Secret Santa 2022

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:19

Ik stel me ook even voor :D

Mijn naam is Vera, geboren in 1977 en ik woon samen met mijn man in een dorpje in de provincie Groningen. Sinds 12-8 is hij trouwens mijn man ^&+

We zijn allebei erg gek op dieren, en we hebben er ook een aantal: 4 paarden (Banjer, Cobus, Knelis en Oregon), 2 honden (Cinna en Ronja), 2 katten (Livia en Buddha), 2 konijnen (Romeo en Julia), 3 ratten (Sheldon, Kruimel en Pixel), 4 wimpergekko’s (Harley, Yellow, Lychee en Kiwi) en een kameleon (Slinger).

In het dagelijks leven werk ik als secretaresse en in mijn vrije tijd geef ik Zumba. Naast Zumba heb ik nog meer hobby’s: paaldansen, paardrijden (duh! :D ), wandelen met de honden, eten, slapen, en gewoon lekker chillen in de natuur.

Tops: ik verzamel badeendjes en Bert (die van Ernie). Ik ben verslaafd aan witte chocolademelk van Jumbo en ook witte chocolade is erg welkom. Melkchocolade trouwens ook :D verder zijn ijzerkoekjes ook favoriet.

Dingen die ik warm zijn of houden zijn welkom. Ik heb kledingmaat 38 (broek) en 40 (bovenkleding) en schoenmaat 39.

Ik houd van vrolijke kleuren.. rood en paars zijn mn lievelingskleuren. Aardetinten zijn ook mooi.

Iets voor de dieren is ook leuk… een blij dier is een blij baasje :D

Ik ben fan van Tineke Schouten, Släpstick en Derek Ogilvie, maar ook K3 vind ik leuk (ja echt!) en Chipz, en de Vengaboys.

Flops: ik lust geen pure chocolade en caramel zeezout. Ik eet vegetarisch, dus dingen met bv vlees of dierlijke producten eet en drink ik niet (denk bv aan runderbouillon, of snoepjes met varkensgelatine). Verder ben ik niet zo moeilijk :)

Tweedehands is geen bezwaar :)

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:23

Ik heb me toch weer aangemeld. Ik heb als het goed is bijna werk, dus financieel straks weer wat ruimte.

Ik doe al jaren mee, maar stel me toch weer even voor.

Ik ben Lieke, 36, woon in Brabant en moeder van Morgan 8 en Phoenix 5. We hebben een hond Abby, een flinke dame en 2 katten Jopie en Rooij, waarvan Jopie een beetje een speciale is (inteelt katje van een hoarder) en er lopen nog 2 grote Duitse Reuzen door de tuin. Oh ja en we hebben 2 wimpergekko’s.
Onze hond is vrij kieskeurig. Gek op oren en pensstaafjes, maar ze trekt haar neus op voor van die stokjes die door het kluiven zo wit en zompig worden.
Katten vreten echt alles en de konijnen ook alles wat ze mogen.
Kids vinden het altijd heerlijk om mee uit te pakken en ik vind het superleuk als er wat voor hen in zit. Nog belangrijker als voor mezelf eigenlijk.
Ik ben nu nog met de pabo bezig, maar zit enorm in twijfel of ik daarmee door ga.

Wij zijn echt enorm grote formule 1 fans. Zeg maar ik ben licht geobsedeerd. Verder doet Disney en Marvel het hier ook heel erg goed.

Ik roep hier tussendoor vanzelf wel weer dingen die me binnen vallen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:24

Ik heb mij maar gelijk opgegeven :D :D

Leuk hoor :-)

Ik doe niet aan top of flop lijstjes dit jaar. Mijn lootje vorig jaar had dat ook niet doorgegeven en met zoeken in berichten en voorgaande edities had ik toch een mooi pakket samengesteld. Ik doe al jaren mee dus mijn SS zal best iets kunnen vinden :D

En ik ben niet zo moeilijk :D

boeflover

Re: Secret Santa 2022

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:29

Ik heb me ook weer opgegeven. Ik ben alleen wel die laatste paar dagen op vakantie normaal gezien(zal rond de 14e zijn), dus ik hoop dat ik toch mee mag doen?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:29

Yes aangemeld! Voor m'n tops en Flops post ik wel actief mee in de topics :j En ik heb vorig jaar voor de eerste keer meegedaan, daar is ook wel wat te vinden!

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 16:31

boeflover schreef:
Ik heb me ook weer opgegeven. Ik ben alleen wel die laatste paar dagen op vakantie normaal gezien(zal rond de 14e zijn), dus ik hoop dat ik toch mee mag doen?

Als we dat op tijd weten zodat je santa zicht daar ook op in kan stellen hoeft dat geen belemmering te zijn om mee te doen.

Laat je M_D_H wel weten als je planning vast ligt van wanneer je weg bent?

