Gekke/bijzondere/schattige dingen die jij met je partner doet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Gekke/bijzondere/schattige dingen die jij met je partner doet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:56

Oke ik heb een nieuwe _O-

We stoeien heel veel met elkaar en we stoppen pas als iemand vraagt om een wapenstilstand _O- dit gaat vaak door tot iemand op de grond ligt en de slappe lach heeft en niet meer kan functioneren _O-

En elke x als we in de auto zitten met zn 2tjes en we de bocht omgaan maken we race geluidjes, en beiden tegelijk <3

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 21:58

Wij zwaaien elkaar altijd uit, als de één ergens heen moet en de ander thuis achter blijft. Compleet met kushandjes enzo :o

Mijn lief is s ochtends eigenlijk altijd eerder dan ik beneden, dus mijn thee, sapje, ontbijtje staat altijd al klaar <3

En als we samen gaan slapen, kleden we altijd elkaar uit, om de beurt een kledingstuk :')

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-22 22:07

M’n vriend is echt de grootste roddelqueen ooit, Lifeofyvonne is er niets bij. Dus als ik weer een leuk verhaal heb dan weet ik gewoon dat hij een en al oor is :)).
Daarnaast kan hij mega goed kriebelen, dan voel ik altijd zo’n rust en verdwijnt alle onrust in mij en mijn hoofd. Heel fijn.
Ook sturen we elkaar regelmatig kaartjes of bloemen, vrij cliché maar wel heel leuk.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 15:12

Wat een superleuk topic! Goed gedaan, TS *\o/*

Zo leuk om al die dingen van elkaar te lezen. Sommige dingen zijn heel herkenbaar en anderen ook weer heel grappig en origineel.

Mijn vriend en ik zijn ruim 3 jaar samen en zijn nog steeds heerlijk klef.
-We slapen altijd tegen elkaar aan en als we ongemerkt toch zijn afgedreven, dan zoeken we mekaar weer op.
-Hij noemt mij altijd Schatje of Juffie en ik noem hem Liefje.
-Voor het slapen gaan zegt hij altijd: 'Sweet dreams, my love' en ik zeg: 'Goodnight sweetheart'.
-We lopen altijd hand in hand en mijn vriend wil altijd aan de straatkant lopen 'om mij te beschermen'.
-Iedere zondag ontbijten we uitgebreid, dit noemen we 'kerstontbijt'.
-Formule 1 kijken we altijd samen, met een Formule 1 snack.
-Ons codewoord is 'bananenbrood', als de ander tijdens een stoeipartij echt niet meer wil.
-Als één van ons in de auto stapt na het werk en de ander is al thuis dan bellen of appen we altijd dat we onderweg zijn.
-Tijdens de lunchpauze appen we altijd om elkaar eet smakelijk te wensen.
-We vertellen iedere dag waarom we van elkaar houden.
-Onze robotstofzuiger hebben we Ernie genoemd.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 15:18

Ik ben gek op Mini’s en als we naar zijn ouders rijden, dan komen we langs een Mini dealer en dan gaan we naar ze zwaaien :')

Als ik niet mee ga, dan belt hij me voor hij er langs rijdt en dan ga ik telefonisch meezwaaien _O-

BiBiQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-22 16:12

Ah ik lees echt zo veel leuke dingen!

loez schreef:
Wij werken (ok, mijn man voortaan Als ZZP-er) voor dezelfde baas alleen andere werkplaats. (Langs elkaar). Als we elkaar tegenkomen steken we onze middelvinger naar elkaar op :D veel liever als dat wordt het niet haha!

Deze ging ik stuk om _O- Konden wij ook zo doen

- M'n man kan me overal roepen wat 'ie wil, ik hoor het gewoon niet. Schat, lieverd, m'n naam, niks helpt. Maar als 'ie een keer fluit (zo'n korte fluit) reageer ik dus wel. Naar :')
- Als hij in de ochtend vroeger weg moet naar het werk dan ik, en de kids liggen nog op bed, doet ie kus geluidjes beneden als "doei' om maar niet te hard te hoeven roepen
- Ik kook, hij ruimt de keuken op (en de vaatwasser doet 'ie ook altijd omdat hij weet dat ik er echt zo'n hekel aan heb)
- Als we bellen met elkaar roepen we op een hele verbaasde toon Hallooooo????
- Als hij moet overwerken videobellen we altijd nog even net voor bedtijd van de kleine meid van 2 jaar zodat ze toch papa nog even ziet.

