Bewust aangereden door auto

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-22 21:41

prugelpiet schreef:
F_Orumster schreef:
De sfeer rondom de Doevenkamp was inderdaad gespannen. Eigenlijk vooral de afsluitingen van de toegang naar de Doevenkamp. Toen ik daar was rukte de politie twee keer uit met sirene, stonden er ook 2 auto's sowieso al, en de politie te paard zag ik in een flink hoog draftempo ergens op afgaan.
Bij het weglopen stootte ik per ongeluk een meisje haar bier uit haar hand (ze droeg haar hand dan ook wel wijd naast haar) en ik werd gelijk verrot gescholden, ze zag er zo woedend uit. Als ze nou aardig was geweest had ik haar nog wel een drankje willen betalen maar ik liep maar snel door.

Zebrastreep, dat waardeer ik. Ik hoop dat je niet te lang ongemakkelijk voelt in je straten. Das zo belangrijk.

De sfeer op Doevenkamp is altijd gespannen en vervelend. Ik vermijd die plek als de pest, de hele week. Ze zullen er wellicht leuke muziek draaien, maar als het ergens gedoe is, is het daar. Alle dronken druppies zijn daar en de helft is zo high als een flatgebouw. Of stoned. Of bedenk eens wat :=

TS: ik snap dat je zelf zegt dat de politie het druk heeft met de TT, maar ik vind het toch wel zeer ernstig dat ze dit niet serieus nemen! Zeker even kijken hoe je daar achteraan kan.

Wat ik daar vooral zie zijn jonge meiden die daar niet alleen horen.... Maar goed ik zal daarin nu al wel ouderwets zijn :') Ik kom er al nooit puur omdat het mijn muziek smaak niet is en ik mij vreselijk zou irriteren aan de jongelui daar.

Bij het hoofdpodium was het super gezellig! We hebben met het optreden van de Queen cover band heerlijk op de trap van de ingang van de bios gezeten. Ik genoot zo van dat optreden en dan gebeurd er daarna zoiets stoms.....

Goede nieuws is wel dat ik geen corona heb en de test negatief was *\o/* Ik knap alweer een stuk op maar heb mij vandaag nog ziek gemeld ook om even tot rust te komen. Morgen ga ik toch weer even op de mountainbike stappen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-06-22 18:28

Ik ben vanmorgen bij de desbetreffende supermarkt geweest om te vragen of ze camerabeelden hebben van de parkeerplaats aangezien de auto vanaf daar wegreed.

Helaas mag ik de beelden zelf niet hebben , dat moet de politie toch echt zelf doen. Wel was het een super aardige en begripvolle manager en ging ze de beelden klaarzetten dat als het nodig was de politie het op kon halen.

Ik heb daarna toch nog een rondje gereden door de wijk om te kijken of ik de auto nog zou tegenkomen om daar eventueel nog foto's van te maken. Maar niks aangetroffen helaas. Misschien ook maar beter voor mijzelf want ik denk dat ik de auto echt ga beschadigen met een steen ik ben nog steeds wel aardig woest vooral.

Vanmiddag heb ik weer gefietst en expres even door de stad heen en op drukke plekken. Nu was dit wel op de mountainbike en voel ik mij daar al een stuk minder kwetsbaar op. Qua angst en bang zijn viel mij reuze mee moet ik zeggen. Op de fietspaden gelukkig nergens last van.

Little_Gift

Re: Bewust aangereden door auto

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 01:56

Auto bekrassen, jongens (al dan niet verbaal) willen aanvallen, nogmaals auto willen vernielen... Doet mij lijken alsof ook jij geen schoonheidsprijs verdient qua karakter/gedrag en niet enkel die knullen die de auto bestuurden...

