primera.
En dan is dit gewoon een dorp ( Woudenberg)
Ik kan mij niet voorstellen er in andere plaatsen geen mogelijkheden zijn je pakket te laten bezorgen als je het thuis zo een gedoe vind!
Wel een dorp met ± 14.000 inwoners, dat maakt nogal verschil. Ik ben opgegroeid in een dorp met 800 inwoners (waar de enige winkel zo'n 30 jaar terug sloot omdat er te weinig klanten waren) en woon nu in een dorp met 1.700 inwoners. Simpelweg niet iedere pakketdienst heeft in dat soort dorpjes een ophaalpunt. Als ik kijk naar PostNL / DHL / DPD / GLS / UPS kan ik hier enkel voor PostNL terecht, voor de rest moet ik een dorp verderop zijn.

Nikass schreef:Dus goede afspraken, of met een andere leverancier in zee gaan![]()
Maar daar gaat dit topic niet over.

KimD schreef:Beste tip die ik kan geven, koop een pakketbus, ben je van alle gezeik af. Heb je nu niks meer aan maar wel in de toekomst. Dan ben je niemand tot last en van niemand afhankelijk, plus de bezorgers kunnen het pakket droppen en vertrekken. Dat is voor hun ook veel fijner.