Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maflinger_S schreef:Het is nu nog 2 weken. Mooi moment om je assertiviteit te oefenen want je hebt niets te verliezen.
Maflinger_S schreef:Het is nu nog 2 weken. Mooi moment om je assertiviteit te oefenen want je hebt niets te verliezen.
Urielle schreef:Ziekmelding gaat me te ver, ben ook niet ziek.
Maar heb wel gebeld met m'n manager (en heb daarna 's middags m'n teams op afwezig laten staan(wel gewoon hard gewerkt hoor, maar geen inkomende telefoon)
Urielle schreef:Ziekmelding gaat me te ver, ben ook niet ziek.
Maar heb wel gebeld met m'n manager (en heb daarna 's middags m'n teams op afwezig laten staan(wel gewoon hard gewerkt hoor, maar geen inkomende telefoon)
Urielle schreef:Rocamor schreef:Heb je een idee hoe je kan aangeven aan de anderen wat jouw behoeften zijn? En wat je tegenhoudt? Allergie voor agressieve mensen? Assertief is iets anders dan agressief hè...
Ik was altijd te heetgebakerd en heb mezelf aangeleerd om eerst een nachtje te slapen. Alleen nu verlam ik dus steeds omdat ik bang ben te fel te reageren.
Hannanas schreef:Komt je heetgebakerde inslag niet van de neiging altijd over je eigen grenzen te gaan en niet voor jezelf op te komen? Zowel verlammen als uitschieten lijken mij twee zijdes van dezelfde medaille. Oftewel: je hebt nog niets aan het oorspronkelijke probleem gedaan. Nee zeggen en je eigen grenzen bewaken.
Urielle schreef:Ik heb de therapeut gebeld en die zegt telefoon aannemen tot 11 uur, daarna de mailtjes van de leuke klanten en verder (leren) ontspannen. Dat ga ik morgen bespreken.