Cayenne schreef:Fid schreef:uitvaartbeurs
Is dat geen dooie boel?![]()
Hahaha valt reuze mee hoor. Je moest eens weten wat allemaal mogelijk is
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga weleens naar Exo Terra in Houten en dan neem ik ook de knaagdierenkant mee. Ik ben ook naar Dutch Comic Con en naar de boekenbeurs geweest en als het er weer is, dan ga ik weer naar de duikbeurs. De aquariumbeurs lijkt me ook best leuk. Hebben ze daar ook zoutwateraquariums?
Super leuk, alleen wel lang wachten hoor! Nog een paar interviews gekeken, ook met doc van Back to the future. De Deloryan was er ook en ook KITT van de Knight Rider. Dus dat was wel gaaf. Maar best nog duur hoor, als je op de foto wilt en een handtekening wilt! De foto's waren ook heel gehaast, gewoon één keer klik en klaar, wegwezen en de volgende. Dus ik ben niet helemaal super blij met het resultaat omdat ik niet echt super leuk kijk, maar ja.. De ervaring van Nick ontmoeten was wel heel leuk, al was ik bij de handtekening zo zenuwachtig dat ik mijn naam niet meer kon spellen
Hij zal zich wel afgevraagd hebben wat dat nou weer voor een dom persoon was
Dus misschien moet ik het maar een keer overdoen zonder dom te doen
Adamootje schreef:Elfia, Castlefest, Keltfest en dergelijke zijn festivals, geen beurzen, maar ook daar ga ik jaarlijks naartoe.Ik ga weleens naar Exo Terra in Houten en dan neem ik ook de knaagdierenkant mee. Ik ben ook naar Dutch Comic Con en naar de boekenbeurs geweest en als het er weer is, dan ga ik weer naar de duikbeurs. De aquariumbeurs lijkt me ook best leuk. Hebben ze daar ook zoutwateraquariums?
ze kunnen het komende jaar weer pennen uit mijn pennenbak jatten. Behalve 1, daar is mijn naam op gegraveerd
)