En vast nog wel meer, maar kan er zo gauw even niet opkomen.

loez

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 21:10

BiBiQ schreef:
Ah ik lees echt zo veel leuke dingen!

loez schreef:
Wij werken (ok, mijn man voortaan Als ZZP-er) voor dezelfde baas alleen andere werkplaats. (Langs elkaar). Als we elkaar tegenkomen steken we onze middelvinger naar elkaar op :D veel liever als dat wordt het niet haha!

Deze ging ik stuk om _O- Konden wij ook zo doen

- M'n man kan me overal roepen wat 'ie wil, ik hoor het gewoon niet. Schat, lieverd, m'n naam, niks helpt. Maar als 'ie een keer fluit (zo'n korte fluit) reageer ik dus wel. Naar :')
- Als hij in de ochtend vroeger weg moet naar het werk dan ik, en de kids liggen nog op bed, doet ie kus geluidjes beneden als "doei' om maar niet te hard te hoeven roepen
- Ik kook, hij ruimt de keuken op (en de vaatwasser doet 'ie ook altijd omdat hij weet dat ik er echt zo'n hekel aan heb)
- Als we bellen met elkaar roepen we op een hele verbaasde toon Hallooooo????
- Als hij moet overwerken videobellen we altijd nog even net voor bedtijd van de kleine meid van 2 jaar zodat ze toch papa nog even ziet.

En vast nog wel meer, maar kan er zo gauw even niet opkomen.

Hahahha dat fluitje is ook herkenbaar _O- ook weer op het werk, als ik boven op kantoor zit (mijn kantoor zit boven in de werkplaats en rete gehorig), en hij moet mij hebben dan fluit ie ook een keer en dan weet ik meteen dat hij het is :D

Mischa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-22 21:43

Wat een goed topic! Toch aardig wat puntjes die al genoemd zijn die ik herken waarbij ik vaak niet eens stil sta. Dus mooie bewustwording dankzij de bijdrages van mede bokkers +:)+

- Mijn vriend is altijd begripvol
- Hij laat mijn (maar inmiddels natuurlijk ons) hondje uit wanneer ik niet kan of zelfs wanneer ik moe ben van werk bijvoorbeeld
- Hij maakt het eten klaar als ik moet werken
- De afwas doen we samen. En omdat ik erg snel last heb van droge handen doet hij altijd de afwas en mag ik het afdrogen doen
- Als het hard regent en hij is thuis dan loopt ie naar m’n auto met een paraplu zodat ik droog naar binnen of naar m’n auto kan
- We zwaaien elkaar altijd uit bij vertrek
- Hij zou me graag een koosnaampje geven maar dat verdraag ik niet :') en dus doet ie dat ook niet O:)

Wat is dit goed om bij stil te staan zeg, ik kan nog veel meer bedenken maar laat het hier maar even bij. Beter om m’n waardering ook tegen hem maar eens wat vaker uit te spreken :j

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-22 10:19

Ik had er nog 1 bedacht!

Wij hebben 'ik hou nog van je' standaard ingekort tot 'hou nog' of als we slapen en 1 gaat weg of komt terug wordt het heel slaperig ingekort tot een nieuw woord 'khounog' :D

PoelieWoelie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-22 16:15

Awhh die is ook lief :D

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 16:50

Leuk topic en goed om weer eens bewust te worden van hoe goed je relatie is :) .