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:39

ynskek schreef:
boeflover schreef:

Als we dat op tijd weten zodat je santa zicht daar ook op in kan stellen hoeft dat geen belemmering te zijn om mee te doen.

Laat je M_D_H wel weten als je planning vast ligt van wanneer je weg bent?

Ik heb het al toegevoegd bij mijn aanmelding onder de tops en flops als extra info.
Zodra we geboekt hebben en de datum precies bekend is laat ik dat zeker weten.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:41

M_D_H schreef:
oh kijk, een paar mensen weten al wat ik weet :P _O- :')

Jij wilde het niet vertellen he, grr.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:47

jaaaa ik heb me ook aangemeld.

Dit jaar door een identiteitscrisis heen gegaan want de 3 kwam in de leeftijd (ben dus 30) en mijn studie richting communicatie weer opgepakt :Y) En “op kamers” gegaan, maar dan wel in een klushuis dat mijn vriend en ik, 5 minuten van de uni vandaan, gekocht hebben *\o/* We zijn dus lekker aan het klussen.
Ik werk ook nog op een communicatieafdeling van een winkel in kunstenaarsbenodigdheden want schilderen en tekenen zijn oa mijn passie. Maar ik krijg echt buitensporige kortingen, dus daarin ben ik helemaal voorzien.

Ik heb 2 vreselijke honden :D (een Duitse herder en een corgi) en geen paard maar ben onverhoopt toch verknocht aan ze.
Ik houd ook niet van verschrikkelijke spreuken, tot ze ironisch worden :') live, laugh, sterf. Is wel meer mijn game zegmaar.

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:49

Ook aangemeld! *\o/*
Wel gemeen, een dag eerder. Had speciaal een reminder op morgen staan.
Voorstellen doe ik later, ik ben nu op vakantie. **\O/**

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 16:52

Iets met kantoordagen wat niet lekker uit kwam in mijn agenda O:)

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:53

Ook ik stel me graag even voor, uit mijn hoofd is dit het derde jaar dat ik mee doe. Zin an. :D
Ik ben Castilja (zo heet ik niet echt, maar alleen mijn Secret Santa's weten mijn echte naam), 28 en woon in Amsterdam. Afgestudeerd van een uitvoerende opleiding in de kunsten, nu dik een jaar ZZP'er wat soms wel bevalt en soms ook niet. Haha. Heb twee vogeltjes, (nog) geen paard maar als dat ooit past qua tijd en financiële situatie sluit ik een mooie aanwinst wat dat betreft zeker niet uit. Gek op dieren, fitness (veel fitness), gezond leven (en soms ook enorm ongezond qua alcoholische versnaperingen lol). Ik begon een verslaving aan kamerplanten te ontwikkelen, maar toen mijn vogels ontdekten dat het leuk was om planten te slopen werd ik genoodzaakt die hobby te beëindigen. Desondanks toch nog de trotse eigenaresse van een Zebrini en een andere plant waar ik de naam niet van weet; die vinden de vogels niet interessant *\%/*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 16:59

Heb me ook aangemeld. Ik nies vaak, dat is duidelijk. Kom uit Friesland waar ik in een piepklein huisje woon met de miniatuurpaardjes aan huis. Die hebben een hoofdje dat veel kleiner is dan een minishet, het prachtige halster wat ik vorig jaar kreeg past dan ook niet.

Wil geen moderne dingen in huis, heb alleen maar spul uit de jaren 50 t/m 70. Gek op zelfgemaakte dingen, de unicorn die ik een paar jaar terug kreeg staat nog steeds op bed. Heb een allergie dus cosmetica of douchespul is niet aan mij besteed. Ben gek op gekke dingen. Heb Ynskek een hele lijst gestuurd, maar dit is het belangrijkst.

Werk in gemeenteland als jurist, momenteel in de gemeente waar Ter Apel bij hoort, en de afwisseling, de verschillende opdrachten vind ik super. Mijn oude merrie Rhea is in 2020 overleden, toen kreeg ik een hele mooie tekening van haar.

O ja, lichtroze is mijn kleur.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:05

Wow, hebben er een aantal mensen een timer gezet op 1 september voor Secret Santa, mochten ze al een dag eerder inschrijven! Is voor hen te hopen dat het niet meteen vol is,dat zou wel heel banketstaaf zijn. Maar is het ooit al eens voorgekomen dat het op 1 dag al vol zat? Volgens mij niet?

ynskek
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-08-22 17:08

Binnen 1 dag volgens mij niet... binnen 3 dagen hebben we geloof ik wel een keer gehad

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:08

Zou ik.. ja.. ik heb het wel druk maar vorig jaar was super leuk.. dus.. zou ik?

JA! Ik doe weer mee *\o/*

Edit: zo, ik ben weer ingeschreven. Mijn tops&flops zijn eigenlijk identiek aan die van vorig jaar, ik denk niet dat ik een heel moeilijk mens ben, maar dat kan iemand anders natuurlijk anders ervaren haha.

