- Food pakket
- Bier pakket
- Wijn pakket
- Doneren aan goed doel
- Bomen planten in ons eigen bos
Ik kies eigenlijk altijd voor een food pakket, mag hem aankomende dinsdag ophalen. Ben benieuwd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nientsje schreef:Ik kreeg vorig jaar een glazen thermo dopper met zo'n dubbele laagstaat nog steeds ongebruikt in een hoekje van het aanrecht
En dit jaar een bordspel, wat ik waarschijnlijk nooit spelen ga...
[ [url=m/iM3Jtm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar aangezien we geen teamuitje meer gedaan hebben komt er nog een extraatje. Dus ben benieuwd
WinSel schreef:Ik heb een ouderwets kerstpakket gekregen met allerlei lekkers. Geen foto van de inhoud want ik heb het pakket aan mn beste vriendin gegeven die het nu niet zo breed heeft
Riviera87 schreef:Wij hebben dit jaar de waarde van ons kerstpakket als kantoor gedoneerd aan Oekraïne!
DeTjoeter schreef:Wij mochten voor 50 euro aan muntjes iets uitkiezen op een kerstmarkt voor het personeel. Er stonden dit jaar veel kraampjes en er waren ontzettend leuke dingen! Ik heb dit jaar gekozen voor een voedselpakket voor de tuinvogels, Bath noodles, shampoo van Joop, 3 blokken speciale kazen, 3 droge worsten en een soort haarelastiek. Verder konden we daar gratis drinken en lekkere koekjes eten.