Jouw kerstpakket 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 16:55

Wij kunnen elk jaar kiezen uit verschillende pakketten:
- Food pakket
- Bier pakket
- Wijn pakket
- Doneren aan goed doel
- Bomen planten in ons eigen bos

Ik kies eigenlijk altijd voor een food pakket, mag hem aankomende dinsdag ophalen. Ben benieuwd :))

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:04

Wij hebben, net als voorgaande jaren, een Persoonlijke Noot gekregen waarmee we iets konden uitkiezen. Veel te kiezen, maar weinig dat aanspreekt; alles moet duurzaam zijn (denk: wandelstok en prikstok in één) danwel samengesteld door mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Niet echt items waar ik persoonlijk op zit te wachten. (Wil een gegeven paard natuurlijk niet in de bek kijken, maar vind het altijd zo zonde, al die cadeaus waar mensen nét niet blij van worden en die dus vaak in de prullenbak belanden.) Uiteindelijk maar voor het cocktailpakket gegaan, want voor mezelf koop ik normaal geen alcohol, dus dan is het toch een beetje speciaal :) <|-

Vriend had ook een Persoonlijke Noot, maar die kon, naast een selectie cadeaus, ook kiezen voor bvb een Coolblue-bon. Dat had ik zelf ook fijner gevonden, want nu krijg je toch altijd iets dat je eigenlijk niet echt nodig hebt. Als we het dan toch over duurzaam hebben... ;-)

Keizerinnnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:14

Nientsje schreef:
Ik kreeg vorig jaar een glazen thermo dopper met zo'n dubbele laag :+ staat nog steeds ongebruikt in een hoekje van het aanrecht :))

En dit jaar een bordspel, wat ik waarschijnlijk nooit spelen ga... :+
[ [url=m/iM3Jtm.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maar aangezien we geen teamuitje meer gedaan hebben komt er nog een extraatje. Dus ben benieuwd :)

Mocht je het spel willen verkopen mag je mij wel een pb doen! Vind het een leuk spel en hadden de reiseditie die ouders in caravan hebben gelegd in Frankrijk :+ Mits het spel natuurlijk ook ergens in de hoek gaat staan stofhappen naast de dopper hahhah.

WinSel schreef:
Ik heb een ouderwets kerstpakket gekregen met allerlei lekkers. Geen foto van de inhoud want ik heb het pakket aan mn beste vriendin gegeven die het nu niet zo breed heeft <|-

Wat onwijs lief van je <3 <3

Riviera87 schreef:
Wij hebben dit jaar de waarde van ons kerstpakket als kantoor gedoneerd aan Oekraïne!

Wat een lief gebaar <3

heidy_wilco

Re: Jouw kerstpakket 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:18

Ik heb een code gekregen van de NS, en moet nog even kijken wat ik wil uitkiezen... voorheen waren de verrassingspakketten echt wel heel erg leuk, maar afgelopen jaar was ik zwaar teleurgesteld. Ik wil wel graag weer een verrassingspakket bestellen maar ben bang dat ik weer teleurgesteld word. Dus als iemand van de NS een verrassingspakket heeft gekozen, zou ik graag willen weten wat er in zit.

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 17:25

Wat een leuke kerstpakketten komen hier voorbij. Met rituals, geld en een skitrip zou ik ook zeker blij zijn.

Ik heb een code voor een cadeau carrousel maar ook daarn een brief dat de website eruit ligt.. Vorig jaar hadden we hetzelfde cadeau en heb ik hardloopschoen genomen. Ben benieuwdwat de keuze dit jaar is...

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:16

Helemaal niks. Omdat mijn werkgever graag van mij af wil.

Dus ach ja. :x

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:19

Tallie1979 schreef:
Helemaal niks. Omdat mijn werkgever graag van mij af wil.

Dus ach ja. :x

Nou das ook lekker. :(:)

Twirre2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:26

Komende maandagavond chinees "kerst" diner op kantoor.
Wij krijgen een eindejaarsuitkering. Een mooi bedrag dit jaar.

Voor de rest worden er altijd door relaties kerstpaketten en flessen wijn bij ons op kantoor gebracht en die verdelen we onderling.

Dus niks te klagen.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:32

Vriend zijn pakket uitgepakt

Eten
Broodtrommel
Karaoke apparaat
Snoer met lampjes voor binnen en buiten

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:38

ik mag vrijdag mijn kerstpakket gaan ophalen.
Ik ga kijken wat er inzit en alles integraal weggeven aan iemand die het minder heeft dan ik en die die dingen zou kunnen gebruiken.

liberia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 18:41

Elk jaar kerstmarkt op het bedrijf met dezelfde acht kraampjes met frutsels of etenswaren. Daar mag je voor € 25 uitkiezen. Dat wordt elk jaar een kadobon van hetzelfde bedrijf, zijn onbeperkt geldig dus eens in de vier jaar kies ik iets leuks/nuttigs uit.

Oskarrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:14

Ik ga morgenmiddag m'n kerstpakket innen. Bij ons doen ze een kerstmarkt met allemaal kraampjes, je krijgt coupons en kan dan zelf leuke spulletjes bij elkaar zoeken! En natuurlijk krijg je een hapje en een drankje :)

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:22

Wij kregen een bon twv 35e om zelf iets uit te zoeken in een digitale kerstmarkt. Zat niet heel veel bij, uiteindelijk draadloze oortjes genomen, aangezien die wel aan vervanging toe waren.

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:28

D’r is vandaag een kerststol van een meter bezorgd, relatiegeschenk. We zijn met 20 man dus dat wordt stevig dooreten. Daarna hoeft niemand meer stol tot Pasen vermoed ik :')

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:29

Ik krijg vrijdag mijn pakket maar ik hoop net op zoiets als vorig jaar.

Toen kregen we een rugzak met wat voedsel en een cadeaubon van €50 van Bol.com.

Het voedsel geef ik aan een over buurvrouw die het niet zo breed heeft.

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 19:38

Bij ons worden op locatie (stage) volgende week de pakketten bezorgd, maar heb precies die dag vrij en zie pas over 2 weken wat erin zit dus :') Al ken ik iemand die bij dezelfde werkgever werkt, dus kan de inhoud eventueel aan haar vragen.

Van de AH verwacht ik weer een code inwisselbaar voor een bon van 25 euro. Beetje saai, maar goed. Vond pakketten altijd leuker, in combinatie met de kar van de voedselbank waar je dan gewoon instopt wat je niet wil.

Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:25

Afbeelding

Dit is mijn pakket. De etenswaren zijn allemaal lekker en het voederhuisje is gemaakt door cliënten op een dagbesteding binnen onze organisatie. Leuk en goed te gebruiken dus. Viel mij alles mee dit jaar, is wel eens minder geweest.

Maar er zijn toch wel veel werkgevers die geen kerstpakket geven zie ik, dus ik ben in elk geval altijd wel blij met alles. Is toch altijd een leuk extraatje.

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:38

Wij mogen altijd kiezen, volgend mij was t dit jaar:
Traditioneel pakket
Rode wijn pakket
Witte wijn pakket
Rituals pakket
Reistas
Gift aan t goede doel

En ik heb gekozen: grill/ tosti apparaat

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:40

Ik heb een bon gekregen van cadeaubon.nl daarmee kun je het omzetten in heel veel verschillende cadeaubonnen, ben er heel blij mee nu bedenken wat voor bonnen ik wil. Misschien doe ik allemaal wat kleinere bonnen zodat ik het bij meerdere winkels kan uitgeven. En een uitnodiging voor een nieuwjaarsborrel.

moniek21

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:44

Hier een bon van de Primera waar je zelf wat kunt uitzoeken… ik ben voor een bon van de Douglass gegaan van 75,- helemaal blij <3

Kiwiaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:49

Ik een fleecetrui met logo van het bedrijf... omdat de verwarming op kantoor 3 graden kouder staat wegens besparingen. :+

DeTjoeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-22 20:54

Wij mochten voor 50 euro aan muntjes iets uitkiezen op een kerstmarkt voor het personeel. Er stonden dit jaar veel kraampjes en er waren ontzettend leuke dingen! Ik heb dit jaar gekozen voor een voedselpakket voor de tuinvogels, Bath noodles, shampoo van Joop, 3 blokken speciale kazen, 3 droge worsten en een soort haarelastiek. Verder konden we daar gratis drinken en lekkere koekjes eten.

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:23

DeTjoeter schreef:
Wij mochten voor 50 euro aan muntjes iets uitkiezen op een kerstmarkt voor het personeel. Er stonden dit jaar veel kraampjes en er waren ontzettend leuke dingen! Ik heb dit jaar gekozen voor een voedselpakket voor de tuinvogels, Bath noodles, shampoo van Joop, 3 blokken speciale kazen, 3 droge worsten en een soort haarelastiek. Verder konden we daar gratis drinken en lekkere koekjes eten.

Dat klinkt wel heel leuk e gezellig.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:27

Mandyy schreef:
[ [url=m/Ax2hto.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/LRTD0G.jpg]Afbeelding[/url] ]

<3

Deze heb ik mezelf ook als kerstpakket gegeven :D je moet toch wat als je zzp-er bent _O-

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-22 10:30

wij kregen voorheen een bol.com cadeaukaart, maar dit jaar weer een voedselpakket.
Hoewel het leuk is om die uit te pakken, heb ik toch liever weer de cadeaukaart haha!

Ik ga er een paar dingen uit halen en daarna kijken of ik de rest kan doneren of weggeven.