- Mijn man en ik zijn allebei RK opgevoed, doen er niets meer mee, maar ter vervanging van het bidden voor de maaltijd geven we elkaar standaard een kus (en dan 'eet smakelijk')
- We hebben Asjeblieft en Dankjewel ooit ingekort tot Ajjeblief en Dannewel, en dat werd weer verbasterd tot Neblieeefff en Neweeelll :D .
- Mijn man heeft een gewoonte overgenomen van zijn eigen vader: voor het slapen gaan blaast hij mij vaak heel zachtjes in mijn oren <3 .
- Als we elkaar een knuffel geven, krijgt mijn man altijd de 'drie paardenklopjes' op zijn rug :+ (zoals een paard op zijn hals)
- Wij praten vaak alsof we onze katten zijn, met een typisch zeikerig toontje. Onze hond krijgt juist een lief stemmetje van Zoon 2 en dochterlief.

BohemeJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 16:53

Hij belt altijd als hij naar huis komt. Onze koosnaampjes zet ik maar niet op bokt, maar na 15 jaar vervelen ze nog niet. Ik krijg op maandag, woensdag en vrijdag altijd koffie op bed. In het weekend maak ik ontbijt op bed voor hem. We zeggen enorm vaak hetzelfde, we werken samen en onze collega's moeten altijd lachen om ons. Heb ooit voor de grap ern ballon gehad die hij in het winkelcentrum aan mijn broek bond zodat hij mij kon vinden. Ik 163, hij 186. En nog heul veul meer lieve dingen.

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-22 16:54

Handdoek aangeven aan elkaar als we uit de douche komen <3 . Natuurlijk ook mogelijk om zelf te pakken van het handdoekenrekje, maar dit is wel extra makkelijk. Meestal doucht hij langer dus ben ik degene die hem aangeeft aan hem. Maar hij heeft het goed gecompenseerd :D als ik mijn haren was, heb ik altijd zo'n decathlon haar/hoofd-handdoek om mijn koppie. Vergeet soms dat ding weer op te hangen aan het rekje ipv dat hij nog in het badkamerkastje ligt. Vriendlief zorgt er voor dat tie er hangt als ik het vergeten ben!

Lucia88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 10:29

Dit blijft een leuk topic om te lezen! Keep them coming!

Vriend haalt altijd zonder dat ik er om vraag ijskoffie mee van de winkel omdat hij weet hoe gek ik erop ben, en als we ruzie hebben gehad zijn het er meerdere, zijn manier van sorry zeggen, en dat vind ik prima. *\o/*

Wennii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-22 11:01

Ah wat lief allemaal!

- Mijn vriend moet standaard een aantal uur eerder de deur uit. Hij komt altijd voor hij gaat (wij slapen op zolder) mij een kus geven op mijn voorhoofd en ik word dan paar uur later standaard wakker met nog 3 kusjes op whatsapp van m.
- Berichtjes beginnen met schatje, zelfs als we ruzie hebben gehad.
- We kijken samen altijd youtube filmpjes/shows omdat wij totaal niet van dezelfde films/series houden.
- We hebben hele gesprekken via whatsapp puur en alleen in gifjes en/of memes :')
- Als hij onderweg is naar huis stuurt hij livelocatie van maps, ik doe dat ook bij hem. Stel, ik heb boodschappen gedaan dan staat hij al klaar om mee uit te laden. Dat is echt fijn. Of we hebben dan al voor elkaar thee/koffie klaarstaan ofzo.

Eigenlijk doen wij superveel lieve dingen voor elkaar <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 12:55

We waren het as we speak in de auto karaoke aan het zingen. Helemaal losgaan natuurlijk, want daarvoor is de auto natuurlijk. Onszelf ook heel serieus nemend, want ballad. Stonden bij het stoplicht, springt een corgi met twee poten op mn schoot.

Ik kijk om me heen. Zie 2 auto’s helemaal vertederd en in een deuk liggen.

Perfectly us. Het was erg wholesome haha.

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 13:33

Haha alles wat jij in je openingspost heb staan, doen wij ook. Of als we snachts beide wakker worden een kusje zonder iets te zeggen en weer omdraaien

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-22 15:29

Wat een warm en liefdevol topic <3 veel herkenbare dingen!

Mijn vriend vraagt altijd of ik een "koffie met liefde" voor hem wil maken. En hij verzorgt de paarden als ik anders heel vroeg op moet staan. Er zijn ontelbare dingen eigenlijk, misschien post ik later nog meer <3