Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jennyj01 schreef:Wat ik dan zorgelijk vind is dat mensen er het hele weekend tegen aankijken. En TS dat is niet alleen naar jou gericht. Met mijn zus heb ik recent dezelfde discussie gehad. Hoezo kijk je er het hele weekend tegen aan? Waarom zit je de hele dag thuis naar buiten te kijken? Waarom houden we ons niet met de leukere en belangrijke dingen in het leven bezig?
Fitzroy schreef:O, echt vervelend, Relaxed. Waarschijnlijk iemand die daar nu de weekends is (vriend/vriendin). Ik zou er toch voor kiezen om een paar weekends je eigen auto voor de deur te zetten. Misschien dat de boodschap dan aankomt. Of een briefje onder de ruitenwisser doen?
Themba schreef:Een tijdje heeft onze bus naast het huis gestaan. Staat daar langs de heg bij niemand voor de ramen maar het zicht op de weg is dan veel minder als zij dan uit hun oprit reden.
Op een avond hadden wij een buurvrouw aan de deur die zich er al weken aan ergerde maar er maar niks over zei. Zat der mega hoog en was mega boos. Man gaf als reactie goed dat je het zegt zelf niet door gehad. En de bus werd anders neergezet en daarna weer op de oprit.vrouw had bijna een hartaanval ervan terwijl het binnen 1 minuut opgelost was.
Misschien heeft hij der geen kwaad in. Dus zou zeggen gewoon even aanspreken. Doet die dan nog hetzelfde dan gemeente bellen en de apv erbij pakken
Fitzroy schreef:Ik ben wel benieuwd wat nu de oplossing is, borderjay? Waar parkeert hij zijn bus nu?
MyWishMax schreef:F_Orumster schreef:Inderdaad wordt er veel ingebroken in busjes wat het best lastig maakt voor de eigenaar.
Maar dan zou je hem toch liever dichterbij huis hebben? Vroeger zetten vrienden en wij ook liever de personen auto verderweg en de werkbus bij huis. Juist vanwege inbraken.
luuntje schreef:Zeg ik iets geks als ik vind dat grote bedrijfsbussen gewoon op het werk geparkeerd moeten worden.
Gemeente heeft niet voor niets zo’n verbod.
Grote werkbus op een parkeerterrein is vragen om leegroven.
luuntje schreef:Zeg ik iets geks als ik vind dat grote bedrijfsbussen gewoon op het werk geparkeerd moeten worden.
Gemeente heeft niet voor niets zo’n verbod.
Grote werkbus op een parkeerterrein is vragen om leegroven.