Mijn naam is Vera, geboren in 1977 en ik woon samen met mijn man in een dorpje in de provincie Groningen. Sinds 12-8 is hij trouwens mijn man

We zijn allebei erg gek op dieren, en we hebben er ook een aantal: 4 paarden (Banjer, Cobus, Knelis en Oregon), 2 honden (Cinna en Ronja), 2 katten (Livia en Buddha), 2 konijnen (Romeo en Julia), 3 ratten (Sheldon, Kruimel en Pixel), 4 wimpergekko’s (Harley, Yellow, Lychee en Kiwi) en een kameleon (Slinger).
In het dagelijks leven werk ik als secretaresse en in mijn vrije tijd geef ik Zumba. Naast Zumba heb ik nog meer hobby’s: paaldansen, paardrijden (duh!

Tops: ik verzamel badeendjes en Bert (die van Ernie). Ik ben verslaafd aan witte chocolademelk van Jumbo en ook witte chocolade is erg welkom. Melkchocolade trouwens ook

Dingen die ik warm zijn of houden zijn welkom. Ik heb kledingmaat 38 (broek) en 40 (bovenkleding) en schoenmaat 39.
Ik houd van vrolijke kleuren.. rood en paars zijn mn lievelingskleuren. Aardetinten zijn ook mooi.
Iets voor de dieren is ook leuk… een blij dier is een blij baasje

Ik ben fan van Tineke Schouten, Släpstick en Derek Ogilvie, maar ook K3 vind ik leuk (ja echt!) en Chipz, en de Vengaboys.
Flops: ik lust geen pure chocolade en caramel zeezout. Ik eet vegetarisch, dus dingen met bv vlees of dierlijke producten eet en drink ik niet (denk bv aan runderbouillon, of snoepjes met varkensgelatine). Verder ben ik niet zo moeilijk

Tweedehands is geen bezwaar