Wat gebeurd is, is naar maar nu ook geen onoverkomelijk drama, er is niemand dood, er diende geen intense (chirurgische) zorgen toegepast te worden... Poging tot doodslag/moord is dus zwaar overtrokken als claim en zelf ook over te willen gaan tot agressief/baldagig/vandalistisch gedrag, maakt het er niet fraaier op

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 06:42

Little_Gift schreef:
Auto bekrassen, jongens (al dan niet verbaal) willen aanvallen, nogmaals auto willen vernielen... Doet mij lijken alsof ook jij geen schoonheidsprijs verdient qua karakter/gedrag en niet enkel die knullen die de auto bestuurden...

Wat gebeurd is, is naar maar nu ook geen onoverkomelijk drama, er is niemand dood, er diende geen intense (chirurgische) zorgen toegepast te worden... Poging tot doodslag/moord is dus zwaar overtrokken als claim en zelf ook over te willen gaan tot agressief/baldagig/vandalistisch gedrag, maakt het er niet fraaier op

Wauw... verder gaat het goed?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 07:16

Little_Gift schreef:

Ook goedemorgen.

Ik ga verder niet op je reactie in

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 07:35

Ik snap ts wel.
Als iemand mij bewust zou aanrijden zou ik ook geen schoonheidsprijs meer hoeven van een bokker :x
Maar blijkbaar mag je alleen klagen als je dood gereden wordt al vraag ik me dan af hoe je dat kenbaar zou willen maken :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 07:43

cinniz123 schreef:
Ik snap ts wel.
Als iemand mij bewust zou aanrijden zou ik ook geen schoonheidsprijs meer hoeven van een bokker :x
Maar blijkbaar mag je alleen klagen als je dood gereden wordt al vraag ik me dan af hoe je dat kenbaar zou willen maken :+

Aangezien ze mensen ook bewust aanrijden vinden ze schade waarschijnlijk ook niet zo erg :+

Tevens als ik naar het schade rapport kijk is dit niet de eerste keer dat ze een botsing hebben gehad.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 08:19

Little_Gift schreef:

Een slachtoffer verbaal nog eens na trappen en het leed bagatelliseren wat jij nu doet vind ik anders ook niet echt kans maken op een schoonheidsprijs.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 08:22

Deze woede is een volstrekt normale reactie na een trauma als dit. Laat je niet gek maken hoor TS. Wat gebeurd is, is echt heel erg en de reactie van de politie is ook niet ok.

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 08:36

Zulke dingen denken en roepen is anders dan ze uitvoeren.
Ts ik snap je wel.

Ik hoop hard dat deze veroorzakers gevonden worden en straf krijgen.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 13:16

Little Gift heeft wel vaker van die bijzondere opmerkingen, lekker negeren.

Wat de supermarkt aangeeft klopt inderdaad. Politie mag camerabeelden opvragen, zij mogen daar zelf niks mee doen i.v.m. de AVG-wet.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 13:57

Het boos zijn is meer emotie dan werkelijk waar doen natuurlijk. Al is wraak nemen geen oplossing en maakt het alleen maar erger dus uiteindelijk als het puntje bij het paaltje komt zou ik het niet doen.

Op mijn werk wordt ik ook wel eens geslagen en of gekrabt door cliënten. Je eerste gedachten zijn dan ook ik laat mij toch niet slaan ? Hier een klap terug! Maar ook dit zal ik in de praktijk nooit doen.

Dus mijn emoties heb ik wel onder controle wat dat betreft :o al zeg ik het zelf.

Klopt over de camera beelden ik heb er alle begrip voor dat ik ze niet zomaar mee mag daarin heb ik absoluut niet moeilijk gedaan. Alleen het feit al dat ze willen kijken en het klaarzetten ben ik al dankbaar voor.

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 16:02

zonnebloem18 schreef:

Je beseft toch hopelijk wel dat je met die opmerking dat nou juist net niet doet hé? :') *D

Jis_
BKB 2025 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 16:07

Telpeva schreef:
Little_Gift schreef:

Een slachtoffer verbaal nog eens na trappen en het leed bagatelliseren wat jij nu doet vind ik anders ook niet echt kans maken op een schoonheidsprijs.

