Wat zou je nóóit doen en ben je toch gaan doen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

IngeK

Re: Wat zou je nóóit doen en ben je toch gaan doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:36

Dat is serieus snel TS, gefeliciteerd!

Ik zou nooit nog een keer een jong paard kopen. De jongens in mijn paddock zijn nu 2 en 4 :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:41

Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik las me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...

Tot ik aan het begin van dit jaar de knop omzette, een personal trainer zocht en begon met lijnen. Ben nu 30 kg afgevallen (van 110 naar 80) en wil nog 15kg kwijt. Ik word iedere week sterker, kan pullups doen en squats met 60kg in m'n nek. En ik vind t nog leuk ook :D

Paardenfan25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:45

Vjestagirl schreef:
Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik les me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...

Tot ik aan het begin van dit jaar de knop omzette, een personal trainer zocht en begon met lijnen. Ben nu 30 kg afgevallen (van 110 naar 80) en wil nog 15kg kwijt. Ik word iedere week sterker, kan pullups doen en squats met 60kg in m'n nek. En ik vind t nog leuk ook :D

Knap hoor. Lees wel vaker dat een PT wonderen doet

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:45

Paardenfan25 schreef:
Vjestagirl schreef:
Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik les me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...

Knap hoor. Lees wel vaker dat een PT wonderen doet

De pt is een stok achter de deur. Het dieeten en het dagelijks bewegen doe ik echt zelf, maar hij houdt me in check

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 13:52

TS, gefeliciteerd met je goed gelopen race!

Vjestagirl schreef:
Sporten/afvallen.
Sport vond ik verschrikkelijk stom, en een verspilling van energie. Afvallen zag ik als onmogelijk; ik was nou eenmaal breed gebouwd. Ik las me in in body positivity en HAES en vond het maar stom als een arts iets zei over m'n gewicht...

Hier ongeveer hetzelfde. Behalve paardrijden en ijshockey geen interesse in enige sport. 'Gelukkig' ben ik klein gebouwd en kon men niet zien dat ik niet sportte. Nu zo'n 3 maanden geleden met thuis sporten met de app FitOn. Rustig begonnen met rekken en strekken en nu fanatiek 6 dagen per week aan het sporten. De volgende stap is om cardio erbij te pakken, want dat is nog wel een dingetje :+ .

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:18

Vorig jaar na afscheid te hebben genomen van paarden weer een paard gekocht. Er ontbrak toch wat in m’n leven :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 14:21

Op een vakantiepark staan maar het was echt heel leuk!

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:17

Weer studeren. Na mijn eerste opleiding (11 jaar geleden) gezegd dat ik daarna nooit meer zou gaan studeren of een scriptie schrijven. Nu baan opgezegd en net weer aan een voltijd opleiding begonnen naast mijn gezin met 4 kinderen. :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:29

Humane wetenschappen gaan doen. Want dat is zo saai!
Nog een 2 jaar en ik ga op de unief verder in sociologie :')

Wdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 15:58

musiqolog schreef:
Nou, dit topic is een beetje overleden, maar ik wil graag iedereen melden dat ik met succes aan die loop heb meegedaan. 6 kilometer in 33 minuten, ofwel 11 km/u. Voor een beginner als ik is dat geen kinderachtige tijd, dus ik ben best wel trots!

(Beetje offtopic, hier ook één uit Bunnik):Dat is een super tijd. Ik had 36 minuten op de klok staan.. wat was het warm he! En goed georganiseerd alles erom heen.

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 16:10

Marije112 schreef:
Nu zo'n 3 maanden geleden met thuis sporten met de app FitOn. Rustig begonnen met rekken en strekken en nu fanatiek 6 dagen per week aan het sporten. De volgende stap is om cardio erbij te pakken, want dat is nog wel een dingetje :+ .

*FitOn boks* :D maar ik ben niet zo fanatiek als jij, maar wel al 100 weken 2x per week een les aan het doen 8-) had je me dit een paar jaar terug gezegd had ik je voor gek verklaard haha!

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 16:14

Ik had nooit gedacht op kantoor te gaan werken. Totaal geen ochtendmens en heel de tijd zitten is niet mijn ding. Werk nu toch gewoon kantoortijden, bureau is wel zo'n sta zit ding dus tussendoor staand aan het werk.

Natascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 18:44

Een kat nemen...moest er vroeger niet aan denken. Heb er nu 7

Verder: bloed geven voor onderzoek. Was als de dood voor naalden en bloed. Nu niet meer. Iets met gewenning hahaha

musiqolog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-22 22:00

Wdj schreef:
musiqolog schreef:
Nou, dit topic is een beetje overleden, maar ik wil graag iedereen melden dat ik met succes aan die loop heb meegedaan. 6 kilometer in 33 minuten, ofwel 11 km/u. Voor een beginner als ik is dat geen kinderachtige tijd, dus ik ben best wel trots!

(Beetje offtopic, hier ook één uit Bunnik):Dat is een super tijd. Ik had 36 minuten op de klok staan.. wat was het warm he! En goed georganiseerd alles erom heen.

Ja, warm! Ik was echt even bang dat ik daardoor zou moeten interval-lopen, maar dat viel mee. En prachtig dat het zo leeft in het dorp, ook bij iedereen die niet loopt. Ik woon hier nu tien jaar en ik ken hier bijna geen hond, eigenlijk doodzonde.

Florale

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-22 22:24

Ik wilde nooit mensen wassen en verzorgen.Maar inmiddels ben ik 49, en miste ik wat bij mijn vorige baan.
Afgelopen april ben ik begonnen aan een opleiding verzorgende ig in combinatie met werken.
En wat jammer dat ik nooit eerder hier aan begonnen ben.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 01:09

Verkering "nemen" met een boer. Ondertussen met 1 getrouwd en 2 kinderen verder.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:06

Een spiraal nemen. Leek me echt het meest vreselijke ooit.
Zetten viel onwijs mee (ongesteld zijn was erger) en sindsdien ben ik niet meer ongesteld geweest dus achteraf gezien heb ik spijt dat ik het niet al jaren eerder heb gedaan. :+

En een minder goede: roken :Y)
Altijd gezegd dat ik noooooit zou gaan roken maar ik vind het bij een drankje toch wel erg lekker. :')
Gelukkig blijft het daarbij en rook ik dus echt niet veel.

Miekje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 10:56

De 25 km lopen *\o/* .

Familie verklaarde me voor gek, toch gedaan. Dus 2 jaar getraind. Alleen is t in gelderland veel heuvelachtiger.. spierpijn en verzuring
Naar posten gehaald plus stempels enne: t kruisje _/-\o_

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-22 11:14

Mijn werk als huishoudelijk ondersteuner. Ik heb de pest aan schoonmaken ( vooral in mijn eigen huis), ik besteed mijn tijd liever aan leukere dingen, maar bij andere mensen vind ik het een stuk beter te doen. Dus ik sta (bijna) fluitend te stofzuigen, ramen lappen, dweilen bij andere mensen. Vaak zijn die ook erg blij met de hulp, aangezien ze het vaak zelf niet meer kunnen.