Het dopje van de tandpasta. Wat "vergeet" jouw man/vriend/partner?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Capriootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:13

Sokken. Óveral losse sokken _-:(

Ga dit topic later nog even lekker doorlezen en komt vast nog meer in me op :=

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:19

_San87_ schreef:
Kleding binnenste buiten in de wasmand snap ik het probleem niet van :o ?

Hier was ik sowieso het meeste binnenstebuiten, is veel beter voor de kleding.
Voorkomt witte strepen in jeans, beschermt opdrukken van shirts en bij buitenhangen kan de zon het niet verbleken/aantasten.

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:19

marleen_88 schreef:
5 Maanden in alleen je slaapkamer is heftig zeg. Kun je zittend op je kont niet de trap op gaan? Ik vind dit heel ongezellig klinken. :(:)

Dat is het ook. Ik heb keus tussen de rolstoel en en tuinstoel, wc en badkamer zijn beneden. De trap is smal, steil en 4 meter hoog, ik ben klein, dik, onhandig (mocht niet eens op krukken lopen van de chirurg, moest een looprek regelen) en niet lenig. Dat wordt hem niet. Traplift is al tijden in bestelling maar ze kunnen niet leveren.
Ach had ik maar niet zo stom moeten zijn en niet gaan fietsen.

Ontopic: rol wc papier niet vervangen als er nog maar 1 velletje op zit: check en als ie hem een keer vervangt, het lege rolletje laten liggen niet weggooien

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:20

Brainless schreef:
_San87_ schreef:
Kleding binnenste buiten in de wasmand snap ik het probleem niet van :o ?

Hier was ik sowieso het meeste binnenstebuiten, is veel beter voor de kleding.
Voorkomt witte strepen in jeans, beschermt opdrukken van shirts en bij buitenhangen kan de zon het niet verbleken/aantasten.

Ja, daarom snap ik t probleem ook niet, scheelt werk als t al gedaan is :)).

Morrie

Re: Het dopje van de tandpasta. Wat "vergeet" jouw man/vriend/partner?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:22

Sokken binnenstebuiten in de was, zooooo irritant

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:22

Ik had altijd veel te mopperen, maar sinds ik fulltime werk en hij nog maar 3 dagen heb ik niks meer te klagen.
Hooguit dat hij lege wc rolletjes niet weggooit, maar als dat het ergste is.

Hij doet dingen anders als mij, maar dat is niet perse slecht. We doen wel onze eigen was, dat is ontstaan toen ik meer thuis was en hij zijn was niet in de wasmand gooide. Dat is nu zijn eigen probleem.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:24

Dennis schreef:
De vuilniszak uit de bak halen, wel weg gooien maar geen nieuwe zak er in doen......

Dit :') En het plakkertje van de vochtige doekjes voor de baby niet dicht doen. Gevolg: eerst 6 droge doekjes bij een heftige poepluier.

8)7 -:(-

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:30

Ik heb geloof ik een probleemloze vent :=
Ik hou het dan ook niet voor niets al 40 jaar met 'm uit :))

Het enige dat-ie regelmatig kwijt is, is z'n gereedschap/onderdelen/klusmateriaal dat-ie zélf opgeborgen heeft, en daar is-ie dan zelf nijdig over :+

Maar verder: hij doet de boodschappen, incl het halen van WC-papier, verzamelt de lege rollen om ze bij het oud papier te doen, ruimt de vatenwasser in en uit, gooit z'n was gewoon in de wasmand, zoekt zélf z'n eigen ondergoed en sokken als ze gewassen zijn er weer tussenuit en bergt ze op...

Nope, geen klagen :D

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:32

Avalanche schreef:
Noeps schreef:
https://www.tiktok.com/@bjoern.erik.eri ... 9644668165

Your wife is your partner not your mum :)ddd

Dit......

En de verhalen hier zijn de reden dat ik heel kieskeurig ben, en liever single ben dan mama spelen :+

Serieus joh, die vent is volwassen en heeft functionele handen.....

Nog even wachten op de 'mannen zien dat gewoon niet' :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:40

Mag ik eerlijk toegeven dat onze situatie omgekeerd is? Ik vergeet constant waar mijn spullen zijn en ruim niks op. Hij ruimt wel altijd alles op. :=

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:53

O ja, dat van de vuilniszak eruit halen en geen nieuwe erin doen, herken ik ook. Dat is mijn werk, zegt ie dan.
1 voordeel van een gipsbeen: hij weet nu precies wat ik allemaal doe in huis de hele dag: opruimen en schoonmaken

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 17:55

Hier ook niks te klagen, ik ben rommeliger al heb ik mezelf inmiddels wel aangeleerd om op te ruimen. Man kookt en houdt de keuken schoon, ik maak de rest schoon :). Ik erger me echt nergens aan al 32 jaar :)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:02

Morrie schreef:
marleen_88 schreef:
5 Maanden in alleen je slaapkamer is heftig zeg. Kun je zittend op je kont niet de trap op gaan? Ik vind dit heel ongezellig klinken. :(:)

Dat is het ook. Ik heb keus tussen de rolstoel en en tuinstoel, wc en badkamer zijn beneden. De trap is smal, steil en 4 meter hoog, ik ben klein, dik, onhandig (mocht niet eens op krukken lopen van de chirurg, moest een looprek regelen) en niet lenig. Dat wordt hem niet. Traplift is al tijden in bestelling maar ze kunnen niet leveren.
Ach had ik maar niet zo stom moeten zijn en niet gaan fietsen.

Ontopic: rol wc papier niet vervangen als er nog maar 1 velletje op zit: check en als ie hem een keer vervangt, het lege rolletje laten liggen niet weggooien

Klinkt allemaal niet ideaal. Sterkte de komende tijd.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:10

Lege/ bijna lege verpakkingen terug zetten…

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:11

Tnx, hoop dat ik er redelijk vanaf kom. Been was al scheef doordat ik m’n knie ooit gebroken heb gehad en niet heb laten repareren. Lopen zonder hulpmiddel zit er niet meer in

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:12

Wat is mijn man dan geweldig als ik dit zo lees :o
Het enige en dan bedoel ik echt het enige wat ik kan bedenken is dat hij zijn kruimels niet van het aanrecht veegt als hij brood gesmeerd heeft. Verder denkt hij overal aan, doet hij zelfs de was uit zichzelf en kookt hij ook nog eens graag <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:22

Ik doe echt alles wat hier genoemd wordt :') Gelukkig woon ik alleen, dus ik stoor niemand.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:27

Z'n broekzakken vergeten te legen. Altijd tegen mij zeuren dat ik dat moet controleren voordat ik z'n broek in de was gooi, maar zelf vergeet ie nooit om z'n portemonnee en telefoon eruit te halen dus dan kan die de rest ook eruit halen. Ik doe het niet heeft ie pech.

Z'n sokken laat ie altijd beneden rondslingeren, vaak trekt ie ze uit na het werken en dan liggen er de hele week onder tafel.

Hij doet z'n baard trimmen, negen van de 10 keer liggen er haartjes in de wasbak... Ruimt ie niet op

Als hij een shirt/blouse/trui uit de kast pakt en m toch niet aan trekt gooit ie het op de kant van het bed waar ik slaap. Ik leg het dan altijd terug op zijn kant van het bed of op zijn stoel. Meestal is het de hint of ik het dan moet opvouwen omdat hij dat niet zo goed kan, prima maar vraag het gewoon even. Dus zolang hij het niet vraagt gooi ik het gewoon terug.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:48

Morrie schreef:

Ik kan hem overtreffen! Sokken opgefrommeld in de was doen, waardoor ze nog vies en nat zijn als ze de droger uit komen :(

Urona447

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 18:49

- de was voor de wasmachine leggen
- bierflesjes op het aanrecht zetten terwijl het krat in de kast eronder staat.
- veel huishoudelijke apparaten wel aanzetten maar niet opruimen/leeghalen.

Eilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:08

Sterkte Morrie!

Lege wcrollen laten liggen, check. Sokken binnenstebuiten in de was doen, check. Die mag hij dan zelf opvouwen. Ik ben aan het oefenen om alles te laten blijven liggen wat hij laat liggen. Bij hem komt het ook door medicijnen dat hij vergeetachtig is, dus ik probeer hem wel te helpen met aan dingen denken.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:28

Mijn partner is veel netter en opgeruimder dan ik :o ik kon me serieus wel eens irriteren als we samen aan het koken zijn en het mes wat ik net nog in mijn handen lag al in de vaatwasser ligt :D inmiddels neem ik die opruim trekjes redelijk over.

Mijn partner vergeet dan wel eens afspraken, of planned slecht vooruit. Inmiddels hebben we op zijn verzoek een gedeelde digitale agenda en probeert hij de belangrijke zaken iig ook iets meer te plannen.

amigamia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:34

Vuilniszak klaar zetten zodat hij het kan weggooien . Loopt hij gewoon voorbij. Kan ik het alsnog zelf gaan weggooien.
Bed niet opmaken.
Dingen niet onthouden terwijl ik het hem al
Duizenden keren heb gezegd en dan zeggen is dat vandaag en dan zeggen dat ik het hem nooit heb gezegd/verteld .
Koekepan vies wegzetten ipv even omspoelen onder heet water .

Dido2316

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:46

JudithGigi schreef:
Morrie schreef:

Ik kan hem overtreffen! Sokken opgefrommeld in de was doen, waardoor ze nog vies en nat zijn als ze de droger uit komen :(

Jaaaaa, herkenbaar… en verder: alles laten slingeren, check. Vast niet in de vaatwasser maar in de gootsteen, check. Aanrecht bekruimeld achter laten, check. Doekjes waarmee we de poepjes van de vogeltjes opruimen liggen overal behalve in de prullenbak… En het is op zich al bijzonder als die sokken überhaupt in de wasmand komen _O-

Maar verder kookt hij, stofzuigt hij en maakt hij het sanitair schoon dus eigenlijk mag ik niet klagen. Ware het niet dat ik écht niet tegen rommel kan := >;)
Laatst bijgewerkt door Dido2316 op 23-10-22 19:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-22 19:55

Oh hier alles wel met een knipoog hoor, want hij doet ook zoveel wél en zonder dat ik iets hoef te vragen. Dan ruim ik die kleine dingen met liefde achter hem op. ;)