Ga dit topic later nog even lekker doorlezen en komt vast nog meer in me op

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marleen_88 schreef:5 Maanden in alleen je slaapkamer is heftig zeg. Kun je zittend op je kont niet de trap op gaan? Ik vind dit heel ongezellig klinken.
Brainless schreef:_San87_ schreef:Kleding binnenste buiten in de wasmand snap ik het probleem niet van?
Hier was ik sowieso het meeste binnenstebuiten, is veel beter voor de kleding.
Voorkomt witte strepen in jeans, beschermt opdrukken van shirts en bij buitenhangen kan de zon het niet verbleken/aantasten.
Morrie schreef:marleen_88 schreef:5 Maanden in alleen je slaapkamer is heftig zeg. Kun je zittend op je kont niet de trap op gaan? Ik vind dit heel ongezellig klinken.
Dat is het ook. Ik heb keus tussen de rolstoel en en tuinstoel, wc en badkamer zijn beneden. De trap is smal, steil en 4 meter hoog, ik ben klein, dik, onhandig (mocht niet eens op krukken lopen van de chirurg, moest een looprek regelen) en niet lenig. Dat wordt hem niet. Traplift is al tijden in bestelling maar ze kunnen niet leveren.
Ach had ik maar niet zo stom moeten zijn en niet gaan fietsen.
Ontopic: rol wc papier niet vervangen als er nog maar 1 velletje op zit: check en als ie hem een keer vervangt, het lege rolletje laten liggen niet weggooien
JudithGigi schreef:Morrie schreef:Sokken binnenstebuiten in de was, zooooo irritant
Ik kan hem overtreffen! Sokken opgefrommeld in de was doen, waardoor ze nog vies en nat zijn als ze de droger uit komen