Naar welke beurs ga jij

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Fid

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 03:00

Cayenne schreef:
Fid schreef:
uitvaartbeurs

Is dat geen dooie boel? :+ :D

Hahaha valt reuze mee hoor. Je moest eens weten wat allemaal mogelijk is :j

Biks2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 06:27

Ik ben bij de vakbeurs van de openbare ruimte en de emigratie beurs geweest.

Ik las over de pokébeurs en wat direct enthousiast. Maar het gaat dus over Pokémon en niet over sushi..

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 07:59

Elfia, Castlefest, Keltfest en dergelijke zijn festivals, geen beurzen, maar ook daar ga ik jaarlijks naartoe. :D Ik ga weleens naar Exo Terra in Houten en dan neem ik ook de knaagdierenkant mee. Ik ben ook naar Dutch Comic Con en naar de boekenbeurs geweest en als het er weer is, dan ga ik weer naar de duikbeurs. De aquariumbeurs lijkt me ook best leuk. Hebben ze daar ook zoutwateraquariums?

Naar de beurs, beginnend met een K en eindigend op een A ben ik nooit geweest. :o

Boheme

Re: Naar welke beurs ga jij

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 08:03

Vroeger naar de kamasutra beurs, veel beurzen in houten, van boeken tot reptielen, westernlife in de Brabanthallen, autobeurzen en nog veel meer, laatste 10 jaar alleen nog maar beurzen voor mijn werk.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-22 13:41

Ik was vandaag bij een militairia beurs en ik hoorde de standhouders klagen dat de standplaatsen zo duur waren geworden. Iemand gaf aan niet meer te komen.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 19:52

Ik zit hier even mee te lezen en naar aanleiding van de KreaDoe ben ik me gaan afvragen of er ook iets een step-up van KreaDoe is?

Ik mag graag oude meubels opknappen, maar dat valt niet helemaal onder KreaDoe geloof ik. Is er iets wat wel bij mij past?

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 22:51

Oei … enkel Equitana en Horse Event

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 23:32

Komende week ga ik naar taste the future in Haarlem, een workshop circulair meubelontwerpen volgen.

Woe. 6 okt. ga ik naar de Dutch Designweek in Eindhoven, als zal ik vooral in -Strijp te vinden zijn en op 4 november naar de Hout pro+ beurs in de Brabanthallen.

Needless to say dat ik van mijn hobby mijn werk gemaakt heb :D

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-22 23:37

Van t weekend naar Spiel geweest. Enorme bordspellenbeurs in Duitsland. Goed geslaagd ook. Heel leuk publiek ook. Echt een aanrader.

Texas02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 03:40

Ik ben een paar keer naar de huishoudbeurs geweest en daar heb ik het nu wel eerst gezien voor de komende tijd.. Wel leuk hoor, maar zo druk en eigenlijk ieder jaar zo ongeveer hetzelfde, dus dat maar een poos niet weer. Ook ben ik een keer naar de Duitse Comic Con geweest in Dortmund en heb daar Nick Carter ontmoet :j Super leuk, alleen wel lang wachten hoor! Nog een paar interviews gekeken, ook met doc van Back to the future. De Deloryan was er ook en ook KITT van de Knight Rider. Dus dat was wel gaaf. Maar best nog duur hoor, als je op de foto wilt en een handtekening wilt! De foto's waren ook heel gehaast, gewoon één keer klik en klaar, wegwezen en de volgende. Dus ik ben niet helemaal super blij met het resultaat omdat ik niet echt super leuk kijk, maar ja.. De ervaring van Nick ontmoeten was wel heel leuk, al was ik bij de handtekening zo zenuwachtig dat ik mijn naam niet meer kon spellen :+ Hij zal zich wel afgevraagd hebben wat dat nou weer voor een dom persoon was _O- Dus misschien moet ik het maar een keer overdoen zonder dom te doen _O-

Op het wenslijstje staan nog Equitana en Horse Event, maar even kijken of dat volgend jaar eventueel wat wordt of dat ik daar nog even mee wacht. Equitana is al in maart zag ik, maar even kijken hoe het loopt!

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 07:12

Ik mis de Vakantiebeurs nog. Daar ga ik vaak naartoe.

Ook ben ik wel eens naar de emigratiebeurs geweest en natuurlijk de Equitana.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:29

Ik ga af en toe naar de Patchwork & quiltdag en het textielplus festival. De tweede heeft een wat breder aanbod, maar ik richt me met name op het quilten.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:32

In Nederland heb je duikvaker, daar ga ik wel eens naar toe, maar niet als ik de normale entreeprijs moet betalen. Ik vind 13.50 gewoon te veel geld voor een beurs van het kleine formaat als Duikvaker (expo houten, slechts 2 zalen).

Ik ga soms naar Boot Dusseldorf, dat is veeeeel groter en is ook om te socializen. Veel bekenden gaan vaak ook.

Equitana dit jaar ook geweest.

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 09:39

Ik ga vrijwel nooit naar beurzen maar ga binnenkort naar about cats and dogs. Is kijken of dat wat is.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-22 13:32

About cats en dogs lijkt mij ook erg leuk.

__danielle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 14:59

Adamootje schreef:
Elfia, Castlefest, Keltfest en dergelijke zijn festivals, geen beurzen, maar ook daar ga ik jaarlijks naartoe. :D Ik ga weleens naar Exo Terra in Houten en dan neem ik ook de knaagdierenkant mee. Ik ben ook naar Dutch Comic Con en naar de boekenbeurs geweest en als het er weer is, dan ga ik weer naar de duikbeurs. De aquariumbeurs lijkt me ook best leuk. Hebben ze daar ook zoutwateraquariums?

Ik zie Elfia e.d. ook als festivals, maar ook daar inderdaad aantal keren geweest.

Ik quote jou ivm je vraag over Vivarium. Ja, zeker ook zoutwater. Vooral veel koralen te koop. En veel Nemo's (jaja, zo heten ze niet maar ach) die door anemonen aan het zwemmen zijn. Zoetwater hal is wel groter maar ik heb staan kwijlen in de zoutwaterhal. Zo mooi!

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 15:09

Ik ben pas geleden naar WOTS geweest. (world of technologie and Science)
Dit was in de jaarbeurs in Utrecht.

Samen met een andere (vrouwelijke) collega.
Wij hebben allebei een technisch beroep, dus we gingen even wat netwerken, kijken wat er allemaal voor nieuws is en zo.
(maar ook voor de pennen, notitieblokjes en andere beurs hebbedingen O:) ze kunnen het komende jaar weer pennen uit mijn pennenbak jatten. Behalve 1, daar is mijn naam op gegraveerd *\%/* )

Azmay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 16:16

Ik zou nog wel eens naar exoterra(?) willen in houten, kamasutra beurs lijkt me ook heel tof.

Komend jaar houd ik het heel braaf bij de 9 maanden beurs, kan mijn moeder heel blij maken die mee te nemen :+

ClaudiaHS

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-22 20:57

Ik ga 2 keer per jaar het weekend naar de internationale edelstenen en mineralenbeurs in Rijswijk.
Samen met een vriendin.
Vrijdagavond weg, hotelletje, en zondagavond weer terug.