Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:O, trouwens, binnen dit kader (of erbuitenIk heb momenteel een krat met boeken en een tas, dus ik zal ook mijn Goodreads account wel doorgeven.Ik lees eigenlijk van alles, alleen chicklits niet en ik ben ook niet heel groot op de (auto)biografieën. Crime, science fiction, fantasy, historische fictie zijn echter wel mijn drie hoofdgenres en ik vind het ook altijd leuk om boeken te lezen van auteurs die niet uit Nederland of België, het VK of de VS komen. Qua talen lees ik Nederlands, Engels, Duits, Frans en Afrikaans.
Is het trouwens, net als bij de grote SSS, een idee om aan te geven of je wel of geen tweedehands boek(en) wilt? Ik heb er iig geen problemen mee!
Marjo schreef:[ [url=m/yhgtqH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is momenteel mijn TBR rijtje. Mijn Green Rider boeken hebben een mooi plekje in de woonkamer dus die staan hier niet tussen. De boeken die ik momenteel lees ook niet trouwens, dat zijn The Drowned Woods, Sweet Persuasion en Half Broke
Zertab schreef:Marjo schreef:Tweedehands hoeft geen probleem te zijn, maar denk er wel aan dat je nog wel aan het minimum bedrag komt. Ik zou het jammer vinden als iemand zich er 'makkelijk vanaf brengt' met een tweedehands boek van 2,50 bij de kringloop
Tweedehands boeken kan je wel meer boeken cadeau geven
Neverland schreef:Ik vind het dan juist leuk om me daar in te verdiepen.Of naar een boekenwinkel gaan en vragen voor aanraders?