Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janderegelaa schreef:capopjekop schreef:Het kan toch zijn dat een partner ziek is en geen behoefte meer heeft aan sex. Maar dat de gezonde partner nog wel behoeftes heeft. Dan zou een gigolo een goede oplossing zijn. Dan weet je dat het puur lichamelijk is.
Als mijn partner ziek zou zijn of een been kwijt zou raken ofzo en geen behoefte meer heeft dan ga ik het niet ergens anders zoeken. In voor-en tegenspoed he…
Azmay schreef:janderegelaa schreef:
Als mijn partner ziek zou zijn en geen behoefte meer heeft dan ga ik het niet ergens anders zoeken. In voor-en tegenspoed he…
Jij niet, maar het is toch geen schande als iemand daar wel voor zou kiezen?
Ik snap het niet zo dat de christelijke visie op het huwelijk en relaties de enige zou moeten zijn![]()
Hoewel ook veel mensen daadwerkelijk vreemd gaan en dat vind ik wel kwalijk, maar dat is een andere discussie.
Onali schreef:janderegelaa schreef:In voor-en tegenspoed is niet alleen de bijbel hoor.
Het is alleen seks hè, geen relatie, geen gevoelens.
Dat heeft toch niks met "in voor- en tegenspoed" te maken.
Beetje vreemd om als non/ priester verder te moeten leven als je partner geen seks meer kan hebben.
janderegelaa schreef:Onali schreef:
Het is alleen seks hè, geen relatie, geen gevoelens.
Dat heeft toch niks met "in voor- en tegenspoed" te maken.
Beetje vreemd om als non/ priester verder te moeten leven als je partner geen seks meer kan hebben.
Yep, seks zonder gevoelens. Die komen vanzelf.
Annet_Dottie schreef:Toch weer bijzonder en typisch bokt ditiemand opent een topic met de vraag of iemand ervaring heeft met een gigolo. Niemand heeft ervaring, maar iedereen wel een mening, wat het gelijk meer een discussie topic maakt. Is het jullie ook opgevallen dat de ts niet eens meer gereageerd heeft maar het topic wel al 3 pagina's lang is?
Shenavallie schreef:Ik denk dat het anoniem blijft, omdat het toch wat wanhopig overkomt? En het is niet meer of minder dan een mannelijke prutsmuts die acteert en er een hoop geld voor krijgt, plus waarbij de activiteiten niet exclusief zijn. Net als gehuurde bowlingschoenen, waarbij je ook niet de enige bent die ze aanheeft. Misschien dat een vrouw zich daarvoor schaamt? Geen idee.