Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:Ik heb niets tegen een opvoedkundig haakje, ik heb niet zo’n tere ziel, maar daar maak je het jezelf juist lastiger mee als je een kind hebt dat snachts naar de wc gaat.
Een wekker is perfect simpel, kind gaat plassen, kijkt op de wekker: „oh is nog rood“, dus gaat weer terug in bed en slaapt door.
Gwenvd schreef:Wij hebben al jaren deze: Bekijk Kidsleep Moon - Nachtlampje/Slaaptrainer - Met muziek op: https://www.bol.com/nl/p/kidsleep-moon- ... _iphoneapp
Erg blij mee! Maantje gaat langzaam naar benden en t zonnetje komt op. Als het zonnetje er is brand het lichtje achter het wakkere konijntje.
Sizzle schreef:Ik heb echt geen zin om een potje te gaan schoonspoelen als een kind gewoon zelf naar de wc kan. Over onnodig ingewikkeld gesproken.
Uiteraard kan het voor sommige kinderen handig zijn, maar opsluiten en dan een potje is voor mij verre van „simpel“. Geef mij maar een schaap en een kind dat het verder gewoon daarmee al 4 jaar zelf uitzoekt
snorkel1986 schreef:Oor 7:00 gewoon retour bed ook zonder schaap dingen.. En nog steeds voor 7:00 je kan komen en retour.. lees maar een boek..oid maar op je kamer en stil dat kan je ze toch gewoon duidelijk maken. ( en ja ook de Kids van mij hebben echt wel om 5:00 aan mijn bed gestaan)
Liesje89 schreef:Toch wel veel mensen met Sam het schaap.
Momo heet het aapje idd! Ik heb mijn 2e al, de eerste deed t meteen al niet en de tweede is niet meer aan de praat te krijgen sinds de batterijen verwisseld zijn, het digitale displaytje doet het niet meer waardoor hij niet in te stellen is en hij dus niet meer gast slapen. We deden dit een tijd lang handmatig maar dan ga je aan je doel voorbij. Het hielp alleen bij het gaan slapen, want hij mocht dan welterusten zeggen tegen momo en dan deed ik de oogjes dicht en moest mijn zoontje stil zijn/mocht alleen nog fluisteren.
Maar nu dus tijd voor een nieuwe.
Ik ben enthousiast over dat ding van tommee tippee! Heb hem besteld via Bol want hij is nergens te bekijken. Ik vind de vormgeving niet heel denderend ofzo en dat beertje op het scherm is ook niet helemaal mijn ding maar verder lijkt ie echt heel oké, zeker icm de app. Dat je inderdaad wanneer het echt moet op afstand dat ding op groen kan laten gaan vanaf je telefoon zodat je wel consequent kunt blijven met ‘bij groen pas uut je kamer’. Zit verder ook weinig aan wat kapot kan gaan of herrie maakt dus ik heb goede hoop. De flesjes van tommeetippee waren iig fijnhun slaaptrainer ook hoop ik hahaha. We gaan het zien
Sizzle schreef:Je kan hem toch gewoon verzetten op vrijdag?
Misschien ben ik de enige maar ik vind er niets lastigs aan eigenlijk.
Sizzle schreef:Je kan hem toch gewoon verzetten op vrijdag?
Misschien ben ik de enige maar ik vind er niets lastigs aan eigenlijk.