prugelpiet schreef:F_Orumster schreef:De sfeer rondom de Doevenkamp was inderdaad gespannen. Eigenlijk vooral de afsluitingen van de toegang naar de Doevenkamp. Toen ik daar was rukte de politie twee keer uit met sirene, stonden er ook 2 auto's sowieso al, en de politie te paard zag ik in een flink hoog draftempo ergens op afgaan.
Bij het weglopen stootte ik per ongeluk een meisje haar bier uit haar hand (ze droeg haar hand dan ook wel wijd naast haar) en ik werd gelijk verrot gescholden, ze zag er zo woedend uit. Als ze nou aardig was geweest had ik haar nog wel een drankje willen betalen maar ik liep maar snel door.
Zebrastreep, dat waardeer ik. Ik hoop dat je niet te lang ongemakkelijk voelt in je straten. Das zo belangrijk.
De sfeer op Doevenkamp is altijd gespannen en vervelend. Ik vermijd die plek als de pest, de hele week. Ze zullen er wellicht leuke muziek draaien, maar als het ergens gedoe is, is het daar. Alle dronken druppies zijn daar en de helft is zo high als een flatgebouw. Of stoned. Of bedenk eens wat
TS: ik snap dat je zelf zegt dat de politie het druk heeft met de TT, maar ik vind het toch wel zeer ernstig dat ze dit niet serieus nemen! Zeker even kijken hoe je daar achteraan kan.
Wat ik daar vooral zie zijn jonge meiden die daar niet alleen horen.... Maar goed ik zal daarin nu al wel ouderwets zijn

Bij het hoofdpodium was het super gezellig! We hebben met het optreden van de Queen cover band heerlijk op de trap van de ingang van de bios gezeten. Ik genoot zo van dat optreden en dan gebeurd er daarna zoiets stoms.....
Goede nieuws is wel dat ik geen corona heb en de test negatief was