Morrie schreef:Het is rood en rent door de weiSpoiler:
Een tampony
Hetzelfde genre
Het is rood en vliegt door de Tweede kamer?
Een ongestelde vraag
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ierpier schreef:Hoeveel Duitsers heb je nodig om een gloeilamp te vervangen?Spoiler:
één. Duitsers zijn efficiënt en niet erg grappig
callippo schreef:Ik stuurde bovenstaande naar een Duitse vriendin. Zij kende hem al![]()
Ik kreeg het volgende terug:
Wat doet een Nederlander wanneer zijn land het WK voetbal gewonnen heeft?Spoiler:
Hij zet zijn playstation uit
Telpeva schreef:Er kwam eens een papagaai in een kroeg.
Een van de mensen daar bestelde luidkeels 'één bier!' en de papagaai reageerde meteen: ''één bier!'
De man achter de bar geeft zijn klant een biertje en zegt tegen de papagaai: ik schenk niet aan vogels.
Niet veel later klinkt nogmaals: 'een bier!' en de papagaai reageert opnieuw meteen 'één bier!'
De inmiddels wat chagrijnige man achter de bar geeft zijn klant opnieuw een biertje, en de papagaai opnieuw niks. 'Ga weg joh ik schenk niet aan vogels!'
Even daarna... Precies hetzelfde: 'één bier!' en de papagaai: 'één bier! '
De klant krijgt opnieuw zijn biertje, en de papagaai krijgt de wind van voren: 'als je het nou nog één keer zegt... Dan spijker ik je vast aan de muur!'
Jullie raden het, even later klinkt weer: 'één bier! En de papagaai ook weer meteen: 'één bier! '
De man schenkt een biertje in... Loopt naar de papagaai, pakt hem beet en spijkert hem aan de muur.
De papagaai kijkt nog eens rustig om zich heen, ziet een beeldje van jezus naast zich aan de muur hangen. 'Jij probeerde hier zeker ook bier bestellen?'
Cilli96 schreef:Ik snap de bovenste grap niet, kan iemand die uitleggen?
Wat heeft stotteren met een penis te maken?
En waarom/hoe zou een dokter een stuk penis vast kunnen maken aan zichzelf/een ander?
Telpeva schreef:Cilli96 schreef:Ik snap de bovenste grap niet, kan iemand die uitleggen?
Wat heeft stotteren met een penis te maken?
En waarom/hoe zou een dokter een stuk penis vast kunnen maken aan zichzelf/een ander?Spoiler:
Die patient stottert, de arts stottert niet. De arts zegt dat het stotteren aan zijn piemel ligt en haalt er een stuk af om de patient te genezen.
Wanneer de patient terug komt bij de arts, stottert de art opeens ook, hij heeft dus de piemel van de patient gebruikt om zijn eigen te verlengen