Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nala schreef:Goed om te weten dat daar het verbruik van hoger is, want ik had er bijna een overwogen ivm de lagere aanschafprijs.
XxDiandraxX schreef:Ik heb niet het hele topic gelezen dus sorry als ik was gemist heb.
Ivm het schakelen zou ik het niet laten, ivm de huidige benzine prijzen dan weer wel. Mijn eerste auto was een vitara uit ‘93 maar 1 op 10 redde die helaas echt niet, voor mij de reden toen ik meer kilometers ging maken hem in te ruilen.
Is de kilometer stand gecontroleerd? Mijn vitara had namelijk maar een teller van 5 cijfers, kan best dat die dan al drie keer rond is geweest zonder dat je het weet.
Renee1991 schreef:Koop nou
Serieus hoor. Als jij een weekje verder bent, denk je 'heb ik me daar nu zo druk over lopen maken?'
En wat Molfre zegt kan ik me wel in vinden. Check vooral even of er geen sludge (soort mayonaise achtige substantie) in de olievuldop zit bijvoorbeeld. En er zijn nog wel meer dingen die je kunt checken.
Nala schreef:loulou schreef:volgens mij heb je al besloten, snel de koop definitief maken dan
Haha, mijn hart zegt doennnnn maar mijn hoofd zegt oh God ik ga dat ding 2000000 keer af laten slaan of laten schreeuwen omdat ik niet op tijd schakel
Suzanne F. schreef:Ikzelf zou nooit een auto van ruim 20 jaar oud kopen maar ook niet eentje die 90.000 km op de teller heeft. Maar dat is persoonlijk. Ik heb liever een kleiner autootje en dan jonger met minder km. Ik houd niet zo van veel kosten en onderhoud. Dat zijn vaak nare verrassingen. Ik hoop natuurlijk dat jij geluk hebt en dat Jimny het heel lang en gezond blijft doen.
Suzanne F. schreef:Ikzelf zou nooit een auto van ruim 20 jaar oud kopen maar ook niet eentje die 90.000 km op de teller heeft. Maar dat is persoonlijk. Ik heb liever een kleiner autootje en dan jonger met minder km. Ik houd niet zo van veel kosten en onderhoud. Dat zijn vaak nare verrassingen. Ik hoop natuurlijk dat jij geluk hebt en dat Jimny het heel lang en gezond blijft doen.