Eens!

Is gewoon de onmacht die spreekt, heel begrijpelijk en onbegrijpelijk dat mensen dit doen.

Sterkte voor jou en je vriendin TS

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 16:50

Little_Gift schreef:
zonnebloem18 schreef:

Je beseft toch hopelijk wel dat je met die opmerking dat nou juist net niet doet hé? :') *D

Hier heb je nog een koekje :*

Blij dat jouw dag weer goed is door op internet te trollen. Dat moet echt een mooie hobby zijn. Tis spijtig dat ik er het rot karakter niet voor heb ;(

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 17:27

TS was dit bij de jumbo bij het veemarktterrein of bij de jumbo bij de citadel?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 17:32

Gooiske schreef:

Ik stuur je even een pb

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 17:38

Jeetje wat een verhaal! Veel beterschap!

Misschien nog handig om de politie te laten weten dat de camerabeelden klaar staan?
Om te voorkomen dat ze straks alsnog gewist worden. Weet niet hoe dat werkt bij supermarkten?

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 18:01

Gooiske schreef:

Even gegoogled, maar waarom zitten er daar twee Jumbo's binnen 250 meter van elkaar? :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-22 18:07

Exitium schreef:
Gooiske schreef:

Even gegoogled, maar waarom zitten er daar twee Jumbo's binnen 250 meter van elkaar? :')

Er zijn wel meer vragen wat ik over deze stad heb :') Maar de Jumbo bij de citadel gaat binnenkort weg...

Little_Gift

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-22 18:23

poes schreef:
Hier heb je nog een koekje :*

Blij dat jouw dag weer goed is door op internet te trollen. Dat moet echt een mooie hobby zijn. Tis spijtig dat ik er het rot karakter niet voor heb ;(

:(:)

Gooiske

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 01:26

Exitium schreef:
Gooiske schreef:

Nou omdat de ene eerst meer in het centrum zat (veemarkt) en daar later de citadel is gebouwd dat zou DE Jumbo worden, maar het werkt niet onderin de garage, en ze moesten daar verplicht 10 jaar blijven voor het huurcontract, deze loopt nu af en dus daarom precies 10 jaar lang 2 jumbo's op 250 meter van elkaar, vraag me af of het wel 250 meter is :D

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 07:50

Haha het is eerder 100 of 150 denk ik. Veemarkt is altijd wel vrij druk, Citadel kom ik eigenlijk nooit. Veemarkt doet het ook altijd goed vanwege het Drenthe College, al die pubers die frikandelbroodjes halen in de pauze.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-22 08:11

Het citadel is 1 grote flop geworden uiteindelijk... zelfs de mediamarkt zat er al over na te denken om weg te gaan. De sportfietsenzaak die daar zat is al plots verdwenen.

Wel rot als je daar een appartement hebt gekocht en lekker alles in de buurt hebt zoals een jumbo , trekpleister en aldi.

Maar dat huurcontract van 10 jaar wist ik niet vandaar dat opeens de keuze is gevallen om weg te gaan.

Ik zou er zelf ook niet willen wonen. Mede om een beruchte straat die er langs grenst. Maar daaronder bij die winkels ben ik op 1 hand te tellen geweest de afgelopen jaren. Dan alleen als het echt noodzakelijk was.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-22 08:33

Gooiske schreef:
Exitium schreef:

Nou omdat de ene eerst meer in het centrum zat (veemarkt) en daar later de citadel is gebouwd dat zou DE Jumbo worden, maar het werkt niet onderin de garage, en ze moesten daar verplicht 10 jaar blijven voor het huurcontract, deze loopt nu af en dus daarom precies 10 jaar lang 2 jumbo's op 250 meter van elkaar, vraag me af of het wel 250 meter is :D

Zei toch dat ik gekeken had? :+

Afbeelding