Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Desiree schreef:![]()
HEb je het weer! ZO RESPECTLOOS!!!!!!!!!!
ja maar die oudere broer is een man he. die mogen de wens hebben om kinderloos te zijn. bij vrouwen ligt dat anders....
Renske20 schreef:dan wordt er dus ook nog weleens door een paar tantes(van mn moeder's familie) gezegd, ja leuk dat je nu zo paardrijd enzo, maar ja daar stop je zeker wel mee he, tegen de tijd dat de kindjes komen
*
Desiree"]
[quote="Renske20 schreef:dan wordt er dus ook nog weleens door een paar tantes(van mn moeder's familie) gezegd, ja leuk dat je nu zo paardrijd enzo, maar ja daar stop je zeker wel mee he, tegen de tijd dat de kindjes komen
*
Prisca"]
[
Mhh doet me aan een ander topic van Desiree denken
.
[/quote]
http://www.geocities.com/child_shelter/
Tomtiedomtiedom.....
[quote="Renske20 schreef:maar het was dus geen grapje, dodleuk werd me verteld dat hun ook hobby's etc hadden opgegeven om moeder te worden
Zep schreef:Ik zou het positief opvatten. Als je zussen koters hebben hoef jij tenminste niet meer aan de "verplichting" te voldoen. Je ouders hebben nu hun kleinkinderen dus ze mogen niet meer zeuren
Verder zou ik het niet zo hard afkappen als ze je naar kinderen vragen. Gewoon lekker vaag blijven en iets zeggen in de trant van dat je nog wel ziet of het er ooit nog van komt. (heb je wel een vent dan? Geen vent hebben is ook een erg goed excuus natuurlijk.)
Desiree schreef:\Dat veranderde toen ik kwam te werken op de Technische universiteit. Daar lopen wel leuke jongens rond.