Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tazzey schreef:Oh en mijn nieuwe Razer microfoon voor mijn PC. Ik gebruikte al jaren een HyperX headset maar die heeft echt uiterst belabberd geluid qua microfoon. Mijn collega's en promotor waren altijd te beschaafd om er iets van te zeggen maar mijn online game maatjes klaagden steen en been. Zodra ik op Discord binnenkwam was de begroeting standaard "Bought a new mic yet?"Die hebben de dag dat ik een nieuwe microfoon kocht nog net niet uitgeroepen tot nationale feestdag
Mjetterd schreef:Tazzey schreef:Oh en mijn nieuwe Razer microfoon voor mijn PC. Ik gebruikte al jaren een HyperX headset maar die heeft echt uiterst belabberd geluid qua microfoon. Mijn collega's en promotor waren altijd te beschaafd om er iets van te zeggen maar mijn online game maatjes klaagden steen en been. Zodra ik op Discord binnenkwam was de begroeting standaard "Bought a new mic yet?"Die hebben de dag dat ik een nieuwe microfoon kocht nog net niet uitgeroepen tot nationale feestdag
Haha ik moest lachen
Zo herkenbaar, hier ook klagende game vrienden over m'n microfoon sinds kort, denk dat een kabeltje niet helemaal fijn meer is.
Maeve schreef:Een gamelaptop en Red Dead Redemption 2 voor pc. Het was een rib uit mijn lijf maar nog geen moment spijt van gehad. Heb er dan ook jaren tegenaan gehikt![]()
Al maanden in de ban van dat spel en als ik er ooit op uitgekeken raak komt eind dit jaar hopelijk ook eindelijk Hogwarts Legacy!
Padoertje schreef:eenitraM schreef:Dyson Airwrap.
Ja 500 euro voor een föhn en ik schaam me er niet voor
Ik was bijna overstag, maar wat een geld. Ben bang dat hij er toch wel een keer komt, want ze zijn echt fantastisch.