Op zoek naar de perfecte deken voor op de bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:34

Pinacolada schreef:
marleen_88 schreef:
Wij hebben beiden een snuggy voor op de bank. Ik vind het ideaal dat hij mouwen heeft, lang, breed en fleece dus best fluffy is.

[ [url=m/DdyVbC.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hebben die mouwen echt meerwaarde? Zag een bij bol die er heerlijk uit zag, maar 50 euro. Zelfde zachte spul als deken action 13 euro

Vind ik wel. Je kunt ondertussen thee zetten/drinken zonder dat je uit je dekentje moet stappen. Vriend kan er prima mee gamen en ook tv/tablet kijken en bedienen is top. Ik kan opgerold in mijn kleedje blijven en ondertussen allerlei handelingen doen.

Wistaire

Re: Op zoek naar de perfecte deken voor op de bank

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-22 16:50

Een eenpersoons dekbed is meestal 140x200, dat is toch ook ongeveer de maat die je zoekt?

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-22 16:58

Wistaire schreef:
Een eenpersoons dekbed is meestal 140x200, dat is toch ook ongeveer de maat die je zoekt?

klopt, maar een 1 persoondekbed is opgevouwen vaak toch een stuk dikker/groter dan een flinke deken, en ik vindt een deken er toch wat gezelliger uit zien als een dekbed.

Ik ben een rare, ik weet het, sorry :')

Rocamor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:38

Karin schreef:
Flux schreef:
Ik heb een oodie gekocht. Hij is geweldig.

Een jaar geleden heb ik mezelf een Oodie gegeven en ik heb er al zo veel plezier van gehad <3

Laat die winter maar komen. Of sowieso koude thuiswerkdagen :+

Ik vind enkel oodies van fleece. Maar ik ben eigenijk niet zo'n voorstander van fleece. Heeft iemand oodies van bijvoorbeeld wol gezien?

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-22 21:58

Crista schreef:
Wistaire schreef:

klopt, maar een 1 persoondekbed is opgevouwen vaak toch een stuk dikker/groter dan een flinke deken, en ik vindt een deken er toch wat gezelliger uit zien als een dekbed.

Ik ben een rare, ik weet het, sorry :')

Wij hebben dekbedden/dekentjes van de kwantum. Het is officieel een zomerdekbed maar ideaal qua dikte. Ze zijn lang zo dik niet als een gewoon dekbed maar wel warm. Je kan ze in de wasmachine doen dus er hoeft geen hoes omheen. En ze zijn er in allerlei kleuren en motiefjes. Ze kosten ook nog eens net niks (in de aanbieding €15) dus ik heb er nu een stuk of 5 :')

Deze hebben ze nu bijvoorbeeld, maar ook andere motiefjes.
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:01

marleen_88 schreef:
Ik kan opgerold in mijn kleedje blijven en ondertussen allerlei handelingen doen.

<<) <<)

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 07:08

Ik heb ook een 1 persoons dekbed maar wel 1 met al motief erop. Dus geen extra hoes nodig en zomerdekbed dat is niet zo gigantisch dik. Hier past hij in het laatje van onze tafel. Maar tja hier ook gewoon een hoofdkussen als kussen op de bank heerlijk comfortabel. Verder fleece kleedjes van de action en jysk liggen. Vorig jaar een one size gevoerde, zachte fleece trui aangeschaft bij de intratuin voor 3 tientjes. Zo warm en dik dat hij nog steeds nieuw is haha. Wij stoken houtkachel dus hier in de winter gemakkelijk 22 graden binnen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 09:49

Hier ook de plaid van Unique Living. Heeeerlijk! Zacht, warm en indien nodig wasbaar :j

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:36

Nymphe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:38

Is die plaid van unique living ook geschikt als je katten in huis heb? Sommige dekens blijven die haren zo vasthouden, ook na wassen..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:44

Ja hoor, ik heb een Ragdoll en dat wil prima!

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 10:44

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 18:58

Captain schreef:
marleen_88 schreef:
Ik kan opgerold in mijn kleedje blijven en ondertussen allerlei handelingen doen.

