Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cer schreef:Ik meende dat de 'goedkope' kledingwinkels juist geinspireerd worden door de high end fashion.. Wat je zo op een modeshow ziet is over het algemeen sowieso niet draagbaar, dus dat klopt wel
Of was Devil wears Prada geen docu ..![]()
(de dialoog over verschillende kleuren blauw, van high fasion tot retail)
Soepblik schreef:En waardoor komt dat? Doordat de consument niet wil betalen. Overigens zit designerkleding ook niet perfect als het gewoon niet past bij je lichaamsvorm. Enige verschil is dat er bij wat meer high-end merken vaak rekening wordt gehouden met het (moeten) vermaken van kleding, i.t.t. bij een H&M of een Primark waar het vaak toch dunne, goedkope polyester is.Cer schreef:Ik meende dat de 'goedkope' kledingwinkels juist geinspireerd worden door de high end fashion.. Wat je zo op een modeshow ziet is over het algemeen sowieso niet draagbaar, dus dat klopt wel
Of was Devil wears Prada geen docu ..![]()
(de dialoog over verschillende kleuren blauw, van high fasion tot retail)
Ding is dat er bij high fashion hele goede designers zitten die met net een paar details ervoor kunnen zorgen dat een jas totaal anders is en prachtig zit en staat dan een goedkope ripoff die je in een fast fashion winkel vindt. Daardoor lijken de jassen die je bij de H&M's enzo kan kopen allemaal op elkaar; de aandacht om er iets van te maken wat niet alleen maar los en lomp zit en niet op de rest lijkt, is er niet.
Coentjuh schreef:Dat was een paar jaar geleden toch Vuurvleugels, ik doel meer op de mode van dit jaar. Jurken of shirts tot je keel. Hoge MAMA broeken. Rare prints. En vooral dit: Alles wijd en veel te groot en niets getailleerd.
VuurVleugels schreef:...gaat echt niemand het hebben over die af-schu-we-lij-ke losse nepleren broeken/leggings van tegenwoordig?Eventueel uiteraard oversized sneakers eronder, of (nu het kouder wordt heb ik het al een paar keer gezien, heaven forbid) Uggs?
Sorry echt oprecht iedereen moet dragen wat ie mooi vind, maar daar zou ik echt niet dood (wat zeg ik, niet in 1000 stukjes gehakt) in gevonden willen worden, met zo'n vuilniszak om je benen
VuurVleugels schreef:...gaat echt niemand het hebben over die af-schu-we-lij-ke losse nepleren broeken/leggings van tegenwoordig?Eventueel uiteraard oversized sneakers eronder, of (nu het kouder wordt heb ik het al een paar keer gezien, heaven forbid) Uggs?
Sorry echt oprecht iedereen moet dragen wat ie mooi vind, maar daar zou ik echt niet dood (wat zeg ik, niet in 1000 stukjes gehakt) in gevonden willen worden, met zo'n vuilniszak om je benen
MarlindeRooz schreef:Low Rise is nu weer helemaal hip hoor.
Die mid waist / high waist skinny jeans die kunnen eigenlijk niet meer. Dat is helemaal 2017.
MarlindeRooz schreef: