In Montana Amerika ligt het plaatsje Bozeman, dit zagen we een keer op een vliegveld op een bord toen stond mijn boze man ernaast op de foto
Eleeke
Geplaatst: 01-09-22 22:44
Kruisweg en Kleine huisjes beide in Groningen. En inderdaad Hell in Noorwegen. Heb ook nog een foto van mezelf onder het bord Welkom in Hell op het trein station daar.
Hier in de buurt hebben we Stompetoren, vernoemd naar de kerk met uiteraard een stompe toren
DuFraize
Geplaatst: 01-09-22 22:50
De mooiste toch wel; Tietjerksteradeel (friesland)
Ik ben opgegroeid in gelderland zuid en wij hadden een uitspraak 'ja, ik moest helemaal naar Tietjerksteradeel' (als in: ik moest via Keulen achterom, dus een pokkenend).
Ik was 28 toen ik in friesland reed en langs een bord reed met deze naam erop. Ik heb mn moeder gebeld en heb een selfie gemaakt met het bord :p Wist ik veel dat het ECHT bestond.
Verder de naam Dreumel doet me denken aan Harry Potter.
tamary
Geplaatst: 01-09-22 22:52
Doosje ligt bij Meppel en met google kwam ik Raar tegen, gemeente meerssen
Boven Amsterdam ligt “Holysloot”, vond ik erg grappig dus ben er eens heengefietst en kwam toen toeristen tegen die hetzelfde plan hadden. Is werkelijk waar niks te beleven verder.
Ik moet ook altijd lachen om de anale driehoek jn België: Kontich, Reet en Aartselaar.
Risxx
Geplaatst: 02-09-22 01:37
Tuk! Bij Steenwijk
_Karlijn
Geplaatst: 02-09-22 03:19
Hier rondom Apeldoorn weet ik: - De Krim - De Haere - De Woeste Hoeve - Drie - Klein Amsterdam - Engeland - Oeken
Ik ben er in Drenthe al veel tegen gekomen. Maar Oude Willem is mij bijgebleven, mijn vent heet Willem maar zijn vader ook. Die noemen we dus Oude Willem en jonge Willem. Vlak naast het kombord staat een huis dat heet dus Jonge Willem