<<) <<)

Hahaha :')

Figo88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 19:44

Majabeestje schreef:
Wij hebben dekbedden/dekentjes van de kwantum. Het is officieel een zomerdekbed maar ideaal qua dikte. Ze zijn lang zo dik niet als een gewoon dekbed maar wel warm. Je kan ze in de wasmachine doen dus er hoeft geen hoes omheen. En ze zijn er in allerlei kleuren en motiefjes. Ze kosten ook nog eens net niks (in de aanbieding €15) dus ik heb er nu een stuk of 5 :')

[ [url=m/vEGEzx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik lees even mee, want ik ben ook op zoek naar een lekkere deken :j
Die zomerdeken lijkt me wel wat, maar is die ook warm genoeg in de winter?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:38

Ik weet niet waarom ik dit topic aan klikte want ik heb een prima deken van de Action en het gros wat ik hier zie vind ik foeilelijk.. maar toen zag ik die Unique Living en nu wil ik die ook. :') ^)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:52

Wij hebben allemaal een Oodie, mega warm, maar het ziet er niet uit :D

www.oodie.eu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 21:53

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:05

Ik heb bij de kringloop 2 wollen oma dekens gekocht.Super warm.Even in de wasmachine en schoon.Onze dochter wilde er niet onder liggen omdat ze bang was dat iemand er onder dood was gegaan :=

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:07

Mindim schreef:

https://www.oodie.eu

Ik heb die met de quokka. Ik wilde er per se eentje met een Australisch beest :))

Het boeit mij niets dat het er niet uitziet. Behalve als er een buur of een pakketbezorger voor de deur staat. :+

Majabeestje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:34

Figo88 schreef:
Majabeestje schreef:

[ [url=m/vEGEzx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik lees even mee, want ik ben ook op zoek naar een lekkere deken :j
Die zomerdeken lijkt me wel wat, maar is die ook warm genoeg in de winter?

Voor gewoon in huis wel. De kinderen slapen er in de winter ook onder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 22:56

Karin schreef:
Mindim schreef:

https://www.oodie.eu

Ik heb die met de quokka. Ik wilde er per se eentje met een Australisch beest :))

Het boeit mij niets dat het er niet uitziet. Behalve als er een buur of een pakketbezorger voor de deur staat. :+

_O- _O- _O- _O-
Mij ook niet hoor :D Wij zijn met zijn drieeen en je kan wel raden hoe dat er uit ziet, als wij een filmpje zitten te kijken, we hebben meestal de capuchons ook op :')
De pakketbezorger moest lachen _O-

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-22 23:54

Ik heb een aantal zachte spreien van Ikea. Deze spreien zijn het, momenteel niet verkrijgbaar maar ze komen meestal in de herfst weer beschikbaar.
Ze blijven zowaar netjes in de was ondanks het feit dat ze erg goedkoop zijn. En je kunt je met die afmeting heerlijk tot een burrito rollen. Ze zijn ook perfect om in de zomer onder te slapen als het te warm is voor je dekbed.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 06:57

Mindim schreef:
Karin schreef:

_O- _O- _O- _O-
Mij ook niet hoor :D Wij zijn met zijn drieeen en je kan wel raden hoe dat er uit ziet, als wij een filmpje zitten te kijken, we hebben meestal de capuchons ook op :')
De pakketbezorger moest lachen _O-

Mijn pakjesbezorger geniet ook altijd als ik mijn harry potter versie weer aan heb :')

Ik heb trouwens nog een 2x2 dekbed bij action gekocht voor 15 euro. Bedacht me dat ik nog wel een fleece overtrek op zolder had liggen die er omheen kan

jansje73

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 07:29

Ik heb eenpersoons en tweepersoonsdekbed op mijn banken liggen waar we in de winter lekker warm onder kunnen zitten. Gewoon gekocht bij de Action. De tweepersoonsdekbed is een 4 seizoenen, die gebruik ik ook als het erg koud is anders maar een dekbed.

ashley1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-22 07:31