Ik zou nooit nog een keer een jong paard kopen. De jongens in mijn paddock zijn nu 2 en 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik les me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...
Tot ik aan het begin van dit jaar de knop omzette, een personal trainer zocht en begon met lijnen. Ben nu 30 kg afgevallen (van 110 naar 80) en wil nog 15kg kwijt. Ik word iedere week sterker, kan pullups doen en squats met 60kg in m'n nek. En ik vind t nog leuk ook
Paardenfan25 schreef:Vjestagirl schreef:Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik les me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...
Tot ik aan het begin van dit jaar de knop omzette, een personal trainer zocht en begon met lijnen. Ben nu 30 kg afgevallen (van 110 naar 80) en wil nog 15kg kwijt. Ik word iedere week sterker, kan pullups doen en squats met 60kg in m'n nek. En ik vind t nog leuk ook
Knap hoor. Lees wel vaker dat een PT wonderen doet
Vjestagirl schreef:Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik las me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...
musiqolog schreef:Nou, dit topic is een beetje overleden, maar ik wil graag iedereen melden dat ik met succes aan die loop heb meegedaan. 6 kilometer in 33 minuten, ofwel 11 km/u. Voor een beginner als ik is dat geen kinderachtige tijd, dus ik ben best wel trots!
Marije112 schreef:Nu zo'n 3 maanden geleden met thuis sporten met de app FitOn. Rustig begonnen met rekken en strekken en nu fanatiek 6 dagen per week aan het sporten. De volgende stap is om cardio erbij te pakken, want dat is nog wel een dingetje.
Wdj schreef:musiqolog schreef:Nou, dit topic is een beetje overleden, maar ik wil graag iedereen melden dat ik met succes aan die loop heb meegedaan. 6 kilometer in 33 minuten, ofwel 11 km/u. Voor een beginner als ik is dat geen kinderachtige tijd, dus ik ben best wel trots!
(Beetje offtopic, hier ook één uit Bunnik):Dat is een super tijd. Ik had 36 minuten op de klok staan.. wat was het warm he! En goed georganiseerd alles erom heen.