Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuzanneF. schreef:
Van zulk gedrag droog je toch ook spontaan op? Dat wil je toch niet naast je in bed hebben liggen of wel?
Wat een sneu gedrag. Pokemon spelen tijdens een etentje en dan uit boosheid je ogen maar dichthouden de hele avond? Is hij verder wel helemaal normaal ontwikkeld zeg maar?
Suzanne F. schreef:Van zulk gedrag droog je toch ook spontaan op? Dat wil je toch niet naast je in bed hebben liggen of wel?
Wat een sneu gedrag. Pokemon spelen tijdens een etentje en dan uit boosheid je ogen maar dichthouden de hele avond? Is hij verder wel helemaal normaal ontwikkeld zeg maar?
_San87_ schreef:Cayenne schreef:Wat een gemiep zeg.. Het lijken wel vrouwen![]()
Dit vind ik dan weer best beledigend naar het geslacht vrouw.
Suzanne F. schreef:Van zulk gedrag droog je toch ook spontaan op? Dat wil je toch niet naast je in bed hebben liggen of wel?
Cayenne schreef:Ik vind het wel heel vervelend voor TS. Die voelt zich hier duidelijk nog het meeste rot over en zit tussen 2 vuren.
Ik kan me voorstellen dat deze ruzie haar niet in de koude kleren is gaan zitten. Partij kiezen lijkt me dan ook heel lastig.