Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Arethe schreef:‘Dat jij je zo voelt door iets wat ik tegen je zeg is een keuze. Jij kiest ervoor om gekwetst te zijn/deze emoties toe te laten. Dit ligt niet aan mijn opmerking’
Als ik dan 'nee' zei werd ie opeens een soort kleuter die van mama geen snoepje mag hebben en dan maar stampvoetend blijft vragen waarom niet.
ik zal ook nog een duit in het potje doen.
purny schreef:Niobe schreef:Ik heb een ex gehad die een keer naar mijn andere exen vroeg en we hadden daar gewoon een heel gesprek over. Maar toen ik naar die van hem vroeg werd hij woestheel raar.
En eentje die pertinent geen patatjes wilde delen “dan moet je ze zelf bestellen”
Toevallig geen Joey uit Friends?

We hebben daarna nog 1 date gehad
Zijn verhalen waren altijd zo ontzettend ongeloofwaardig.
Wenste hem nog veel plezier met zijn knakworst, wel weer aardig, toch? 

hij scheen een kind te hebben bij een meid die hem negeerde, of in zijn woorden vooral "bij hem weg werd gehouden door haar familie". Maar als hij maar half zo erg bij haar is geweest als bij mij, qua woorden verdraaien en stalken etc., dan snap ik dat wel 
en ja het is redelijk duister, al sla ik de ergste delen liever over.
het waren vooral collega's of random studiegroep mensen ofzo...

Kuggur schreef:Xyris schreef:De mate van manipulatie hier in dit topic is wel erg zorgwekkend :/
Ben ik met je eens, volgde dit voor grappige/ludieke ervaringen, maar veel verhalen hier zijn wel erg duister. Nou ja, positieve kant is dat tenminste over exen gaat...

Kuggur schreef:Xyris schreef:De mate van manipulatie hier in dit topic is wel erg zorgwekkend :/
Ben ik met je eens, volgde dit voor grappige/ludieke ervaringen, maar veel verhalen hier zijn wel erg duister. Nou ja, positieve kant is dat tenminste over exen gaat...