Ik zou hier een kort voorstelrondje kunnen typen, maar ik heb morgen een examen en ben me half dood aan het studeren :') Ik heb een zeer uitgebreid profiel, dus ik denk dat daar wel wat in te vinden is.

Ik ben ik september nog 12 dagen van huis, waarschijnlijk ben ik op dat moment net iets minder actief (het appartement heeft geen wifi, stel je voor haha), maar verder tater ik gewoon vrolijk mee hoor :)

saden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:20

Na een aantal jaar (heel stil) mee gelezen te hebben heb ik met net voor het eerst opgegeven!

Ik ben Saskia en woon met mijn man en 2 kinderen boven in Groningen.
We wonen op een melkveebedrijf met een zooi roodbonte dames.

Daarnaast staan er 6 paarden en ponys, een hond en 4 katten

Mijn tops in het kort.
Ik hou van kerst/kaarsjes/knus, melkchocola ben ik gek op. Het bakken van taart/cake vinden we erg gezellig om met zn allen te doen en daarna het op eten...

Ik hou niet zo van make up.
Behalve dan nagellak. Mijn dochter en ik sparen dat samen.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:34

Ik twijfel om mee te doen.
Zit met een verhuizing die naar alle waarschijnlijkheid op 1 dec plaats zal vinden.

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:36

Ik wil dit jaar ook graag een keertje meedoen! Het wordt m'n eerste keer. *\o/*

Ter aanvulling op mijn tops en flops die ik bij m'n aanmelding heb verstuurd, nog even een kort voorstelrondje. Mijn profiel is namelijk best wel... leeg. :')

Mijn naam is Gilles, ik ben 25 en ik woon (gelukkig voor dit topic ( :D ) ) tot januari nog in Nederland. Daarna ga ik een half jaartje weer naar Kopenhagen en in 2024 ben ik van plan helemaal te verhuizen naar Denemarken. :j Ik studeer Scandinavische Talen en Culturen en ben vooral geïnteresseerd in Denemarken, Groenland, de Faeröer en Svalbard - dingen die daar mee te maken hebben zijn dus altijd meer dan welkom. :D Vooral alles met een Deense vlag wordt bewaard door mij alsof ik een scholekster ben. _O-

Als hobby's heb ik meteorologie, muziek (meer luisteren dan maken :+), longboarden, formule 1, fotografie, reizen en films/tv (met name van Europese makelaardij). Ook ben ik groot kattenliefhebber. <3

Ik zal m'n best doen om een beetje mee te praten zodat mijn secret santa een beetje een idee heeft van wie ik ben, maar sowieso succes gewenst met wat leuks vinden. :D

Castilja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:40

Oeh jij bent goed lootjesvoer! Interessant die liefde voor Denemarken! Ik heb Deense voorouders zag ik ooit op een stamboom, vind ik nog steeds een interesting fact :')

ryukapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:41

Roosch schreef:
ryukapple schreef:
Wil ook weer meedoen maar helaas van 11 tot 17 december op vakantie |(
Kan het in de schuur laten zetten en vragen of de kattenoppas het in de gate wil houden. Maar dan kan ik hem pas de 17de openen en ik heb van 12 to 16 december ook geen internet dus kan ook niet doorgeven dat het pakketje er is. Dus dat is denk niet zo leuk voor de santa.

Volgend jaar beter dan maar

Geen paniek!

Uiterste verzenddatum is 17 december. Als jouw santa daar rekening mee houdt dan kan jouw pakket gewoon de 17e of 18e aankomen, en jij stuurt jouw pakket net voordat je gaat!

Dat kan idd maar dan kan ik mijn lootje waarschijnlijk niet vertellen dat ik zijn of haar santa ben dus dat is ook niet zo leuk. Dus wordt gewoon een jaartje meekijken

Thats_Me

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:43

Zo, die is snel. Ga mij zo even inschrijven. Leuk weer!

Hiraeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:46

Castilja schreef:
Oeh jij bent goed lootjesvoer! Interessant die liefde voor Denemarken! Ik heb Deense voorouders zag ik ooit op een stamboom, vind ik nog steeds een interesting fact :')

Dan kan je jezelf opsturen, want dat vind ik al razend interessant. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:50

Ik ga toch meedoen, leuk vooruitzicht.

Ik ben Marleen, 34 en woon met mijn vriend in IJmuiden. Ik ben juf van groep 6 en verder houd ik van kletsen, theedrinken en winkelen. Paard is 23 en met pensioen, maar daar kom ik nog wel 2 á 3x per week.
Ik ben dol op roze, vriend wat minder.

Er is veel over mij te vinden/lezen in de topics van 2020 en 2021.

Nu ga ik een pb sturen en bijlezen.
Laatst bijgewerkt door marleen_88 op 31-08-22 18:05, in het totaal 1 keer bewerkt

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-22 17:58

Heel gemeen dit {:)-:(