Ladygiroc schreef:Maar voor de gene met (bijstands)uitkering, je krijgt dan 1000 van het UWV of gemeente maar je wordt toch aangevuld door toeslagen? Dat valt imo ook onder netto inkomen.
Dan blijf ik alsnog in dezelfde categorie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarjanB schreef:Ik zit te denken, heb en ingevuld maar goed ik heb ook een leaseauto die van m’n loon af gaat en die eigenlijk onder netto loon valt? Of niet?en m’n vriend krijgt netto meer dan mij maar die moet weer zelf pensioen opbouwen. Dus tja t is een lastig vraagstuk
Oh ja en m’n vakantie geld en m’n 13e maand.. die heeft m’n vriend dan weer niet
MyWishMax schreef:Ladygiroc schreef:Maar voor de gene met (bijstands)uitkering, je krijgt dan 1000 van het UWV of gemeente maar je wordt toch aangevuld door toeslagen? Dat valt imo ook onder netto inkomen.
Dan blijf ik alsnog in dezelfde categorie
CairnTerrier schreef:Leuk om de resultaten van anderen te zien, maar hier is het privacy boven alles en gaat het niemand in onze omgeving wat aan![]()
Zou je trouwens maar gebeuren dat de eigenaar/websitebouwer of weet ik veel wie achter de schermen de poll kan uitlezen. Er kan een hoop tegenwoordig
CairnTerrier schreef:Leuk om de resultaten van anderen te zien, maar hier is het privacy boven alles en gaat het niemand in onze omgeving wat aan![]()
Zou je trouwens maar gebeuren dat de eigenaar/websitebouwer of weet ik veel wie achter de schermen de poll kan uitlezen. Er kan een hoop tegenwoordig
marleen_88 schreef:CairnTerrier schreef:Leuk om de resultaten van anderen te zien, maar hier is het privacy boven alles en gaat het niemand in onze omgeving wat aan![]()
Ik heb gewoon een CAO waar mijn salaris in op te zoeken is. En daarbij geef je een richtlijn in de poll, is toch allemaal niet zo spannend?
marleen_88 schreef:CairnTerrier schreef:Leuk om de resultaten van anderen te zien, maar hier is het privacy boven alles en gaat het niemand in onze omgeving wat aan![]()
Ik heb gewoon een CAO waar mijn salaris in op te zoeken is. En daarbij geef je een richtlijn in de poll, is toch allemaal niet zo spannend?
Flower033 schreef:MarjanB schreef:Ik zit te denken, heb en ingevuld maar goed ik heb ook een leaseauto die van m’n loon af gaat en die eigenlijk onder netto loon valt? Of niet?en m’n vriend krijgt netto meer dan mij maar die moet weer zelf pensioen opbouwen. Dus tja t is een lastig vraagstuk
Oh ja en m’n vakantie geld en m’n 13e maand.. die heeft m’n vriend dan weer niet
Daarom vind ik bruto jaarsalaris eigenlijk een beter vergelijk.