Jij hoort dit ook geregeld?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jorex schreef:Mars ik heb het omgekeerde. "Hoe kun je het nu koud hebben?" en dan wijzen naar mijn kippenvel omdat mijn huid een klein beetje wind voelt met 35+ graden. Dan zeg ik gewoon dat ik niet winddicht ben geboren.
Ik zit nu ook onder een dekentje wegens tocht, want we hebben de ramen tegen elkaar open staan.
Cayenne schreef:Jessix, dat zou wel heel grappig zijn![]()
Jij hoort dit ook geregeld?
Rianne1807 schreef:Mij is wel eens gevraagd of ik een tienermoeder ben.
Mn 1e kind gekregen toen ik 23 was, toen werd er tijdens mn zwangerschap al eens gevraagd of t een ongelukje was.
Ik zie er gewoon jonger uit dan ik ben.
Moest bijvoorbeeld op mn 18e echt mn rijbewijs laten zien want niemand geloofde me.
Nu zit ik er totaaaaal niet meer mee dat mensen me jonger schatten.
Shenavallie schreef:Rianne1807 schreef:Mij is wel eens gevraagd of ik een tienermoeder ben.
Mn 1e kind gekregen toen ik 23 was, toen werd er tijdens mn zwangerschap al eens gevraagd of t een ongelukje was.
Ik zie er gewoon jonger uit dan ik ben.
Moest bijvoorbeeld op mn 18e echt mn rijbewijs laten zien want niemand geloofde me.
Nu zit ik er totaaaaal niet meer mee dat mensen me jonger schatten.
Dat herken ik. "Jeetje, dan was je wel erg jong moeder!" Hallo, ik was al (twee weken) 24, hoor. Doodnormale leeftijd. Ik zeg toch ook niet dat andere moeders oma-moeders zijn?
Femke_Tweety schreef:'Ben je alléén op reis???'
In meerdere uitvoeringen
moonsparkle schreef:Wil je geen kinderen? Waarom niet?
Bij concerten: ben je helemaal alleen?
Balenciaga schreef:Die ken ik ook in de variant "M'n moeder komt van Curaçao." "Maar hoe kan het dan dat je blank bent?"Ik werk als Nederlandse in België. Deze week nam ik de telefoon op.
Klant: “Spreek ik met bedrijf X in Genk, België?”
Ik: “Spreekt u mee inderdaad”
Klant: “… Maar waarom bent u dan Nederlands?”
Cayenne schreef:Hier heb ik weleens de vraag gehad of ik een kinderhater ben omdat we bewust geen kinderen hebben
Ja joh, alsof dat hetzelfde isWe houden gewoon van onze vrijheid.
Borisje schreef:De enige vraag waar ik me met regelmaat aan stoor is "zijn die álledrie van jou??" als ik met mijn honden wandel.
Nee die ene heb ik net gevonden.Ja die zijn van mij en zo bijzonder is dat niet, 3 honden. Maar blijkbaar ben je met meer dan 2 (grote) honden de grens van gek hondenvrouwtje overgegaan.
MyWishMax schreef:Hoezo doe jij niks/werk je niet? Je ziet er helemaal niet ziek uit. Door mensen die al weten dat ik door ziekte niet werk...
Of nog erger, want was een professional; maar hoe kan je zo ziek/beperkt zijn? Je bent hartstikke jong en ziet er goed uit.
Dank je, maar ik wist niet dat je niet ziek kon zijn als je jong bent en ziek gelijk staat aan er slecht uit zien. Je ziu meer professionaliteit verwachten
Daan13 schreef:@ Suliko.en ook anderen.
Vind je het vervelend als -onbekende- mensen je dat vragen?
Ik zou namelijk ook zo'n mens kunnen zijn maar bedoel het goed en ben dan geïnteresseerd en hoop toch vriendelijkheid uit te stralen. ( Inters tonen in de medemens)
Ik ben iemand die rustig een praatje gaat maken met volslagen onbekenden.