We stoeien heel veel met elkaar en we stoppen pas als iemand vraagt om een wapenstilstand

En elke x als we in de auto zitten met zn 2tjes en we de bocht omgaan maken we race geluidjes, en beiden tegelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
loez schreef:Wij werken (ok, mijn man voortaan Als ZZP-er) voor dezelfde baas alleen andere werkplaats. (Langs elkaar). Als we elkaar tegenkomen steken we onze middelvinger naar elkaar opveel liever als dat wordt het niet haha!
BiBiQ schreef:Ah ik lees echt zo veel leuke dingen!loez schreef:Wij werken (ok, mijn man voortaan Als ZZP-er) voor dezelfde baas alleen andere werkplaats. (Langs elkaar). Als we elkaar tegenkomen steken we onze middelvinger naar elkaar opveel liever als dat wordt het niet haha!
Deze ging ik stuk omKonden wij ook zo doen
- M'n man kan me overal roepen wat 'ie wil, ik hoor het gewoon niet. Schat, lieverd, m'n naam, niks helpt. Maar als 'ie een keer fluit (zo'n korte fluit) reageer ik dus wel. Naar![]()
- Als hij in de ochtend vroeger weg moet naar het werk dan ik, en de kids liggen nog op bed, doet ie kus geluidjes beneden als "doei' om maar niet te hard te hoeven roepen
- Ik kook, hij ruimt de keuken op (en de vaatwasser doet 'ie ook altijd omdat hij weet dat ik er echt zo'n hekel aan heb)
- Als we bellen met elkaar roepen we op een hele verbaasde toon Hallooooo????
- Als hij moet overwerken videobellen we altijd nog even net voor bedtijd van de kleine meid van 2 jaar zodat ze toch papa nog even ziet.
En vast nog wel meer, maar kan er zo gauw even niet opkomen.