Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Zo werkt het bij de meeste werkgevers. Als je iets vraagt kan het niet, maar zij denken wel eisen te kunnen stellen. Pas als je ervoor bedankt en met een ontslagbrief in de hand binnen komt kan het allemaal ineens wel.
Ik ben ook nog steeds op zoek naar die wortel om voor m'n werkgever z'n neus te houden zodat ik krijg wat ik verdien. Of het lef om te zeggen dat ze het maar lekker uitzoeken met z'n puinzooi en dat ik iets anders ga doen. Maar helaas ben ik veel te onzeker en bang om dat te doen en heb ik ook geen idee op wat voor banen ik dan zou moeten solliciteren dus stel ik het steeds maar weer uit.
LiselotZorro schreef:Nou hup! Geef jezelf eens een paar schoppen onder je kont. Vraag evt iemand om hulp met je CV en brief.
Je bent echt veel meer waard dan dit. Zeker in deze tijd. Heb zelf echt een niet te beschrijven hekel aan werkgevers die hun personeel niet voldoende waarderen.
Liezja schreef:Dankjulliewel voor alle reacties!
Vandaag in gesprek geweest met mijn huidige werkgever. Zonder succes, de reiskosten worden niet vergoedt. Dit gesprek heeft mijn ogen wel geopend, ik ga tekenen bij mijn nieuwe werkgever!
Nogmaals bedankt voor jullie reacties en het steuntje in de rug wat ik nodig had. Achteraf klopt het inderdaad dat “het onbekende” spannend is maar ik ga de stap nemen. Ik zie mijzelf namelijk niet nog 10 jaar in een winkel werken zonder doorgroeimogelijkheden.
Ik ben nu helemaal tevreden met mijn keuze en ik kan stiekem niet wachten om aan de slag te gaan!